Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä vaan, että ei oo vauvaa, äiti on vaan syönyt hyvin. Miehellekin asiasta kerroin ja hän vaan hymähteli. Mä en kauheesti viitsi jutella mun vauvakuumeilusta miehelle, koska pelkään et sit loppuu tää vähäinenkin tjot. johan hän on jo kerran luvannut et vierlä kolmas vois tulla, joten miksipä sitä kaivelee uudelleen asiaa. Meillä varmaan tuli vuosi täyteen yritystä, muistelen, että se oli toukokuu, kun päätettiin, että yksi voisi vielä tulla.
Toivon, että pääsette tän alkujärkytyksen yli pian ja pystytte vakavasti miettimään, että mitä seuraavaksi.
Oltiin viime vuonnakin ja lapset tykkäsi, kun siellä on ilmapallojakin seassa. Meidän vappu menee muuten niinkuin monet tähänkin asti, melko tylsästi kotona, mut emmä jotenkaan enää muuta kaipaakaan. Onneksi jumpat on normisti tänäkin viikonloppuna ja huomenillalla mulla on bodypump.
Taas pitkä kk odottaa seuraavaa mahdollisuutta... Ja vuoden rajapyykki lähenee... Toki meillä se ei tiedä mitään sen kummempaa kun luomuna tulee jos tulee!