Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä piikitin eilen Pregnyliä harrastuskaverin opastuksella harrastuspaikan vessassa. Hän on teho-osastolla sairaanhoitajana. Kehui että ensilertalaiseksi onnistui tosi hyvin! Mut kyl mua jännitti.

Hän tarjoutui pistämään mut pitäähän mun se itekin oppia. Jos hän ei olis halunnu "töihin" vapaa-ajalla ni sit oisin kurvannut diabetesta sairastavan kaverin luo.

Muokattu viimeksi:
Larissa, muakin jännää lääkkeiden mahdolliset sivuvaikutukset.. oon vähän senmosessa työssä et hankalaksi menee jos tuleekin kauheasti jotain :D Itse pistäminen ei jännitä yhtään enää pregnylien jälkeen. Olikos puregon semmonen valmis kynä? Se on ainakin ylihelppo. Kylläpä toki noi sekoiteltavatki menee, mut kynän koen kätevämmäksi :)

Kyllä se tays torppasi meidän tukihoidot sittenkin :/
Hieman vitsittää kun koko ajan tilanne muuttuu. Toinen sanoo et päästään ja sit toinen torppaa hakemuksen. No nyt se on varma ettei päästä.
Nyt sit toivon et omat vehkeet alkaisi toimia.
Teroja kyl saatiin. Niitä popsin nyt muutaman kierron.
Yksityiselle ei varaa mennä. Eikä meidän tuloilla lainaa saa. Jos pääsen eläkkeelle marraskuussa niin kuin on haettu niin sit ehkä pystyisin yksityisen kautta clomit/letrot hankkimaan.

WM kp52

Wm, uskomatonta! Miksi teille on jo lupailtu jotain jos tolleen sitten torpataan :( Kuka teille lupasi? Onko polilla sitten joku ylilääkäri päättänyt toisin..

Tays itse lupasi kun sinne soitin tammikuussa :D ja samaa sanoi gyne joka siellä työskentelee. Ylilääkäri torppasi. Outoa kun talon sisällä asiat muuttuu.

Wm, törkeää mun mielestä :( ei siellä kenenkään pitäisi mennä mitään lupaamaan jos ei ole 100% varma...

Wm, kuinka ärsyttävää tollanen! Höh! Toivottavasti terot tasaavat kierron ettekä edes tarvitse polin apua :)

Viipsukka, mahtavaa kun saitkin luget, onneksi huomasit katsoa itse omakannasta ja hyvä että sait pikimmiten ne ja pääset heti aloittamaan. Toivottavasti niistä olisi apua! :)

Kannatti vissiin hoitajalle valittaa. Muistan, kun sanoin, että en ymmärrä, että miks niitä ei voi kokeilla, kun ivf-hoidossa ne tulee muutenkin.

Viipsukka, onneksi valitit ja pidit pääsi! Minä en ymmärrä, miksi sulle ei meinattu niitä millään määrätä. Itse sain ne heti kun kysyin, että kannattaisiko niitä kokeilla.

Viipsukka, hienoa että sait luget!!

Wm, toi on kyllä ihan hanurista.. Miks luvata jos ei kuitenkaan ole valtuuksia siihen :(

Olitte vitamiineista puhunu, mä oon nyt 1,5v syönyt minisun mamaa enkä oo huomannu mitään haittavaikutuksia :)

Onnea kaikille plussanneille ja onnea ivf-hoitoa aloittaville. :)

On. Ensi tiistaina vihdoin pääsee np.lle keskustelemaan jatkosta. Onko teillä kokemuksia mitä hoitoja suositellaan kun mieheltä ei ainakaan ekasta testistä siittiöitä löytynyt? Jos on tukos yms, etsitäänkö siittiöitä leikkauksella vai mitä? Onkohan jtn mahd. hormoonihoitoa joka siittiöiden tuotantoa lisäisi? (Muuta kun itse tuputtamani vitamiinit yms) Ja ja, onko se meilläkin edessä ivf, jos niitä siittiöitä jotenkin mieheltä kuitenkin saataisiin?
Anteeksi kauhea kysymystulva, alkaa painaa päälle jo useamman viikon unettomuus tämän epävarmuudesta johtuvan stressin takia.

Viipsukka, mikä dpo sulla oli menossa? Luget aiheuttaa noita oireita. Mikä annostus sulla on?

Julianna, jos toisessa näytteessäkään ei löydy siittiöitä niin sitten niitä varmaan haetaan suoraan kiveksistä. Sen jälkeen tehdään luultavimmin icsi eli samat hoidot sulle kuin ivf:ssä mutta siittiö laitetaan suoraan munasolun sisään. Tsemppiä ja tule sitten kertomaan miten teillä asia etenee! :)

Törkeä omanapailu:
Sain äsken progesteroni arvoni, joka mitattiin dpo 9. Se oli 37,3. Eli paras arvo ikinä, mikä multa on mitattu. Ja tämän mukaan ovuloin ilman lääkkeitäkin. Nyt vaan ootan, et tää kierto loppuu ja ens kierrossa sitten röörit aukasemaan! :)

Muurahainen dpo 12, yk 26

Takaisin