Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt on erikoinen tilanne: menkat loppui kuin seinään jo kp 3 ja vuotoakin oli ihmeen niukasti. Pitäskö varmuudeksi kuitenkin testata? Onko kellään ollu tämmöstä?

Ikä asiaan.. Minä täytän kesällä 31 ja mies 39. Sain esikoisen 19-vuotiaana ja toisen 23-vuotiaana. Molemmat sai alkunsa vähän liiankin helposti. Että vähän mietityttää vaikuttaisko se ikä nyt meillä siihen että kestää tää tärpin saaminen....

Olen 42v ja mies samanikäinen.meille iski 40v se vauvakuume uudelleen (äidiksi tulin 25v ja 28v ja molemmat helposti) tulin myös heti raskaaksi kun kierukka otettiin pois mutta sain kesketyneen keskenmenon (todettiin vasta 13viikolla) sen jälkeen yritettiin 9kk ja tulosta ei tullut arvelin että hormonihoidoista huolimatta mun kroppa ei vaan alkanut toimia.gynekologi suositteli klinikkaa eikä haluttu lähteä.

Tsemppiä yrityksiin ja piinaviikoille!

Meillä minä olen 37v ja mies 40v

Hileinen, juuri tuolla toisessa ketjussa yksi luuli saaneensa varhaisen keskenmenon kun oli kovat kivut ja kova vuoto. Muutama pv myöhemmin gynellä löyty sydänäänet ja pienellä kaikki hyvin. Eli kaikki on mahdollista näissä asioissa! Tsemppiä aamun testiin!!

On. Eilen dpo7. Autossa istuin jalat koelaudanpäällä koukussa kun yhtäkkiä vasemmalla alamahassa tuntui kova pisto(?) ja varovasti piti ojentaa jalat suoraksi kun sattui niin. Sitten ei mitään! Myöhemmin illalla vessassa sattui samalla tavalla kun istuin pöntöllä ja hyvin varovasti piti nousta seisomaan kun sattui samaan paikkaan! Sitten ei taaskaan mitään! :eek: Sattumaa? Kiinnittymiskipuja?? :nailbiting: Nyt pelottaa/jännittää... Nyt on olo että tullaan korkealta ja todella kovaa jos täti tässä kierrossa(kin) ilmestyy...

Millaisia tuntemuksia plussanneilla on ollut kiinnittymiskivuista??

PiPaNat kp22/28-30 dpo 8

PipaNat kyse voi olla myös keltarauhasesta mikä kasvanut isoksi ja siksi kipuilee, mulla itellä ainakin aika useissakin kierrossa joissa ovis tapahtanut on keltarauhasesta kipuilee. Mutta toki toivotaan et ois kiinnittämiseen liittyvää. Niin sitä itelläkin aina toiveet nousee kun nippailui ja muita oireita ilmaantuu.
Olitte jutellut iästä meillä minä 38 ja mies täytti just 40, esikoisen tekemiseen meni 8v. Joten jos ois nopeammin lapsii saatu niin ois todennäköisesti enemmänkin.

Kiva kuulla susta Rosann! Just yks päivä mietin mitä sulle mahtaa kuulua :)

Mä olen 40, mies 36. Esikoisen sain 37-vuotiaana, 9 kk yrityksen jälkeen. Valitettavasti se, että on joskus ollut raskaana ei sano sitä, että uusi raskaus alkaisi helpolla tai ylipäätänsä alkaa. Meillä on 2,5 vuoden yrityksen sisään ollut kaksi keskenmenoa ja huomenna alkaa yk 18 viimeisimmistä keskenmenosta.

Hileinen, testaa testaa!!! ;)

Pipanat, mulla on tuollaisia nipistelyitä aina kierron lopussa. Jos on jommalla kummalla sivulla niin johtunee keltarauhasesta. Kiinnittymiskivut tuntuu kai keskellä kohtua...

Mulla ei kai oo mitään kunnollista kipuilua, mut oon merkannu womanlogii kp26 & 28 krampit mut en muista niitä joten varmaan ollu vaan ilmavaivoja :D

eilen ja tänään ollu semmonen paineen tunne kohdussa ja koko aika pelkään et jotain lorahtaa housuun, mut sit taas on ihan ok fiilis kun katon noita testejä.
Tänä aamulla pissasin purkkiin ja annoin miehen tehä testin, ja joo se oli innoissaan siitä :D

ImageUploadedByVau Foorumi1457872694.392722.jpg

Tää oli tän päivän testi.

Mymmelisti 4+2

Hyvä että kysyin teiltä, nyt "tipahdin maan pinnalle" taas niin ei tule se nega sitten niin pettymyksenä ensi viikolla... Voi luoja näitä piina päiviä :shy:

Takaisin