Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, Niin voi olla että on ollu joku hipasu. Tarkotin 10 herkkysiä ovistestejä, että onks ne ok, kun yleensä ne on 20 tai 25 herkkysiä. :)

Onnea Larissa!! Mutta olipa ihmeellistä, jos vasta paikan päällä ilmoittaa ivf-infossa, että molempien pitää olla paikalla. :S

mami, itse meinasin ensin tilata davidin o-testit tolla 10-herkkyydellä, mutta sitten tutkin asiaa ja joillakin lutenisoiva hormoni saattaa olla tolla tasolla ilman ovistakin. Siksi ostin itse 20-herkkyyden testejä ja ne on toimineet hyvin :)

Liisu, sanos muuta! Oli kyllä vähän huonosti infotu, mutta ehkä ottavat nyt opikseen ja teroittavat sitä asiaa, että molempien on oltava paikalla.

Kiitos onnitteluista ihanat! Olen niin onnellinen :) Tuntuu, että asiat järjestyy elämässä, kun niitä lähtee itse raivokkaasti ajamaan eteen päin :wink

Larissa, Okei. No mää kans yritin tutkia mut oli vaan niitä että joillain jää saamatta ovis kiinni noilla normi herkkyyksillä ja sillon noi kympit on hyviä. Harmi, kun just davidin testejä ois saanu suomesta tilattua, mut ne on 10- herkkyydellä.

Ja olipas huonoo toimintaa kun eivät sanoneet että miehen pitää olla mukana o_O mutta onneks saitte sumplittua uuden ajan. Ja kovasti onnea uudesta työstä!!! :joyful:

mami, jos et ole ns. normi testeillä saanut ovista kiinni niin voithan koittaa niillä herkemmillä :) ei kaikilla lh:n nousu ole samanlainen!

Eilen pärähti tikkuun kunnon ovisplussa. Mies päätti sitten pihdata. Ei halua että lapsi syntyis joulukuussa. Mä oon niin kiukussa... En haluais hukata yhtääkään kuukautta. :crybaby2

Larissa, No oon saanu kiinni yleensä, paitsi nyt en saanu. Täytyy miettiä kandeeko niitä kokeilla, en usko että mulla kovin korkee lh taso on, josus on selkeesti korkeempi kun välillä, ota noista nyt sit selvää :rolleyes: Näyttääköhän ne sit vaan aikasemmin ja pidempää plussaa sit, hmm. No periaatteessa vois kokeilla, kun joka tapauksessa sekstaillaan kuitenkin tarpeeks niillä main kun pitää :grin

pätkis, Höh sun miestä :sorry: meilläkn oli ensin että ois kiva kun syntyis keväällä/kesällä, mut nyt ei oo väliä, kuhan sais sen nyytin. Eli ymmärrän molempien pointin siis, mutta tosi kökköö silti, jos tulee hukkaan heitetty kierto :sad001

Muokattu viimeksi:
Pätkis, voi höh sun miestä :sad001

Enni, hienoa, että siellä oli kaikki ok! Sulla taisi olla yk 9 menossa? En sinuna vielä olisi huolissaan vaikka tärppiä ei olekaan vielä tullut :) Uskon, että onnistutte ihan luomuna tässä kevään aikana :wink

Vau larissa huippu paljon onnea uudesta työpaikasta!! Ihan mahtavaa :)

Nyt yleisesti huutelen pahoittelut kaikille menkoista ja negoista ja tsempit piinapäiviin sekä iso plussapuhuri <3

Pikainen napa. Edelleen oireeton odottaja täällä, ainoastaan masu kasvaa. Kävin tänään painattamassa tuleville isovanhemmille tälläiset
ImageUploadedByVau Foorumi1458226068.569560.jpg

Ja tiistaina annetaan paketissa kera ultrakuvan jos kaikki on maanantaina ok! :) Sydänäänet alkoivat myös kuulua kotidopplerilla joten kyllä siellä elämää on! :)
Rv 12+1

Ehkä mies ei sitten osaa ottaa stressiä asiasta samalla tavalla ku minä... kun ei sillä tunnu olevan kiire..
No onhan tässä joku pienen pieni mahdollisuus silti olemassa.. viime talletus kp12 ja ovisplussa kp14. :rolleyes:

Pätkis; Ei meillä ainakaan miehellä oo kiire eikä ressi, vaikka miulla on!

Larissa; Joo, yk 9 on nyt. Kiitos vaan, toivotaan parasta:) Gyne sanoi, että folleja on super paljon, että siitä ei ainakaan ole kiinni tai että munasarjoissa olis jotain näkyvää vikaa. Aukiolotutkimus olis ensimmäinen tutkimus joka tehdään, jos elokuussa tarvii mennä takasin. Oli niin ihana lääkäri, vähän eri tyyli kun julkisella:happy:

lucky voi sitä sun ukkoas, iha uskomaton tapaus. no hyvä et käytti jo katsastukses ku vähä kiristit :) meil ukko sai eile kokea ku mulla kiehu yli ja purin kaiken sisällä, no sainpa nukuttua hyvin yön olipaha taas patoutun asiat. no saan nyt alkaa toteuttaa luovaa puoltani alkaa tehä kuvia ja myydä tauluina netissä inshaAllah. saas nähä mitä tästä tulee. siitä timanttien myynnistä ja isjotusjutuist ei tullu yhtää mitään ku porukkaan ei saanu yhteyttä ja oli kriisei jne. ni ei pystyn tekeen töitä kunnol ees.

minni aivan ihana body :)

soma tsemppiä koitokseen :)

täällä ei ihmeitä kevättä ilmassa ku mittari näytti 26 kaupungissa. alan varmaa noit koneel olevia luontokuvia pistään nettiin kohta omaa verkkokauppaan ja myös tekeen tauluversioi netissä niist ja porukka saa sit ostaa jos haluaa mun töitä tai printtei paitoihi yms.

Enni, hyvä että kaikki oli ok :)

Gatusa, kuulostaa hyvältä idealta!

Minni, ihana body!!! Ja ihanaa, että sydänäänet kuuluu niin lievittää varmaan huolta :)

Jes! Larissan duunipaikka. Alkakoon tästä hyvä aalto muuhunkin hyvään. Höh sille että infoaika piti siirtää... No mut onneks se tulee sieltä kuitenkin. :)

Mami, harmi kun kierto temppuilee. Ehkä se pian selkiytyy!

Pätkis, voi rähmä pihtarimiestäs!! Tiiän niin ton tunteen. Että se raastaa, kun tuntee kierron menevän hukkaan. Mut niin ku sanoit, se mahis todella on! Sillä ne simpathan saattaa elää viikonkin. :)

Minni, juku mikä ylläri tulossa teijän porukoille. :P

Ette uskokaan, kuin koukuttunu oon tähän ketjuun!! Luen viestejä varmaan viis kertaa päivässä, ainakin! Hitsi ku ehtis useammin myös kommentoida. Onneks tykkäily on nopeaa ja sen ehtii heti tehdä, jos vaan ei netti töki. :)

Suuri plussapuhallus tähän ketjuun!

Ja tsemppiä niille, jotka ootte jo raskauden loppumetreillä. Nopeasti menee aika. :)

Maggie rv 17+0 <3 :)

Ennille peukku gynekäynnistä. On aina kiva, jos vielä uutisten lisäks lääkäri on kiva. :) Kyllä se plussa sieltä tulee. <3

Takaisin