Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, tykkään sun lasermiekkaideasta. :grin
Minipillereiden tehosta ei vielä tiedä, kuulemma toistaiseksi ovat aiheuttaneet lähinnä epämiellyttäviä sivuoireita.

diabolicat, mua niin suututtaa kuulla tuollaisista lääkäreistä! :mad: Käsittämätöntä miten vielä tänäkin päivänä, ja myös naislääkäreiltä, voi saada osakseen vain vähättelyä kun kertoo todella kovista kuukautiskivuista. Ihan sama onko endo vai ei, joillakin kivut vaan ovat paljon pahemmat kuin toisilla. Ihan kuin lääkärit joutuisivat itse maksamaan lääkkeet omasta pussistaan, niin kiven alla ne joskus ovat. :rolleyes:

Ambriina tsemppiä inssiin! Sanoisin samaa kuin muutkin, että hyvä on pidättäytyä pari päivää.

Soma, onnea hurjasti! :Heartred :wav

OES, hyvä että pääsitte kuitenkin hyödyntämään oviksen. Varmasti teillä on ainakin jokin mahdollisuus. En tiedä flunssan vaikutuksesta. Jos ajattelee käänteisesti, niin ei flunssa ainakaan mikään toimiva ehkäisykeino ole, joten etköhän pääse piinailemaan. :)

muurahainen, en tiedä onko tuo ihan plussa vaikka muita selvästi tummempi. Onpa hankalaa!

PikkuMinski, tuo näyttäis jo o-plussalta! :)

WMama, toivotaan että olis vielä tässä kierrossa mahdollisuus plussaan jos ovis onkin ollut myöhemmin.

Kirppu, voimia uuteen kiertoon. :sad001 Onhan täällä tosiaan paljon pidempäänkin yrittäneitä, mutta ei omaa suruaan voi aina verrata siihen että jollakin muulla menee huonommin. Muuten ei kellään olisi "oikeutta" pahoittaa mieltään. Kyllä itsellenikin tuo yk6 oli jo todella masentava. Pahinta siinä on, ettei tiedä onko kyseessä vain huono tuuri vai onko jotain todella vikana ja saa vielä yrittää pitkään. Mua ainakin hajotti se tietämättömyys. Ja joka kuukausi huoli kasvaa kun tärppiä ei vielä kuulu, vaikka jostain sen toivonkin aina löytää. Edes joskikin aikaa.
Kuitenkin vuosi lasketaan vielä normaaliksi yrityksen kestoksi; toivotaan että teillä olisi kyse vain huonosta tuurista. Mutta jos hajottaa liikaa, ehkä voitte käydä yksityisellä jossain alustavissa tutkimuksissa? Esim. pelkkä aukiolotutkimus ei maksa ihan maltaita.

nenna, ihanasti sun mies on pohtinut. :)

Mä ymmärrän et yk6 voi jollekin olla jo pitkä aika vaikka se kuuluu ihan normiaikaan.
Kyllä itseäkin pännii kun ei tiedä missä mennään. Ei niinkään yritysaika mut se että ei keho toimi normisti. Jos olisi edes säännöllinen kierto niin se helpottaisi oviksen laskemista jne.

viikon päästä onneksi mulla gyneaika.
Onko kellään kokemusta Hannu Rannasta?

Maggie: Ei tuossa musta ole mitään.

http://aijaa.com/yVuarR

Muokattu viimeksi:
Kiitos vastauksista ja tsempeistä! Näin itsekin ajattelin mutta tarvitsin varmistusta asiaan. Pääsiäinen vaikutti aikojen saantiin joten inssi tulee aika pikaisella aikataululla kun vasta ti käydään käynnillä missä saadaan tarkempaa tietoa asiasta ja inssin pitäis tapahtua myös tulevalla viikolla, joten ohjeistukset asian suhteen aika vähäiset.

Anteeksi pelkkä napailu, seuraan kyllä ketjua ahkerasti mutta jotenkin tämä kommentointi aina sitten jää. Mutta mukana eletään täälläkin teidän muiden matkaa! ♡

Pikkuminski, aivan ihanaa olla sun kanssa samaa aikaa jännäämässä. Tsemppiä sinne nyt! :)

WM, onpa tyhmää kun testit negaa näyttää ja täti kateissa, toivottavasti maanantaina jo plussa tulee :)

Enni, mulla oli siis ennen laihtumista ovis yleensä kp 17-27 välillä. Nyt kun oon laihtunut, niin ovis on tapahtunut kp 12-13. Et sillä ihmetyttää mikä kiertoa venyttää tällä kertaa.

Nenna, en oo varannut aikaa vielä kun on niin epäselvää milloin se ovis nyt tapahtuu. Pari testiä taitaa vielä kaapissa olla aamulla teen taas yhden. Ulkopuoliset tekijät häiritsevät talletteluita ja sekö vielä kaiken lisäksi suututtaa... :( huomenna uusi yritys. :)

Kirppu, ihan tyhmää että jouduit tänne takaisin. :(

Beisla, eihän tuo plussa vielä ole, mutta nyt jo kolmas kerta tässä kierrossa kun yrittää alkaa tummentumaan testi.

Muistatteko kun sanoin noista vauva uutisten välttelystä? Eilen taas salakavalasti eräs tuttu pääsi kertomaan, että on raskaana... Siitäpä sitten taas aloin miettimään, että miten vanha meidän lapsi olisi jos olisi tärpännyt heti kun lupa annettiin. Täyttäisi syksyllä kaksi vuotta!! :(

Eipä tässä tämän kummempaa...

Muurahainen kp 17, yk 26

Sen verran vielä häiriköin tälle aamulle, että nyt se plussa tuli. Hieman normi kiertoja myöhemmin vaan.
ImageUploadedByVau Foorumi1458965864.506096.jpg

Muurahainen kp 17/29, dpo -1

Kiitos kaikille ♡
Ihanaa että täällä ymmärrerään miltä tuntuu kuin ei vain tärppää vaikka kuinka toivoisi. Tosiaan meillä kaksi lasta ja ekalla tärpillä onnistuneet,siksi tämä ottaa niin koville kun ei niin ei. Ollaan miehen kanssa keskusteltu että kummassa vika vai eikö luoja suo enää lapsia meille :/:o
Mulla on kierto säännöllinen ja olen joka kuukausi tikuttanut oviksen ja on pupuiltu menkkojen jälkeen joka ilta seuraaviin menkkoihin ettei ainakaan pupuilu kerroista pitäs olla kiinni.
Tämän yhden kierron vielä jaksan ottaa tikut käyttöön jotka tilasin eilen ja yhden poppas konstin otan käyttöön; greippimehun. Jos tämänkin kuun tärppi menee hukkaa niin sit jo luovutetaan varsinainen yrittäminen. Ei mun pää enää kestä ainaista yrittämistä,toivomista ja sitte suurta pettymystä.
Sitte mennään tulee jos on tullakseen meiningillä.

Toivotaan nyt että Te muut oisitte niin onnekkaita ja saisitte pian plussan ja pääsisitte tästä ryhmästä nauttimaan toisiin ryhmiin.

Mulla seuraava ovis on laskurin mukaan ti ja ke,mut tikutan sen vielä varmuudeksi.

Muurahainen kyllä toi o-plussalta näyttää.

Mäki nään WMaman testissä jotain! Onko vaan kuvauksessa sattunu joku värivirhe, jos ei kerran livenä näy? Teetkö uuden testin?

Missä Mami91 testi? Eilen jo odoteltiin.

Murkku, mä kun testasin o-plussan, ni oli vielä kirkkaampi verrattuna kontrolliin. Mutta jos oot aiemminkin todennu tuon tarpeeksi vahvaksi, niin se varmastikin on sun plussa. Nyt vaan tärppionnea ja koitatte järkätä ulkopuoliset häiriöt syrjään ;)

Kirppu, taisi olla aikaisemminkin puhetta, mutta usein ei suositella talletteluja joka päivälle, ettei simppojen laatu kärsi. Kokeilkaa tässä kierrossa pitää silloin tällöin välipäiviä siinäo-plussan huudeilla. Monet on saanu ohjeen joka toinen päivä -taktiikkaan. Ja inssit ja muut siirrotkin ja simppanäytteen annot vaatii 3-5 pv pidättäytymisen, jotta laatu ois parempaa. Plussaonnea teille tähän kiertoon!! Ei tarttis pidempään odotella.

Tsemppiä muillekin kierron eri vaiheisiin! <3

Itseasiassa miekin nään WM siun testissä toisenkin viivan, vaikka melko haalee vielä onkin. Toivottavasti vahvistuu! :)

Murkku, jes onnea ovisplussasta! Tän mukaanko nyt sit sinne labraan menet? Toivottavasti pääsisitte vielä tallettelemaan, edes pikaisesti :)

Täälläkin odotellaan Mamin testiä :P

Tervetuloa uusille ja pikaisia plussia :)

Muurahainen; Noniin tulihan se sieltä! Onnea :) Joo, todellakin tiedän ton tunteen, kun joku kertoo raskaudesta. Miun teki mieli alkaa huutaa ja itkee ja piti kuitenkin hymyillä ja onnitella. Ja sittenhän päästänkin jo aiheeseen, että mites teillä, jokos teille kohta tulee vauva, eikös olis jo aika sille, teillähän on talotkin ja naimisissa ootte jne. Siinä kohtaa meenkin jo ihan lukkoon, että öö öö en tiiä mitään :shifty: Minkäs näille mahtaa..

Maggie, kyllä toi mun o-plussaksi kelpaa, seuraava testi olisi tod.näk. Ollu tummempi, en vaan jaksanu enää testata. Tossa noi viivat on kuitenkin vähintäänkin tasavahvat.

Yks testi taitaa olla jäljellä, sen teen huomenna, kun haluan seurata pysyykö viivat vahvoina pari päivää, niin ku niiden kuuluisi pysyä.

Tämän plussan mukaan menen sitten verikokeisiin.
Kiitokset kaikille onnitteluista. :) katotaan josko tänään vielä peittoja pääsis heiluttelemaan... :)

Muurahainen kp17, dpo -1, yk 26

Mä en omaan näkööni usko kun helposti kuvittelee näkevänsä vaikka mitä :)
Kyl mäkin tuossa ehkä jotain näen mutta noita hailuroita voi tulla ilman sen kummempaa syytä :)
Maanantaina testaan uudelleen.

WM

En saanut kuvia siirrettyä koneelle, niin en pystyny laittaan kuvia, tosin digi sano eilen että ei raskaana ja tänään VIHDOIN alko menkat, harvoin sitä on iloinen kun menkat alkaa, mut nyt ooon niiiin onnellinen että pääsee taas jatkaan yrittämistä :happy: :happy093 tosin jostain luin että ovuloimattoman kierron menkat on kivuttomat ja niukemmat, no ei oo ainakaan mulla :mad: 10 päivää myöhästy menkat..

Tänään mennään mun sukulaisille pääsiäis syöminkeihin, kaikinpuolin kiva päivä tiedossa :)

Somalle, paljon onnea pienestä neidistä!!!! :love7

Mami kp 1/ 27(38) yk 22

Takaisin