Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea kaikille plussanneille :love7
Täällä kirjotellaan semmosta vauhtia ettei mukana pysy :happy:
Ovulaation tikutuksesta, en oo moista ennen tehnyt mutta nyt ostin paketin ja kokeilin perjantaina ja sunnuntaina negatiivinen, eilen maanantaina haalee toinen viiva ilmesty. Tänää kokeillaan uusiks. Mitenkä noita oikein tulkitaan?

Gynelle pääsin aikakin tuli suht nopeeta kun kipuilu vaan alamahassa jatkuu, siellä tosin sano että se voi olla pitkäänkin että oireilee. Jokatapauksessa sai itelle jonkunmoisen mielenrauhan kun kaikki ultrassa näytti normaalilta vaikka tulehdukset ei kuulemma aiheita keskenmenoa mihin itse tuudittauduin että sai jonkun syyn. Nyt kuitenkin ovulaatio näkyi olevan tulollaan ja on kyllä hyödynnetty ja jatkuu edelleen, kaikki poppaskonstitkin yritetään jos nyt onnistais. :rolleyes:

Syvissävesissä, onnea testailuun! testaa joka päivä samaan aikaan. Plussa on silloin kun testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva.

Syvissävesissä, Katjushan ohjeeseen lisäisin vielä että älä tee O-testiä aamun ekasta pissasta ja kun teet testin niin vältä juomista useampi tunti ja pidättele 2-4 tuntia ainakin. :)

Murkku, jes! Aukkarin jälkeen vaan kunnon joukkio simppoja pelipaikoille niin tulee se plussa ;)

Täällä loppui tuhrut, nytkö se rengas alkaa toiminaan :D eka kerta näin että tuhru loppuu ennen menkkoja :D

Larissa kp 19 taukokiertoa

Minä olen täällä taustaillut tässä tämän kuluvan kierron. Oma ehtoinen "pään jäähdettyly kierto" alkaa lähenemään loppuaan! Alkoi niin liikaa syömään omaa päätä tämä yrittäminen että oli pakko pitää pikku stoppi oman mielenterveyden takia :shy: Olen kyllä lukenut täällä teidän juttuja joka päivä ja välillä tykkäillyt! Huomaan itsestäni ja näköjään aika monella muullakin on ollut samaa että jonkin moinen epätoivon/romahduksen aalto tulee henkisesti siinä 6kk-1v yrityksestä. Kait sitä niin luottaa siihen puoleen vuoteen joka on "normaalia" yrityksen kestoa ja kun senkin jälkeen vain kestää ja kestää se raskautuminen niin sitten valtaa epätoivo. Jossain kohtaa (ainakin itsellä kävi niin esikoista yritettäessä) että koko hommaan vähän tietyllä tavalla turtuu ja sitä vain sitten porskuttaa sen unelman voimalla eteenpäin! Noh, nyt alkaa tädin tulo lähenemään (en edes tiedä mikä kp menossa) ja sitten täysillä uuteen taistoon :happy:

Täällä monella on kyllä jännä IVF-kevät tulossa. Ja sehän vain tietää tänne niin paljon plussia ja ketjun tyhjentymistä! On todella mielenkiintoista ja kivaa seurata kaikkien IVF matkaa kun itsekin sen on läpi käynyt!

Katjushalta piti kysyä, että joko olette uskaltaneet antaa kokonaan sille ajatukselle vallan että teille on nyt oikeasti tulossa lapsi? :love2

Käyn pikaisesti napailemassa: päästäänkin ivf:ään jo touko-kesäkuulla. Vko 21 pitäis menkkojen alkaa ja siihen kiertoon sitten lyhyellä kaavalla. Onpa kiva että täällä on niin moni samaan aikaan jännäilemässä samoja juttuja.

Nyt takana kaksi luomukiertoa, molemmissa ovis yllättäen bongattu. Nyt aloitin jo letrot uudestaan, kun alunperin ivf:n piti mennä syksyyn. Ihan huippua että päästäänkin jo ennen kesää!

Pahoittelut kollektiivisesti kaikille tässä taukoni aikana tädin kohdanneille. Hyviäkin uutisia oli tullut, onnea paljon kaikille plussanneille, hyviä ultrakuulumisia saaneille ja jo synnyttäneille! Olen kyllä täältä taustalta seurannut ja mukana elänyt :)

PiPaNat, kyllä me nyt siihen malliin eletään, että nyt se pienokainen tulee :) Mutta ei tää helpolla päästä - mulla on nyt 8+5 ja pari päivää on tullut melkomoisia nippailuja ja kipujakin, mutta oletan että kuuluvat kohdun kasvuun (kun mitään vuotoja ei ole). Nyt odotellaan perjantaita, eli seuraavaa ultraa. Asia vahvistuu pikkuhiljaa, kun päästään viikoissa eteenpäin. .. Ja ensi viikon keskiviikkona olis sitten eka neuvola. Huh. Käyn akupunktiossa varmaan vielä muutaman viikon, tänään olis taas vuorossa.
Tsemppiä ketjuun, toivotaan plussatuloksia lähiviikoille!!

Katjusha mulla oli tässä raskaudessa alkuviikoilla todella kovia kipuja mutta eivät olleet mukana koko päivää vaan hetkittäin.
Pelkäsin joka vessareissulla että vuodot olivat alkaneet mutta ei mitään..
Luulen että johtui ihan kohdun kasvusta kun nyt kuitenkin mennään 17+2 :)

Huoh...
Naistenpolilta juuri tultu.
Olo on kyllä melko turta, järkyttynyt molemmilla.
Miehellä todettiiny-kromosomin mikrodelekaatio. Jatko tutkimuksilla eteenpäin, miehen kiveksistä otetaan näyte löytyykö yhtäkään siittiötä.
Mies niin järkyttynyt, että puhui jo että olisiko hänen parempi pakata kamansa yms että kyllä minä löydän paremman miehen joka lapsen minulle voi suoda. Itse en kyllä tuota ole miettinyt edes..
Joten.. ICSI edessä, jos siittiöitä löytyy.. muuten saattaa lapsitoiveet jäädä unholaan.
Että tällaista...
Niin ja, lääkärin mukaan minun mistään testeistä löydetty mtn vikaa, että mainitsi että yksikin siittiö voisi meille sen vauvan suoda. Ja ja, odottelu taas jatkuu seuraavia tuloksia odotellessa :/

Kunnallisella maksetaan aina vain poliklinikka maksu käynnistä, ei samanlailla operaatioista niinku yksityisellä eli ei montaakaan kymppiä. Tai jos on joku päiväkirran operaatio niin reilun satasen.

Voimia julianna molemmille, ja olkaa toisillenne tukena. Miehellä varmasti on kamala olo ja varmasti tuntuu että helpointa olis pakata kamat, mutta kun mitään ei oo vielä todettu lopulliseksi. Yksikin siittiö voi riittää, niinku lääkärikin sanoi.

Julianna, pahoittelut huonoista uutisista :( toivotaan että siittiöitä löytyy ja saatte icsi:n tehtyä! Voimia kummallekin. Etenkin miehellesi tämä on varmasti kova paikka. Mutta kuten Jellis jo sanoikin niin itse kivesbiopsia ei varmaan ole muutamaa kymppiä kalliimpi julkisella. Icsi:n lääkkeet sulle sen sijaan on operaation kallein osio.

Kaakao, jee! Sinäkin liityt meidän ivf-jengiin :) onkos meitä nyt sitten 4-5 jännäämässä samaan aikaan..?

Muokattu viimeksi:
Kiitos tsempeistä. <3
Kyl täst viel noustaan, pakko uskoa parasta!

Kiva jännätä teidän ivf-iä täs ensin, meillä ilmeisesti joka tapauksessa siirtyy mahdolliset hoidot syksylle.

Ja, jos tästä jtn hyvää yrittää keksiä, niin eipä itseni tarvitse hormoonaalisilla ehkäisyillä enää ikänä kroppaani sekoittaa.

kp14 ja hymynaama edelleen vilkkuu ja vilkkuu..... ei taida ovis tulla ajoissa tällä kertaa ellei sitten tuu huomenna tai ylihuomenna viimeistään. No ei oo kyllä mitään ovis oireitakaan että ihme olis jos huomenna tulis..

Kaakao; Hienoa, että hommat etenee. Tsemppiä!

Julianna; Voi ei, olen tosi pahoillani ikävistä uutisista :sad001

PiPaNat; Vähän sama juttu täällä. Tuttu juttu noi siun mietteet! :) Just alkamassa yk 11.

Katjusha; Kiva kuulla siusta :happy:

Takaisin