Ihanaa naistenpäivän iltaa ihanat!
Jelly_bean, mulla on nyt ihan sellanen olo et en oo sua muistanut onnitella plussasta, onnea siis! Jos oon onnitellut jo, saat tuplat :)
Hileinen, voi kurjuus
Nonnah, yksikin kerta talletusta voi riittää

tosi ällöttäviä tilanteita sulla ollu töissä!
Myy, tuo on just niin paskaa! Mä just valitin mun työkaverille että ärsyttää hulluna kun lapsia saa ne jotka ei ansaitse mun mielestä olal äitejä ja isiä kun eivät osaa tarpeeksi arvostaa sitä. Tietty rajusti sanottu, mut sitä mieltä oon. Varmasti kaikilla on raskasta lasten kanssa aina välilä mut mun mielestä sitä nyt ei tartteis kovin julkisesti manata. Tsempit sulle
Niksu, mulle oli naistenpäivän kunniaksi tuotu vaaleanpunainen leivos :)
Enni, sullakin kurja tilanne! Mua on aina jotenkin ärsyttänyt tollanen et joku omine ongleminen nosta itsensä muiden yläpuolelle, et " kun mun ongelmat on näoin isoja niin sun ei oo mitään". Niin se vaan on et ongelmat ja elämän haasteet on yksilöillisiä ja valitettavasti valitettavaa on se että kuitenkaan kaikilöle niit vastoin käymisiä ei ole yhtä paljon kuin jollain toisella. Mut silti ongelmia ei sais vertailla, koska ihmisillä on erilainen tapa suhtautua stressiin ja vastoin käymisiin. Eikä ikinä tiiä mitä toisen elämässä todella tapahtuu
Murkku, onpa outoa lekurilta et tollein sekoilee

mut nyt kuitenkin teillä on suunnitelma miten mennä eteen päin vaikkain varmasti turhauttaa

Minkkä ikäinen sä muuten olitkaan..? Hyvä että lääkäri tajusi kehua painonpudotuksesta! Mikä BMI sulla on suunnilleen? Ei oo pakko sanoa jos et halua, mut kun mulla on tätä samaa ongelmaa ja kohtuu stemppaavasti mun lääkäri oli asiaan liittyen. Vaikkakin hyvin painokkaasti sanoi. Et mietin vain et miten muualla päin Suomea tähän suhtaudutaan. Varman riippuu lääkäristäkin.
Murkku ja Julianna, ei kannata liikaa laskea et tulisko vauva tänä vai ens vuonna tai mitään muitakaan saman tyyppisiä lastutoimenpiteitä. Mä itse just heräsin siihen että sillon kun alotettiin yritys 01/14 niin mulla oli yks velka töihin liittyen mikä piti maksaa. Hirveet määrät stressiä vedin siitä että miten sen pystyn hoitaa jos tuun raskaaksi. Noh, enää 2 erää jäljellä ja en oo raskaana joten turhaan stressasin ja monta samanlaista tilannetta ollut. Turha stressata itseään asioilla mille ei voi mitään.
Haikara, huippua et kaikki oli hyvin! Mä niin tiesin!
Junttura, hitaasti ja varmasti päivät etenee
Larissa, vaikka meidän ivf on kaaaaaaaaukana, mikäli mennään, eli ens syksynä meidän pitää soittaa sinne kesällä ja sopia asioista. Te tietty ootte jo jotain sopinutkin mut kantsii silti tehdä kuten sanotaan, vaikka ois turha soitto :)
Tänne ei uusia, perusarki
Ilpuri kp3/31, v***n yk26