Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hileinen: naistenpäivän tunnelmat voimia niihin!

Myy82: törkeetä! Lyö niille luu kurkkuun ja sano että mitä perkelettä valitatte ja teette niitä lapsia. Itse tekisin mitä vaan saadakseni sellaisen!

Hirmu: muistaakseni piti lopettaa terot ja varmistaa mistä vuoto johtuu

Nonnah: oma äitini on äiti joka ei osannut lopettaa lasten tekoa vaikka jatkoi Alkon käyttöä. Minut huostaan otettiin 1.8v ikäisenä. Minun jälkeen yks lapsi on haudassa pahan kehityshäiriön vuoksi ja 3 on huostaanotettu parisuhde väkivallan ja alkon käytön vuoksi johon 6 vuotias pikku veljeni soittanut apua 112. :( sosiaali työ kiinnostaisi itseänikin mutta tiedän ettei musta siihen olisi.

Gatusa: voi elämän kevät sen exäs kanssa. Ei se voi vaihtaa sukunimeä eikä saada huoltajuutta ilman sinun allekirjoituksia ja suostumusta! Ei Suomen yhteiskunta voi olla niin perseestä että antaa varastaa lapsen äidiltään. Mulla kiehuu tän asian takia niin paljon päässä että tekis mieli kuuluttaa suoraan Helsingin sosiaalitoimistoon että tällastako täällä tapahtuu!!! Ja sotaki siellä kohta... Hui!

Muurahainen: taas clomit? Näkyikö onko munasolu irronnut? Mutta Kumpa tauko kierto toisi ovulaation ja plussan! Ja muista jatkaa lugeja clomien ohella!

Haikara: aaaw! ♡ onnea!

Haikaranyytti, nyt vaan odottelemaan mahan kasvua <3 <3 <3 Ja kyllä, keskenmenon riski pienenee huomattavasti kun sykkeet on todettu. Mahtavaaaaaa!! :)

Haikara, onnea! :)

Lucky, juu lugeja jatkan jokatapauksessa, nyt vain tauko sen takia, ettei se luge vaikuta proge tulokseen. Joo taas clomit jos siis verikokeesta tulee huono tulos...
Jos tulee normi tulos, jatketaan juuri näin kun tähänkin asti on menty. Tänään on siis dpo 15, joten ei muuta sanonut kuin että limakalvo on oikein paksuna ja jos olisin raskaana vielä ei ultrassa näkyisi mitään...

Listassa näkyy vain yksi kuukaus jolloin kukaan ei oo plussannu ja monessa kuussa useampi plussa, joten tilastollisesti niitä tulee tässäkin kuussa. Vai kuinkas se onkaan, täällähän on joku insinööri joka tykkäs laskea en vaan muista että kuka.

onnea haikara mashaAllah :)

lucky no tuskinpa sotaa vaikka välillä siltä melkei tuntuu ku kuuntelee mitä tapahtuu. no elä sie stressaa itteäs sillä mitä mun elämäs tapahtuu ja esikon, ei ol hyväks pikkuselle. nyt yritän saada rekisteriotteen itestäni et ukko voi avioitua täs maas mun kans jotta voidaa yrittää saada mulle pysyvä oleskelulupa ellei peräti kansalaisuus ku oon ollu jo pitkää täällä. sit ois kaksoiskansalaisuus ja henkkarit sais inshaAllah...aina pitää kiertoteitse tehä kaikki hohhoijaa.

luckyn osalle kirjotinki kuulumiset jo. :)

Sylikaupalla onnea haikara!!! Nyt vaan nauttimaan raskaudesta! <3 :)

Murkku, sanos muuta... Miksi se progesteroni pitää ottaa nyt taas luomu kierrossa jos se on joskus jo otettu? Käsittämätön lääkäri!!!

Gatusa, huh mitä meininkiä taas siellä ja Suomessakin. Miten ne voi sun pojan sukunimen muuttaa ilman että hän itse siihen suostuu..? Vaikka alaikäinen onkin niin kai siinä pojankin mielipide olisi kuultava!

Onnea haikaranyytti, ihanaa kyllä kuulla ne sykkeet !
Nyt vaan nautit olosta ja raskaudesta! Ehditkö saada opinnot päätökseen ennen vauvan syntymää?

Kiirettä pitää niin töissä ja kotona etten juurikaan ole ehtinyt koneelle. Nytkin menee vähän pikakommenteiksi mutta kaikki on luettu! :)

WMamalla on hauska uusi profiilikuva! :grin

Jelly_Bean, onnea digituloksesta! :)

Junttura, sullahan kasvaa hienosti follit, nyt vaan samaa rataa eteenpäin. :)

Maggie, mäkin olen miettinyt kun haluaisin pitää sukupuolen itselleni yllärinä, että mitä jos vauva vilauttaakin ultrassa niin ettei asiasta voi erehtyä? :grin En tosin tiedä onko maallikon niin helppo tulkita että noin voisi käydä.

Hileinen, voihan pahuksen tuhru. :sad001

Myy, Enni ja Nonnah, kamalalta kuulostaa tuollaiset ihmiset! :mad:

Muurahainen, onpa ärsyttävää että edelleen pitää ottaa luomukierto väliin. Saakin sitten jäädä siihen yhteen!

Haikara, onnea tälläkin puolella! :)

Ihanaa naistenpäivää teille kaikille supertärkeille tyypeille! :Heartbigred

Täällä ei mitään kerrottavaa, sama oireeton olo kuin tähänkin asti. Ar-ultran pitäisi olla ensi maanantaina, mutta nyt sain vinkin että eräästä toisesta paikasta voisi saada paljon halvemmalla, joten todennäköisesti yritetään vaihtaa jos aika ei mene kovin kauas. Beisla 6+4

Takaisin