Pätkis, munkaan mielestä ihan plussaa ei vielä ole tullut.
Minni, se kotidopleri oli mulle silloin suureksi avuksi. Ja alussa melkein joka ilta vauvan sykkeitä kuuntelinkin. Oli siis kaksi km:ää takana, niin se lisäsi hieman epävarmuutta. Mutta siis jo alussa kun otettiin hcg verikokeesta ja neuvolasta silloin sanottiin, että nyt tällä kolmannella kerralla on hyvin hcg noussut, huokaisin jo helpotuksesta.
Viipsukka, voi kunpa siihen testiin piirtyisi se kaksi vahvaa viivaa pian! Itse olen menettänyt uskoni hailuroihin. Sen verran monta olen niitä saanut ja muka luotettavilla testeilläkin...
Ninukki <3 voi sun miestä... Onpa mukavaa, että hänkin avautui. Yhdessä vahvempana eteenpäin vaan <3
Iästä olitte jutelleet, omasta kokemuksestani voin kertoa, että se ei vaikuta mitenkään. Toisille on vain jaettu huonommat kortit. Esikoista aloin yrittämään 23 vuotiaana ja 27 vuotiaana vasta hänet syliini sain...
Ihan kauhulla odotan miten monta vuotta tässä vielä menee, ennen kuin sen plussan testiin saa...
Nyt on muutenkin ensimmäinen yrittäminen ja sen tutkimukset ollut mielessä, kirjasin eilen womanloggiin menkat ekalta yrityskerralta. Olihan niitä raskaustestejä silloinkin kulunut. Yrityksen alku aikaan ei raskaustestejä netistä oikein saanut tilattua. Että apteekista vaan. Kyllä sitten yrityksen loppuajoissa alkoi jo nettifirmatkin testejä myymään. Niin tää aika vaan kehittyy...
Tänne ei siis mitään erikoista, jätin royal geleetkin ja greippimehut pois tästä kierrosta, meinasin vetää niin puhtaasti luomukierrolla, kun kerta lääkäri niin päätti.
Ovista on pakko tikuttaa, että tietää varata oikeaan aikaan verikokeen.
Muurahainen kp 4/29, yk 26