Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihania uutisia haikaranyytillä :) oishan se ihana nähdä itsekin ultrassa se pieni läpättävä sydän <3 oih..
Katjushan tilanne vielä jännättävänä! Pidetään peukkuja
Ollut viime päivinä niin mahottoman kiire ettei ole kerinnyt kommentoimaan vaikka lukenut kyllä olen kaikki viestit.
Mulla täällä menossa todella tylsä ja turhauttava aika kun ei voi kun odotella :( menkat ei vieläkään oo alkanu!!! Kp 36 alotin terot 10 pv ajaksi ja sillä sain letrojen tiputtelun loppumaan, mut menkkoja ei kuulu. Nyt jo kp 48/30! Lääkärin kans soiteltiin tänään ja pitää ootella pari viikkoa ja jos siihen mennessä ei oo alkanu menkat ni sit näytille. Hoh hoijaa. Voisko joku lähettää sen tädin tänne??

Katjusha näillä näkymin kyllä ollaan testikamuja ! :) ajattelin tilata tänää testejä ja toivoo et ne kerkee tulee perjantaiksi ;)

Myy, voimia noihin fiiliksiin, ei kai sitä muuta voi toivottaa :( välillä tulee itellekkin tollanen olo.

Murkku, kiva että yrittää laittaa sut aukkariin vaikka miestä ei ole tutkittu, mutta harmi kun ei kärryillä pysynyt asioissa joita olitte jo sopineet. Sanoitko asiasta hänelle et oli luvannut määrätä clomit tällä käynnillä? <3

Haikara!!!! Arvaa tuliko kyyneleet silmiin!!!<3 niin pelkäsin sun puolesta mutta onneksi turhaan!!!! <3 <3

Haikara :Heartred ihania uutisia, onnittelut jumputuksesta!!

Murkulla oli kyllä vähän ikävä lääkärikäynti, Eikö ne laita ylös mistä on puhuttu ja mitä lääkkeitä määrätty.. :angryfire

Beisla mukava kuulla sinusta! Jännään jo niin sinunkin ar-ultraa :) Annat kovasti toivoa minullekin!

on: Tänään ollut jonkin verran alamahatuntemuksia ja ovislimaa... nyt siis vasta kp6. Tänään alotin pistämään toistakin lääkettä nimeltään orgalutran (estää munisten puhkeamisen). Sen pistäminen oli vähän ikävämpää, kun neula oli jotenkin tylsempi ja se piti oikein juntata ihosta läpi. Pistin nuo molemmat lääkkeet samaan aikaan tuossa reilu puoli tuntia sitten. Tuli vähän huono olo ja pistosjälkeä kuumottaa. Torstaina seuraava ultra.

Larissa, lääkäri meinas, et kun nyt paino on niin paljon laskenut, niin se voi olla käynnistänyt kropan oman hormoonitoiminnan...

Beisla, sanoppa muuta...

Mymmelisti, sanoin, että sen takiahan Mä tässä nyt olen kun viimeksi sovittiin, että neljä kk kokeillaan lugeilla ja jos ei raskautta kuulu, otetaan clomit käyttöön... Ei auttanut ei...

Junttura, kyl ne ylös laittaa toinen asia on lukeeko se tiedot ennen kuin potilas tulee sisälle...

MaKa, no voi pahus ettei teroillakaan menkat alkaneet vielä, karsealta kuulostaa tuo odottelu.

Junttura, mullakin alkoi pistosten kanssa ovislimat hurjan aikasin. Kyllä se Orgalutran estää ovista tapahtumasta vielä kuitenkaan. Ootko pistänyt sen neula noin 45 asteen kulmassa? Orgalutran menee helpommin niin. Mullakin sen pistoskohtaa kuumotti ja kutitti jonkin aikaa jälkeen päin, mutta tunne meni kyllä ohi.

Mun piti vielä viime viestiin laittaa että plussatuulia kaikille piinailijoille, jännään täällä kovasti! :)

Junttura, huh jännää! Mutta ilkeältä kuulostaa toi jarrun pistäminen..

Sain selostuksen viime viikon polikäynnillä kirjeenä kotiin. Siinä lukee, että me ollaan jonossa ivf:ään kesäkuulle ja että mun täytyy soittaa ivf-hoitajalle kun huhtikuussa alkaa menkat. Ööö miksihän mun pitää jo silloin soittaa? Pitkän kaavan kautta siis edetään ja hormonitoiminnan alasajo alkaa kp 21 toukokuussa jos ivf tehtäisiin kesäkuussa. Noh, eiköhän nämä jutut selviä ensi viikon info-käynnillä

Larissa kp 9

Ihanaa naistenpäivän iltaa ihanat! :Heartbigred

Jelly_bean, mulla on nyt ihan sellanen olo et en oo sua muistanut onnitella plussasta, onnea siis! Jos oon onnitellut jo, saat tuplat :)

Hileinen, voi kurjuus :sad001

Nonnah, yksikin kerta talletusta voi riittää :rolleyes: tosi ällöttäviä tilanteita sulla ollu töissä!

Myy, tuo on just niin paskaa! Mä just valitin mun työkaverille että ärsyttää hulluna kun lapsia saa ne jotka ei ansaitse mun mielestä olal äitejä ja isiä kun eivät osaa tarpeeksi arvostaa sitä. Tietty rajusti sanottu, mut sitä mieltä oon. Varmasti kaikilla on raskasta lasten kanssa aina välilä mut mun mielestä sitä nyt ei tartteis kovin julkisesti manata. Tsempit sulle :Heartred

Niksu, mulle oli naistenpäivän kunniaksi tuotu vaaleanpunainen leivos :)

Enni, sullakin kurja tilanne! Mua on aina jotenkin ärsyttänyt tollanen et joku omine ongleminen nosta itsensä muiden yläpuolelle, et " kun mun ongelmat on näoin isoja niin sun ei oo mitään". Niin se vaan on et ongelmat ja elämän haasteet on yksilöillisiä ja valitettavasti valitettavaa on se että kuitenkaan kaikilöle niit vastoin käymisiä ei ole yhtä paljon kuin jollain toisella. Mut silti ongelmia ei sais vertailla, koska ihmisillä on erilainen tapa suhtautua stressiin ja vastoin käymisiin. Eikä ikinä tiiä mitä toisen elämässä todella tapahtuu

Murkku, onpa outoa lekurilta et tollein sekoilee:shifty: mut nyt kuitenkin teillä on suunnitelma miten mennä eteen päin vaikkain varmasti turhauttaa :rolleyes: Minkkä ikäinen sä muuten olitkaan..? Hyvä että lääkäri tajusi kehua painonpudotuksesta! Mikä BMI sulla on suunnilleen? Ei oo pakko sanoa jos et halua, mut kun mulla on tätä samaa ongelmaa ja kohtuu stemppaavasti mun lääkäri oli asiaan liittyen. Vaikkakin hyvin painokkaasti sanoi. Et mietin vain et miten muualla päin Suomea tähän suhtaudutaan. Varman riippuu lääkäristäkin.

Murkku ja Julianna, ei kannata liikaa laskea et tulisko vauva tänä vai ens vuonna tai mitään muitakaan saman tyyppisiä lastutoimenpiteitä. Mä itse just heräsin siihen että sillon kun alotettiin yritys 01/14 niin mulla oli yks velka töihin liittyen mikä piti maksaa. Hirveet määrät stressiä vedin siitä että miten sen pystyn hoitaa jos tuun raskaaksi. Noh, enää 2 erää jäljellä ja en oo raskaana joten turhaan stressasin ja monta samanlaista tilannetta ollut. Turha stressata itseään asioilla mille ei voi mitään.

Haikara, huippua et kaikki oli hyvin! Mä niin tiesin! :joyful:

Junttura, hitaasti ja varmasti päivät etenee :joyful:

Larissa, vaikka meidän ivf on kaaaaaaaaukana, mikäli mennään, eli ens syksynä meidän pitää soittaa sinne kesällä ja sopia asioista. Te tietty ootte jo jotain sopinutkin mut kantsii silti tehdä kuten sanotaan, vaikka ois turha soitto :)

Tänne ei uusia, perusarki

Ilpuri kp3/31, v***n yk26

Muokattu viimeksi:
Muurahainen : Oon pahoillani :(

Tuhannet kiitokset kaikille onnittelijoille, olette korvaamattomia <3

Nonnah: Kuullu en niitä viellä ole mutta ehkä pian sitten :P eilen jumpsutus näky siinä näytöllä :)

MaKa: Toivottavasti näetkin :) minulla meni 32 kiertoa että päädyin tähän pisteeseen ja todellisen yllätysplussan sain sillä en ovuloinut ja follit ei kasvanu. Letroilla sain ennen tätä yhden oviksen mutta tässä plussa kierrossa jäi kuuri kesken ja en todellakaan osannut odottaa raskautta :D niin se elämä yllättää kun luovuttaa!

Mymmelisti, olet niin hieno ihminen ikävä siuta! <3 laitan tänää siulle viestiä jos nähtäis perjantaina :)

Ilpuri: Kiitos ku jaksoit uskoa :)

Maka; No onpa tosiaan turhauttava tilanne:shifty: Toivottavasti selkenee pian!

Ilpuri; Niinpä niin, tolleen miekin aattelen.

Muurahainen; Onpas rasittavaa, nyt eteenpäin jo eikä enää mitään jarrua:mad:

On. Heetii aamusta.
No niin.. kuten arvelin, sieltä ne menkat 2pv myöhässä tulivat (oletettavasti myöhästyneen oviksen takia).
Kp1/28-30 yk24
Sitten vaan 26.4 Np aikaa odotellessa. Pääsenpähän nyt verikokeisiin, jotka täytyy vuodon 2 taai 3 pv ottaa.

Julianna, pahoittelut menkoista :(

Täällä aloitettu taas O-testailu. Taitaa ovis olla ajoissa tässäkin kierrossa. Ylempi on eilen tehty, alempi äsken. Nyt on kp 10.

ImageUploadedByVau Foorumi1457513745.456556.jpg

Beisla: Se on meidän mäykkypoika :)

Hienoa Haikaranyytti et kaikki oli hyvin :)

Täällä mies pääsee tuulettumaan tänään. Hyvä ystäväni tulee auttamaan siksi aikaa. Käskin olla yönkin kaverilla. Mitä sitä turhaan aamuyöstä kotiin raahautuisi :)
Omaishoitajalla on kolme lomapäivää per kuukausi. Harvoin kaikkia pitää.

WM kp24/dpo5

Murkku, aika tyhmää, mutta luulen että lääkäri voi olla oikeessa siinä et kroppa alkaa laihtumisen takia käynnistää oman hormooni tutannon jollon et tarvitse sitä lääkettä. Toivotaan että niin on!!<3 Pääsetkö uusiin verikokeisiin?

Larissa hyvä kun sait tommosen kirjallisen viestin vielä et mitä milloinkin. Ite tykkään niistä kun saa lukea vaikka kymmeneen kertaan jos ei ekalla tajua (eikä siis silloin kukaan voi ajatella luoja miten tyhmä) :D
Mun mielestä kuulostaa järkevältä et pitää olla sinne jo huhtikuussa yhteydessä. Jos toukokuussa aletaan jo hormooneja käyttää jne. Ihanaa et pääsitte sinne noin nopeasti! Toivotaan että yksi kerta riittää<3
Näköjään ovis sulle tulossa jo, käyköjän niin ettette edes pääse ivfään?? ;) <3

Julianna, pahoittelut menkoista :(
Mutta hei nyt ajatellaan näin nokka kohti taivasta ja uus kierto ihan uus mahdollisuus!! :) <3

Mulla on kurkku kipee ja edelleen poskia kuumottaa.. Toisin sanoen mulla on flunssa.
Yks asia mietityttää! Missä mun kiukku ja masis??? :o

Nyt on kp28/30 enkä vieläkään oo masentunut!!!!??

(Niin siis taustatieto:
5pvä ennen menkkoja olo on parhain, oon vaan voittaja ja elämä hymyilee.
4pvä ennen menkkoja, herään aamulla ja avaan silmät, fiilis on se et miks pitää elää, vihaan tätä, vihaan tota, kaikki on p...aa, ei oo vaatteitakaan mitä voisin pukee kun on niin lihava ja ruma! ja se kestää koko päivän.
3pvä ennen menkkoja kaikki on palannu normaaliksi. )

Joko kierto venyy ?? Tai sitten skippasin masiksen nukkumalla? Se saatto olla maanantai, mut olin sillon siskon luona ja olo oli kyl hyvä.. Mun kroppa on skipannu sen ku oon sanonu sen ääneen.. :D :D

Näin kyllä unta toissa yönä tuhrusta (mut enhän mä tuhruttele) ja viime yönä synnytin kaksoset meijän olkkarissa.. :D

-Mymmelisti kp28/30 dpo11

Mymmelisti, no olen kanssa sitä mieltä, että kroppa alkaa varmasti toimimaan, mutta jos se toimisi ilman lääkkeitä, ihmettelen miksi en raskautunut jo silloin kun yritys alkoi, painoin silloin meinaan -2kg tähän hetkeen...

Ps. Jännän äärellä ollaan, sieltä sairaalasta oli yritetty soittaa...

Mymmelisti, sun olot kuulostaa niiiiiiiiiiin lupaavilta! Iiks! :) hyvältä kuulostaa että kiukkumasis loistaa poissaolollaan ;)

Ja joo nopeasti päästään etenemään mutta on tämä odottelu silti tuskaa, jos vasta toukokuussa päästään tosi toimiin :D hoitojen yhdistäminen työkuvioihin huolettaa vähän, sillä huhtikuussa loppuu nykyinen työ ja tietty olisi tarkoitus saada nopsaa uusi. Että miten saan kaikki lääkärikäynnit ja punktiosta tulevan saikun soviteltua... Mutta se on sen ajan murhe.

Murkku, toivottavasti on hyviä uutisia eli pääset aukkariin ja saat clomit!

Mymmelisti, plussaa sit miunki puolesta tässä kuussa. ;)

Just tuli soitto np.lta. Miehen aivolisäkkeessä ei mtn vikaa, joka tietty ihana uutinen. Toinen testi tosin näytti, että testosteroni taso alhainen. Siihen lääkäri ehdotti lääkitystä, josta voisi olla apua.
Onko teillä jtn vippaskonsteja tiedossa joka miehen testosteroni tasoa voisi nostaa? Tai voiko stressi vaikuttaa sen alenemiseen?

Napailua: järkky kipee alaselkä ja kokoajan jano ja sen myötä myös pissi hätä, vasta dpo 5 ei oikein voi olla the Oireitakaan. Varsinkin kun tallettelut jäi minimiin.

Takaisin