Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Julianna, pahoittelut. Vaikea ja raskas tilanne. Voimia teille molemmille.

On: kp 12 ja ovistikku rupeaa jo näyttämään edes vähän lupaavalta....

Liitteet

• ovis.JPG
    ovis.JPG
    885.6 KB · Katsottu: 196
Julianna tsemppiä :) psykologin kanssa kannattaa käydä juttelemassa. Jos edelleen mies haluaa lasta vaikka ei biologista voi saadakkaan niin kyllä minusta lahjasiittiöt on hyvä vaihtoehto. Minusta biologisuus ei tee vanhempaa kenestäkään vaan se on vanhempi joka lapsen kasvattaa ja joka hänestä huolehtii :)

Tänään aloitan terot. Olemme ajallisestii yrittäneet nyt 9kk. Pitkät kierrot tekee sen en yrityskiertoja tulee vähemmän. Hetken päästä se vuosi paukkuu täälläkin.

WM dpo3 (terolutkierto) yk8

Heh, esikoisella 4vee on vauvakuume :) Hän katseli tossa aamummalla mun mahaa ja tuumasi, että siellä on varmaan mahassa vauva kun se on niin isokin :laughing021 Minä vaan, että ei oo vauvaa, äiti on vaan syönyt hyvin. Miehellekin asiasta kerroin ja hän vaan hymähteli. Mä en kauheesti viitsi jutella mun vauvakuumeilusta miehelle, koska pelkään et sit loppuu tää vähäinenkin tjot. johan hän on jo kerran luvannut et vierlä kolmas vois tulla, joten miksipä sitä kaivelee uudelleen asiaa. Meillä varmaan tuli vuosi täyteen yritystä, muistelen, että se oli toukokuu, kun päätettiin, että yksi voisi vielä tulla.

Meillä tää kierto on korkattu ja nyt jos sais yritettyä ihan oikeesti tässä kierrossa! Siis enemmän kuin 1-2 kertaa..

Kp 8, kai..

On. Vappu ehkä hiukka synkissä ja sekavissa mietteissä. Miehellä kives biobsia meni vähän kivuliaammin, et lääkäris sitä käytetty ja särkylääkettä nassuun.
Jotain puhuttiin sukunimistä, niin mies tokaisi "eipä tarvitse sitten mahdollisen tulevan lapsen sukunimestäkään tapella, et suoraa sun sukunimi kun eihän se lapsi ole hänelle mitään sukua". Just ja just sai taas itkun pidäteltyä.
Tuon kommentin jälkeen rupesin miettimään onko tuosta miehestä oikeasti hyväksymään lahjasiittiötä ja siitä onnistuvaa raskautta. Ensin luulin että olisi, mutta tuntuu vähän et pohja meni siitäkin.

Julianna, ehkä miehesi vielä sulattelee asiaa ja ei osaa siihen oikein suhtautua tai tiedä miten pitäisi suhtautua. Jäsennelkää rauhassa ajatuksianne ja toivotaan että saatte päätöksen yhdessä tehtyä.

Enni, ei ole käytössä. Oon vaan merkkaillut kaloreita ja pyrkinyt syömään vähemmän kuin kulutan. Lähinnä yritän löytää sellaista balanssia ruuan suhteen sekä saada liikunnasta arkista elämää eikä "pakkopullaa".

Täällä tänään kp 1. Voin kertoa että nyt kyllä v******a. Eipä auta kuin vetää hymy korviin ja alkaa munkkien paistoon! Ei tuu tammivauvaa tähän taloon. Vähän sellainen olo että ei varmaan koskaan muulloinkaan!

Hyvää viikonloppua kaikille ja hauskaa vappua!

Omaa napaa... tässä oon miettiny että taasko alkaa kierto venyä kun ovista ei kuulu ja kp. 28 menossa... toisaalta aloitin oviksen tikutuksen kp. 17 vasta kun aina on ollut kp.20-21 ovis.. no ny sit elättelen kuitenkin pientä toivon ripettä että josko ovis olisi vihdoin tehnyt temput ja yllättänyt jo ennen tuota kp.17 kun sinä aamuna sain lähes yhtävahvat viivat testiin. kuitenkin pari kiertoa on ollut sen 28-32 mittaisia ja sitä ennen huiteli tuolla yli 40 mut silti aina ovis oli myöhäisintään kp.21 ja nyt ei oo kuulunut..
no nyt kysynkin että voiko olla myös niin raskaana ettei se näy ovistestissä??
Yritin nyt vapun takia testailla että tietäis voiko juhlistaa alkon merkeissä ollenkaan,mikä ei kyllä todellakaan ole välttämättämyys.. no sit tein raskaustestin ja sain jonkun ehkä hailuran siihen kun puhelimella katsoo,nyt kun testi kuivui täysin ni ei näy enää mitään... pitää siis vaan odotella.. luultavasti mielikuvituksen tuotetta...harmi kun en osaa lisätä tänne kuvaa.. t. yksi täysin höpsähtänyt joka tutkii testituloksia suurennuslasin ja kännykän avulla muunnellen kirkkauksia :p:grin:grin:grin

juliannalle kovasti tsemppiä!! toivotaan että tottuu ajatukseen kun sulattelee ja miettii..

Hyvää vapun odotusta kaikille :)

Helinäkeiju, olen jostain lukenut että ovistesti "lukee" samalla tavalla LH:n ja HCG:n, koska niissä on liki samanlainen kemiallinen rakenne. Voihan raskaustestikin olla oikeassa tai väärässä. Toivotaan, että se plussa sieltä hiipii!!!
Vappuja kaikille - hyvin on täällä uponnut holittomat vaihtoehdot!

Julianna: pahoittelut simppa tuloksista.

Murkku: mitkä fiilikset?

Hyvää vappua kaikille! Kirppu pitää yö jumpalla mua hereillä.

Lucky87 // yritystä 9/ 2013//rv 27 jo . Mihin tää aika menee!

Julianna, olipa ikävä kommentti mieheltäsi. :( voimia sinne, menette nyt vain pikku hiljaa eteenpäin, tollaisen uutisen jälkeen on vaan annettava aikaa, molemmille... <3

Jennie, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :( <3

Lucky, kiitos kysymästä, eipä tänne mitään erikoista, nyt on kiirettä pitänyt muutaman päivän, ni ei oo olojakaan kerennyt pohtimaan.

Näköjään rytmit hiukan sekaisin kun tuossa neljän aikaan heräsin. No josko sitä kohta unta taas saisi. Finnejä paukkaa ympäri kroppaa, mun mielestä ei ihan tässä vaiheessa kiertoa pitäisi enää tulla, no minkäs teet. Väsymys on ollut käsinkosketeltava, päikkäreitä on taas nukuttu, mut sekin johtuu levottomista öistä...

Muurahainen kp 21/31, dpo 4, yk 27

tänä aamuna digiovistestiin tuli hymynaama,raskauskeijun r-testiin ei vielä mitään silmiin pistävää...kp.29 on nyt,eli joko kierto on super pitkä ja ovis vasta nyt,no hyödynnettiin se silti nyt samontein,tai sitten,on myös se toinen vaihtoehto,koitan etten hirmuisesti vielä elättelisi toiveita,ettei taas niin korkeelta ja kovaa tippuisi... no holittomissa pysyttelen nyt jokatapauksessa.. apteekissa ajattelin kurvata hakemassa jonkun muun testin,josko se jtn näyttäisi jos on näyttääkseen.. digiä ei varmaan kannata vielä?

Jennie, pahoittelut menkoista :( olisi se plussa saanut jo sinne(kin) tulla....

Murkku, tsempit piinailuun! Mulla tulee nykyään finnejä randomisti pitkin kiertoa eli ei voi niistäkään mitään päätellä.

Julianna, voi höh tota sun miehen möläytystä :( mutta veikkaan että hän on vielä shokissa ja käsittelee asiaa, joten ei kannata ehkä tuollaisista tehdä lopullisia johtopäätöksiä.

Helinäkeiju, mun veikkaus on että ovis oli aiemmin ja siksi et saanut sitä tikutettua :) ja raskaus ei välttämättä näy o-testissä jos aikaisin testailee. Plussatuulia sinne ja toivotaan että kierto ei veny turhaan vaan raskauden takia ;) Muoks. Jos tänään sait o-digiin plussan niin voihan se ovis ollakin vasta nyt! :O

Napaa: Vihdoin saatiin hoitosuunnitelma postissa! Ensi viikolla aloitan jo Synarelan, jolla ajetaan omaa hormonitoimintaa alas. Sitä käytän päälle pari viikkoa, 25.5. on nollaultra ja jos kaikki on ok niin saadaan aloittaa piikitykset. Punktio ja alkion siirto olisi sitten kesäkuun alussa viikolla 23. Jännää! :)

Larissa kp 11, yk mikä lie

Hauskaa vappua kaikille! Mulla se menee kokonaan töissä :D

Julianna, teil on vakavat keskustelut siellä meneillään :( meilläkin miehen simppanäyte oli tosi huono, ens viikolla uus näyte viel, mut tuskin on parempi. Kyllä kovasti mekin ollaan keskusteltu jo tulevasta :/ tsemppiä jatkoon, asioilla on tapana järjestyä <3

Helinäkeiju, aika pitkä kierto taas tulossa, jos ovis vasta nyt :o toivotaan toki, että ovistesti reagoi jo alkaneeseen raskauteen ;) tuupa kertoo sit kumpi plussa oli kyseessä!

Larissa, ihanaa että odotettu posti vihdoin saapui! Eikä ees oo pitkä aika odoteltavana! Alkaa jänskättää jo sun puolestas ;) ihan mahtavaa !

On. Womanlogilta tuli eilen illalla ilmoitus että uuden kierron pitäis alkaa tänää :D eipä tätiä ainakaa aamusta näkyny, mihi lie nyt eksyny tällä kertaa.

Meritähti kp 31/30
Enpä kyl ovista oo tikutellu ni helposti päivän pari voi heitellä :)

Larissa, juu ei todellakaan voi päätellä mitään. Kyllä mä oon ajatukseni siirtänyt jo sinne kesäkuun OI:hin. :) ihanaa siellä alkaa tapahtumaan!!! <3 oon ihan fiiliksissä!!! :)

Helinä, toivottavasti ovisplussa viittaisi johonkin muuhun, mutta hyvä että plussa tuli hyödynnettyä. Aika pitkäksi kiertoni venyisi, jos nyt vasta oli ovisplussa...

Meritähti, eipä sen tädin sinne tarvitse tullakkaan. :) meinasitko milloin testata?

Meritähti, pahoittelut sinne miehen huonojen simppatulosten vuoksi :/ oliko teillä jo sinkit sun muut käytössä miehelle? Toivotaan että sun menkat ei löydä tietään sinne ;)

Murkku, kohtahan se kesäkuu on ja sullakin koittaa OI :)

Larissa, joo mies syö sinkkiä ja monivitamiineja päivittäin :)
Nyt keväällä ollu kipeenä monta kertaa ja 3antibioottia syöny, ni ei suuret toiveet oo simppojen laadusta vieläkää , edes lääkärillä Mut annetaa näyte kuitenk niin saadaan homma eteenpäin.

Murkku, en ajatellu testailla, kyllä se täti kurvaa varmaa huomenna viimeistään. Sais kyl tulla, meil on viikon päästä ulkomaanmatka alkamassa eikä menkat houkuttais :D

Hyvää vappua kaikille!
Tää päivä menee saikulla ku neidil lämpöä. Jos illemmal grillais ja vähän saunois :)
Onko muilla jotain erikoisia suunnitelmia?

Meritähti, flunssat ja antibioottikuurit voi kyllä vaikuttaa! Sanoivatko polilla mitään että mikä on teille jatkosuunnitelma?

Meillä ei ole erityisiä suunnitelmia nyt vapulle kun ollaan kumpikin töissä :D Illalla saunotaan ja juodaan simaa :)

Voi Julianna! Teillon molemmilla rankka paikka eikä miehesi ehkä järkytykseltään huomaa, että hänen laukomat asiat osuu ja satuttaa sinuakin :sorry: Toivon, että pääsette tän alkujärkytyksen yli pian ja pystytte vakavasti miettimään, että mitä seuraavaksi.

Enni, toivottavasti ovistesti tietää ja tulisi r-testiinkin se plussa :)

Monella teistä hoidot lähestyy, toivon, että kaikilla menee hyvin, mitä nyt sitten ikinä joutuukaan asian eteen tekemään!

Täällä on myös alkoholiton vappu, mulla järjestyksessään jo seitsemäs :) On mulla holitonta kuoharia ja herkkuja ja kunhan tuo kolmikko herää tuolta päikyiltä, lähdetään perheuinnin vappuriehaan :dance008 Oltiin viime vuonnakin ja lapset tykkäsi, kun siellä on ilmapallojakin seassa. Meidän vappu menee muuten niinkuin monet tähänkin asti, melko tylsästi kotona, mut emmä jotenkaan enää muuta kaipaakaan. Onneksi jumpat on normisti tänäkin viikonloppuna ja huomenillalla mulla on bodypump.

Toivotan kaikille kivaa vappua ja toivottavasti me kaikki päästäis joko näissä kierroissamme tai sit seuraavassa iloitsemaan plussatesteistä!

Julianna, mä luulen myös et sun mies on vielä jonkinlaisessa shokkitilassa ja vielä kun on ollut paikat kipeänä niin mihin/kehen muuhun sitä kiukkuaan purkais kun läheisimpään ihmiseen!

Nythän täällä alkaa taas tapahtumaan kun IVF:läiset pääsee vauhtiin! Ihanaa Larissa et nyt se alkaa, ei tarvi enää odotella! Miten muut kenellä IVF alkoi toukokuussa?

On. Täällä tais ovis jäädä hyödyntämättä. Olin siis reisussa jossa en pystynyt tikuttamaan ovista. Oireet oli todella selkeät kp12, ei voinut erehtyä!! Päästiin tallettamaan vasta kp13 illalla kun tulin kotiin. Joo, joillakin se saattaisi riittää mutta meidän tapauksessa en kyllä jaksa ihmeisiin uskoa :sorry: Taas pitkä kk odottaa seuraavaa mahdollisuutta... Ja vuoden rajapyykki lähenee... Toki meillä se ei tiedä mitään sen kummempaa kun luomuna tulee jos tulee!

Larissa, jatkosta puhu vaan sen verran et kuhan toinen simppanäytekin tutkittu, ni todennäköisesti mulle viel tehdää aukkari ja samal käynnil sit suunnitellaan jatko.
Meil menee nyt tää toukokuun kierto ohi ku sattuu matka just niille päiville ku aukkariin olis voinu mennä :D

TiikeriLuukas, must toi kuulostaa just loistavalta vapulta! Tartte tehäkään mitään kovin spessua, tommonen rento yhdessäolo on kaikista parasta! :) kiva, et saat myös vähän omaa aikaa bodypumpis! ;)

Pipanat, kärsivällisyyttä odotteluun! Eipä sitä ikinä tiedä jos toi yks myöhäinen tallettelu riittäisikin ;)
En muista ollenkaan, et ettekö siis meinaa hoitoihin lähteä? Oliko teil tutkittu vielä mitään? :)

Meritähti, meillä kun on kaksi lasta niin kunnalliseen ei enää päästä ja yksityiselle ei lähdetä. Esikoista tehtiin 5v ja sai alun vihdoin IVF hoidolla (siksi jännään täällä erityisesti IVF hoitolaisia) ja toinen yllätti meidät kaikki ilmoittamalla tulostaan kesken esikoisen vauva-ajan. Nyt kolmannesta unelmoidaan ja vuoden rajapyykki yrityksessä lähenee.

Takaisin