Ei tää voi olla näin vaikeeta!

ImageUploadedByVau Foorumi1457765098.372961.jpg

Okei olin vaan hätänen ja noilla meni hetki tummuu.. Panikoin ennen ku testi kerkes kuivuu :D

Plus kuivuessaan testi totta kai tummuu. Eikä noita testejä ole tarkoitettu hcg:n vahvuuden määrittämiseen joten testien välillä voi olla eroa. Ja hcg muutenkin tuplaantuu vain korkeintaan kahden päivän välein, joten eiliseen verrattuna jo pissan vahvuudella on suuri merkitys. Mullahan tosiaan puolitoista viikkoa plussan jälkeen uus plussa oli vaan suurinpiirtein yhtä vahva kuin ensimmäinen, mutta kontrolliviivaan verrattuna taas vahvempi kuin ensimmäinen. Testejä ei välttämättä voi verrata keskenään, mutta testiviivan ja kontrollin välistä eroa kyllä. Komppaan Ilpuria, tee se digi ja unohda sitten testaaminen. :)

Mymmelisti rakas hcg saattaa tuplaantua vasta joka toinen tai kolmaspäivä ja eilenhän vasta teit ekan testin? Pissan voimakkuus vaihtelee myös hurjasti päivästä riippuen! :) mullakun tapahtui km niin viivat haaleni viikon päästä ihan hurjasti ja se ei ole normaalia. Nyt otat iisisti vaikka vaikeaa onkin ;)

mymmelisti kyllä tuo on niin selkeä plussa et nyt nautihan raskaudesta ja kohta alat höpötteleen pikku masuasukille sit ja silittelee vatsaa eikös juu :) sovitaanko näin? :) ties vaik ois kaksoset tulossa heh....

täällä ei ihmeitä samaa mitä aina, tänää varmaan teen esitaikinan ja huomen rupian leipoon ruisleipää inshaAllah. meil kaurapuuro ja riisipuuro on nykyään aamiasvalikoimassa ja hyvin menee kaupaks kotona, ukkoki tyytyväinen ku saa puuroa joka aamu.

Nii tiedän, mutta siis syy miksi tein uuden testin tänä aamuna oli: mies halusi nähdä. Kysyi eilen kuinka luotettava toi testi on? :D sitte sanoin sille et ei se näin väärin voi näyttää, ja sit kaiken näkösiin hcg hormooni viiko numero taulukkoja, mut ei kuullemma tajuu. no sai nähä nyt kaks testiä ja mun panikoinnin, mut jotenki kerkesin jo ajattelee et jos olisin raskautunu ja tänään olis päivä jollon menkkojen pitäs alkaa niin jos ne alkaiskin ja veis iken mennessään :D
Onpa kummallisia ajatuksia. En mä tälläsiä ajatellu sillon aijemmin, mietin et no jos tulis kaks viivaa olisin tyytyväinen.. :D

Mut hei! Tilasin 2Digiä!!!! :D :D ihan vaa siks et toinen ei vaikka toimi, haluun meinaa nähä tuomion: RASKAANA! :D

Ilpuri toi raskauspumpuli kuulostaa ihan kivalta mut voiks sen vaihtaa johki toisee joku (silkkipumpuli vai mikä oli) ku mun mielestä pumpuli narisee ku se on niin kuivaa :D :D

Ihanaa kun olitte kaikki heti vastailemassa ja rauhottelemassa mun paniikkia<3<3

Mymmelisti, minunkin piti vielä illalla tarkistaa, ja täällä oli One-step tummunu siis tosi hyvinkin. Mutta kuten sanottu samanmerkkisiä testejäkään ei toisiinsa voi verrata. Mulla on enää kaksi testiä olemassa, ja maanantaiaamuna pitää varmaan viel kattoo kun lähtee verikokeeseen, että onhan siellä vielä jotain :)
ImageUploadedByVau Foorumi1457767084.757198.jpg

Katjusha 16 dpo

Katjusha, kai me raskaana ollaan kunnes toisin käy, mut musta ei yhtään tunnu siltä.
Mulla on ollu niin semmonen ajatus et kun teen positiivisen testin tiedän olevani raskaana. Ehkä siks kun on niin monta viti valkosta testiä tehny? Mut en mä tiedä, ei musta tunnu miltää. :o

Joo, tällä taustalla ei ehkä tule edes mieleen luottaa tunteisiinsa, onko raskaana vai ei ... Ilman vuosien odottamisen painolastia sellainen kai voisi helpomminkin käydä. Toki myönnän, että minulla oli optimistinen olo, kun kuulostelin kiinnittymistuntemuksia viime viikolla. Taustalla oli kaksi vastaavan tuntuista plussakiertoa viime vuodelta, niin vähän osasin ja pystyin toivomaan, että kunpa ...!
Voi huoh, mä niin toivon että myönteisiä asioita tulee ketjuun lähikuukausina monta! useampi on pistämässä täydet panokset IVF:n kanssa ja toivon ihan kaikille onnea tuleville kierroille!!!!

Ihanasti on mymmelistin ja katjushan testit vahvistuneet, mahtavaa! Onnea niin älyttömästi molemmille❤ nyt voitte vaan ottaa rauhassa ja nauttia raskaudesta, toivottavasti loppuun asti!❤

Just pitikin alkaa kyselemään et mitkä fiilikset on Mymmelistillä ja Katjushalla! Saitteko nukuttua viime yönä? :happy: Katjusha meinaavkäydä ar ultrassa, meinaako Mymmelisti käydä? Niin ihanat viivat molemmilla! Se digi on kyllä ihana kun siihen tulee se teksti "raskaana" niin se tekee koko asian vielä konkreettisimmaksi!

Ihanan aurinkoista lauantaita upeat naiset!!

Pipanat, mulla aika jippii fiilis kumminki ja sain jotenikin nukuttua. Heräsin pari kertaa siihen et nukuin mahalleen ja siitä tuli huono olo ja aikasin heräsin ku oli pissahätä ja toi testien teko herätti sit kunnolla ku kerkesin panikoimaan ja tehä heti toisen.. Mut joo kyllä kai raskaana oon ennen kun toisin todistetaan! :D digin teen heti kun ne tulee ja sit viel perjantaina ennen ku soitan klinikalle. Sillon ennen endon leikkausta sanoivat et jos tuun raskaaksi niin pääsen rv7 aikoihin ultraan, mut en tiedä onko vielä voimassa kun endo jo leikattu? No se ainakin selviää kysymällä. Haluisin kyllä kovasti <3 :)

Ai niin!!!!

-Mymmelisti rv4+1 :D

Katjusha, oot sinä ainakin toistaiseksi raskaana, toivottavasti seuraavat 9kk myös!

Mymmelisti, täällä mennään jo kahdeksannella viikolla (7+1 tänään) ja vasta viime päivinä epäuskoinen olo on alkanut vähentyä. Ehkä se on tää oireiden puute... ei mua silti pelota tai stressaa. Mutta puhun tyyliin "jos mä nyt oon raskaana". Varmaan ultran jälkeen voi uskoa paremmin.

Mulla ei ikävä kyllä ultrakaan auta uskomaan yhtää sen enempää :( välillä oikee harmittaa että miksi tästä ei osaa nauttia :( toki se yhen päivän heti ultran ja sydämmen synkeiden näkemisen jälkeen usko että ei vitsi tuolla se on mutta nyt va ollu taas semmonen olo että onko siellä edes mitää enää... Todella paska tunne kieltämättä, kuvittelin kaiken ihan eri tavalla!

4 päivää viellä lapsettomuus polille ja 10 päivää neuvolaan!

Ainii ku oli eilen masu turvotus semmonen iha semi näkyvä ni pikkusisko 9v kysy multa että kasvaako sun masussa vauva :D menin ihan lukkoon xD

7+3

Takaisin