Syvissävesissä
Jostain jotain jo tietävä
Onnea kaikille plussanneille 
Täällä kirjotellaan semmosta vauhtia ettei mukana pysy
Ovulaation tikutuksesta, en oo moista ennen tehnyt mutta nyt ostin paketin ja kokeilin perjantaina ja sunnuntaina negatiivinen, eilen maanantaina haalee toinen viiva ilmesty. Tänää kokeillaan uusiks. Mitenkä noita oikein tulkitaan?
Gynelle pääsin aikakin tuli suht nopeeta kun kipuilu vaan alamahassa jatkuu, siellä tosin sano että se voi olla pitkäänkin että oireilee. Jokatapauksessa sai itelle jonkunmoisen mielenrauhan kun kaikki ultrassa näytti normaalilta vaikka tulehdukset ei kuulemma aiheita keskenmenoa mihin itse tuudittauduin että sai jonkun syyn. Nyt kuitenkin ovulaatio näkyi olevan tulollaan ja on kyllä hyödynnetty ja jatkuu edelleen, kaikki poppaskonstitkin yritetään jos nyt onnistais.

Täällä kirjotellaan semmosta vauhtia ettei mukana pysy

Ovulaation tikutuksesta, en oo moista ennen tehnyt mutta nyt ostin paketin ja kokeilin perjantaina ja sunnuntaina negatiivinen, eilen maanantaina haalee toinen viiva ilmesty. Tänää kokeillaan uusiks. Mitenkä noita oikein tulkitaan?
Gynelle pääsin aikakin tuli suht nopeeta kun kipuilu vaan alamahassa jatkuu, siellä tosin sano että se voi olla pitkäänkin että oireilee. Jokatapauksessa sai itelle jonkunmoisen mielenrauhan kun kaikki ultrassa näytti normaalilta vaikka tulehdukset ei kuulemma aiheita keskenmenoa mihin itse tuudittauduin että sai jonkun syyn. Nyt kuitenkin ovulaatio näkyi olevan tulollaan ja on kyllä hyödynnetty ja jatkuu edelleen, kaikki poppaskonstitkin yritetään jos nyt onnistais.
Olen kyllä lukenut täällä teidän juttuja joka päivä ja välillä tykkäillyt! Huomaan itsestäni ja näköjään aika monella muullakin on ollut samaa että jonkin moinen epätoivon/romahduksen aalto tulee henkisesti siinä 6kk-1v yrityksestä. Kait sitä niin luottaa siihen puoleen vuoteen joka on "normaalia" yrityksen kestoa ja kun senkin jälkeen vain kestää ja kestää se raskautuminen niin sitten valtaa epätoivo. Jossain kohtaa (ainakin itsellä kävi niin esikoista yritettäessä) että koko hommaan vähän tietyllä tavalla turtuu ja sitä vain sitten porskuttaa sen unelman voimalla eteenpäin! Noh, nyt alkaa tädin tulo lähenemään (en edes tiedä mikä kp menossa) ja sitten täysillä uuteen taistoon