Larissa, tykkään sun lasermiekkaideasta. 
Minipillereiden tehosta ei vielä tiedä, kuulemma toistaiseksi ovat aiheuttaneet lähinnä epämiellyttäviä sivuoireita.
diabolicat, mua niin suututtaa kuulla tuollaisista lääkäreistä!
Käsittämätöntä miten vielä tänäkin päivänä, ja myös naislääkäreiltä, voi saada osakseen vain vähättelyä kun kertoo todella kovista kuukautiskivuista. Ihan sama onko endo vai ei, joillakin kivut vaan ovat paljon pahemmat kuin toisilla. Ihan kuin lääkärit joutuisivat itse maksamaan lääkkeet omasta pussistaan, niin kiven alla ne joskus ovat. 
Ambriina tsemppiä inssiin! Sanoisin samaa kuin muutkin, että hyvä on pidättäytyä pari päivää.
Soma, onnea hurjasti!

OES, hyvä että pääsitte kuitenkin hyödyntämään oviksen. Varmasti teillä on ainakin jokin mahdollisuus. En tiedä flunssan vaikutuksesta. Jos ajattelee käänteisesti, niin ei flunssa ainakaan mikään toimiva ehkäisykeino ole, joten etköhän pääse piinailemaan. :)
muurahainen, en tiedä onko tuo ihan plussa vaikka muita selvästi tummempi. Onpa hankalaa!
PikkuMinski, tuo näyttäis jo o-plussalta! :)
WMama, toivotaan että olis vielä tässä kierrossa mahdollisuus plussaan jos ovis onkin ollut myöhemmin.
Kirppu, voimia uuteen kiertoon.
Onhan täällä tosiaan paljon pidempäänkin yrittäneitä, mutta ei omaa suruaan voi aina verrata siihen että jollakin muulla menee huonommin. Muuten ei kellään olisi "oikeutta" pahoittaa mieltään. Kyllä itsellenikin tuo yk6 oli jo todella masentava. Pahinta siinä on, ettei tiedä onko kyseessä vain huono tuuri vai onko jotain todella vikana ja saa vielä yrittää pitkään. Mua ainakin hajotti se tietämättömyys. Ja joka kuukausi huoli kasvaa kun tärppiä ei vielä kuulu, vaikka jostain sen toivonkin aina löytää. Edes joskikin aikaa.
Kuitenkin vuosi lasketaan vielä normaaliksi yrityksen kestoksi; toivotaan että teillä olisi kyse vain huonosta tuurista. Mutta jos hajottaa liikaa, ehkä voitte käydä yksityisellä jossain alustavissa tutkimuksissa? Esim. pelkkä aukiolotutkimus ei maksa ihan maltaita.
nenna, ihanasti sun mies on pohtinut. :)
Minipillereiden tehosta ei vielä tiedä, kuulemma toistaiseksi ovat aiheuttaneet lähinnä epämiellyttäviä sivuoireita.
diabolicat, mua niin suututtaa kuulla tuollaisista lääkäreistä!
Ambriina tsemppiä inssiin! Sanoisin samaa kuin muutkin, että hyvä on pidättäytyä pari päivää.
Soma, onnea hurjasti!

OES, hyvä että pääsitte kuitenkin hyödyntämään oviksen. Varmasti teillä on ainakin jokin mahdollisuus. En tiedä flunssan vaikutuksesta. Jos ajattelee käänteisesti, niin ei flunssa ainakaan mikään toimiva ehkäisykeino ole, joten etköhän pääse piinailemaan. :)
muurahainen, en tiedä onko tuo ihan plussa vaikka muita selvästi tummempi. Onpa hankalaa!
PikkuMinski, tuo näyttäis jo o-plussalta! :)
WMama, toivotaan että olis vielä tässä kierrossa mahdollisuus plussaan jos ovis onkin ollut myöhemmin.
Kirppu, voimia uuteen kiertoon.
Kuitenkin vuosi lasketaan vielä normaaliksi yrityksen kestoksi; toivotaan että teillä olisi kyse vain huonosta tuurista. Mutta jos hajottaa liikaa, ehkä voitte käydä yksityisellä jossain alustavissa tutkimuksissa? Esim. pelkkä aukiolotutkimus ei maksa ihan maltaita.
nenna, ihanasti sun mies on pohtinut. :)
Minkäs näille mahtaa..
tosin jostain luin että ovuloimattoman kierron menkat on kivuttomat ja niukemmat, no ei oo ainakaan mulla