Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ostin nyt apteekista jotain minisun mama vitamiinejä, onko niistä mihinkään?
Foolihappoa oli 500, et ainakin enemmän mitä folirenissä on. Ei ollu apteekissa muita raskausajan vitamiineja myynnissä...

Enni, endon voi nähdä ultrassa jos sitä on esim. isompi möntti munasarjassa. Mutta sitä ei voi ultralla sulkea pois. Muistaakseni sulla vielä ultrattiin mahan päältä eikä alakautta, joten silloin kuva on epätarkempi.

Murkku, toivottavasti Minisun sopii sulle. Älä ota sitä tyhjään mahaan, monille on aiheuttanut oksuoloa :/ Kumma, jos ei ollut muita vaihtoehtoja! Täällä tuppukylän apteekissa oli Minisunin lisäksi ainakin 2.

Hienoja uutisia katjusha :)

Haha, nyt kun päätin että tässä kierrossa onnistuu, niin Pikkuminski kyseli multa laskettua aikaa. No sehän on luonnollisesti jouluaatto :D juuri se päivä mitä oon AINA ajatellut että olis ikävää kun joulu jyräis lapsen synttärit. Tämä vahvisti uskoani että koska LA olis vuoden epäsopivin päivä, sen täytyy nyt onnistua :D mies kommentoi että sehän olis maailman pars joululahja ja niinhän se oliskin. Nyt enää 11 päivää elämäni ekaan plussatestiin ;)

Terveisin käänteispsykologian ja itsesuggestion suurkuluttaja :D

Enni ja Larissa:
Minulla ultrattiin syksyllä alakautta. Larissa kiitos taas infosta,olenkin tässä miettinyt pari kuukautta että miks ihmeessä löydän joinakin aamuina itseni tuolta pöntöltä yökkimässä heti aamutuimaan,vaikeen raskaanakaan ole,ni minusunhan se on syypää tähän :wtf::grin:grin:grin
Katjusha hienoa!!!

Mulla tulee lisävitskujen jälkeen huono ja hassu olo jos otan kaikki/tietyt tyhjään mahaan. Aamupalan päälle otettuna hyvä.

onnea katjusha hyvistä ultrakuulumisista mashaAllah :)

mitenkäs kävi juntturan hcg mittauksen?

myöhäset onnittelut minski :)

täällä ei ihmeitä, saatii ukon tädin tädiltä kana perjantaina ja oliiveja ja munia. eilen tytti muni ensimmäisen munansa vihdoin. mä päätin et hommaan pari kanaa ja kukon sekä muutaman kanin ja alan kasvattaa ja myymään inshaAllah mikäli vaan saan rahani ukolta takas ku se on käyttän kaikki mun rahat. sit ku on varaa ni aion ostaa lampaan inshaAllah. tyttö vähä pelkää olla lähikontaktissa lampaiden kans, tykkää katella kaukaa mut ei koskea ku sai pienoisen trauman ku ukko istutti tyttöä lampaan selässä väkisin ku tyttö oli vauva.

Gatusa, toivottavasti saat rahasi pian takaisin ja pääset toteuttamaan suunnitelmaasi!

Mua epäilyttää, että olen ovuloinut nuvaringistä huolimatta. Polin lääkärin ohje oli aloittaa se kp 5 pakkausselosteen ohjeesta huolimatta (siinä lukee kp 1). Viikonloppuna oli paljon kirkasta limaa ja nyt on tissit pirun kipeänä niin kuin aina oviksen jälkeen :bored: No sama se sille :grin Hoidot etenee joka tapauksessa! Naurattaa pakkausselosteen teksti lähes 2 vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen; "Voit asettaa NuvaRingin myös kierron 2. – 5. päivänä, mutta jos olet yhdynnässä NuvaRingin käytön 7 ensimmäisen päivän aikana, muista aina käyttää lisäksi jotain muuta ehkäisymenetelmää (esim. kondomia), sillä ehkäisyteho ei ole riittävä." Kuinka tragikoomista, jos noin kävisi nyt! :laughing021

Larissa kp 12 taukokiertoa

Muokattu viimeksi:
Jellis, sehän tästä vielä puuttuisikin! :grin Kyllä olisi universumilla taas huumorintajua... Ehkä kuitenkin pistän mieluummin toiveeni toukokuun ivf-kiertoon :wink

Takaisin