Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi Mymmelisti! Täällä tuli kunnon tuuletukset ja tuli tippa linssiin, niin onnellinen olen puolestanne. :Heartbigred:Heartbigred:wav Tää päivä oli ihan hanurista, mutta kylläpä tuli hyvä mieli kun luin sun uutiset! Luo taas uskoa mymmelistin ja katjushan testit, että ehkä tässä itekin vielä jonain päivänä.

Mimmu, pöh tuhrulle! Saisit kyllä siekin pikkuhiljaa alkaa plussaamaan!❤

Larissa, eikös meilläkin ollut aiemmin puhetta että ollaan täällä vielä kauan, enpä vaan usko ett siekään kauaa enää joudut olemaan yrittäjissä ;)

Nenna, musta tuntuu että olen ikuisesti yrittäjissä enkä ikinä mahaa kasvattamassa :'D

Mimmi, pöh tuhrulle ja negalle :(

Mymmelisti ja Katjusha, mitäs oireita teillä oli ennen plussaa? Entä poppaskonstit? Katjushalla taisi olla akupunktio ja ruokavalion muutos ainakin :)

Mikä ihmeen onnen perjantai tämä onkaan?!?!? :talk017

Mymmelisti, ihan huikeeta! superonnittelut sulle!!!!! :happy093Minkä ikäinen sä olitkaan?

Katjusha, yhtä hyvältä näyttää tänäänkin kuin eilenkin, upeaa!:smiley-bounce005

Soma, hitsi kun oot jo loppumetreillä!:joyful:

Ja kaikille "mä olen tässä ryhmässä ikuisesti"-tyypeille, ajatusten kääntö heti toisin päin! :p

Ilpuri kp 6/31, yk26

Oireet:

-JANO.. Sellanen ku kuuma kesäpäivä ja tarviit vettä nyt! (Alkoi oviksesta pari pvää)
-pissahätä. Seuras edellistä
-vilu illalla/yöllä (mulla aina siis kuuma)
-turvotus
-pahoinvointi muutamana aamuna oviksesta

Poppakonstit:

-vhh ruokavalio ja laihtuminen 3.5kg mut söin sen myöhemmin takas
-vesi
-mama vitskut ja foolihappo
-en tiedä oliko tää mikään konsti mut tavallaan hyväksyin sen et vauva tulee keinolla millä hyvänsä joku pvä, ei välttämättä tässä kierrossa, mut luotan ivf:ään.
-seksiä joka toinen pvä niinkuin lääkäri määräsi.

Saa nähä saanko viikon päästä millasen digi tuloksen :D

Ilpuri Täytän 25 huhtikuussa ja mies 33kesällä

Larissaaaa et sie oo noin negatiivinen edes itsesi suhteen ;) kyllä vaan uskon ett viimeistään ivf tuo teille plussan❤

Ainiin somalle piti kommentoida mutta unohtui; pahoittelut taudista, toivottavasti kuitenkin menisi itsekseen ohi :( voi kun siellä jo aivan viimesiä viedään!❤ :)

Pikkuminski, Mä kans, päästään sitten lööppeihin, super vanhukset raskaana! :D

Mimmu, no hö... :( oisit saanut kyllä jo plussata... <3

Mulla erikoiskonstina jo mainitsemieni isomman valinnan juttua, kävin akupunktiossa vielä 2 tuntia siirron jälkeen, ja tehtiin kohdun vastaanottavaisuutta ja hedelmällisyyttä korostava hoito, hemmottelua joka päivälle 5-8 dpo.
Kiinnittymistuntemuksia 6-7 dpo, tällä viikolla tisseihin kipua myös "päälle", huonovointisuutta 10 dpo. Kohdussa tuntunut viikon semmoista vähän karheeta, niinku santapaperia, lieviä menkkajomoja.

Nenna, itseni suhteen jaksan olla negatiivinen :D muiden suhteen en ;)

Mymmelisti, kiitos kun kertasit sun oireet ja "konstit" :) nyt vaan toivotaan hienoja lukuja digiin! :)

Katjusha, rentoutuminen piibaviikoilla ei voi olla ainakaan pahasta! :) Soititko klinikalle? Mitä sanoivat? Olivatko äimän käkenä ja iloisia :D jatkuuko sulla "papanapäivät" ja miten pitkään? Mulla jäi nyt ananas ostamatta mutta ehkä sitten ivf-kiertoon ennen siirtoa :)

Somalle täältäkin tsemppiä taudin kanssa <3 kurjaa mennä kipeänä synnärille, ihan kuin synnytyksessä en olisi jo koettelemusten tarpeeksi!

Larissa kp 12, dpo 0?

Mulla osu tänään silmään joulukuinen uutisankka: Oprah Winfrey raskaana 61-vuotiaana. No ei sit ollut :)
Tuli vaan tosta kypsästä vanhemmuudesta mieleen ;)

Takaisin