Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mymmelisti, voi kun sun "kuume" olis just sen vauvakuumeen tuotos! :) :) Mulla ainakin oli välillä kuuma, välillä kylmä, just semmonen vähän kipeen oloinen olo. Ja kuiva kurkku. Luulinkin, että flunssa hiipii. Toivotaan plussaaaaaaaaaa!!!!!!

Junttura, mielenkiinnolla kyllä luen, miten hoidot etenee. Jotenkin tosi hienoa kuulla, että joka viikko selviää jotain uutta hoitojen kannalta ja asiat etenee. Ja nyt vaikuttaa edenneen hyvin. Voi kunpa sieltä se pieni ihanuus löytäisi tiensä teidän luo! +++++++++++++

Myy, hurjasti tsemppiä. Sulla on kyllä mielettömän pitkä pinna (niin kuin monella muullakin täällä!). Toivottavasti se palkitaan pian ja ruhtinaallisesti, kaiken tämän odottelun ja epätietoisuuden jälkeen. Olisit sen niin ansainnut.

Ilpuri, niin harmittaa sun puolesta. Ihan älyttömän kurjaa, kun täti taas löysi sinne tiensä. Vääääääääryyyyyys! Onneks sentään tuli meikkipöytä. Jotain iloa edes. Iiiiso plussapuhallus ensi kiertoon. <3 Ja halaus!

Murkku, olipa liikuttavia runoja. Varmasti moni meistä osaa täysin kokea niiden sanoman. <3 Herkäksi vetää. Jättimäinen plussapuhallus sinnekin osoitteeseen!

Hileinen, onpa jännät paikat!!! Kääk! Testiä kehiin. Tuhruttomuus hyvä merkki ++++++++++++++

Katjusha, odotan niiiiin sun testikuvaa. Voi olispa olispa olispa kiinnittynyt ihana pieni. <3

Haikaranyytille tsemppiä ultraan. Tuu sitten heti kuvan kanssa kertomaan kun saat uutiset. Hyvät uutiset saatkin, mä uskon vahvasti. :)

Pahoittelut, kun en kaikille muistanut kommentoida. Vaikka joka päivä käyn lukemassa ja elän hengessä mukana niin ihan aina ei ehdi kommentoida, vaikka haluaisikin.

Suuret plussatuulet joka kolkkaan!

Ja ihanaa kuulla, että ainakin osa jaksaa ja haluaa lukea myös plussanneiden kuulumisia. Mutta samalla linjalla kuin Minni ja Beislakin, ettei jotenkin ihan hirveesti viitsi huudella omia, kun tietää niin hyvin, miltä se oma plussan odottelu tuntuu, todella karvaasti se koettiin. Voi kun täällä kaikilla olis tarinassa onnellinen loppu!!

No pikku kurkistus sitten tännekin. Mulle kuuluu edelleen hyvää ja olot on oikein kelpo. Asunnon etsintä käynnissä koko ajan. En oo tänne vanhaan pieneen kämppään viittiny mitään hankkia, kun ei oikein mahdu. Kaipa sitä sitten ehtii myöhemminkin. :)

Tissit on koko ajan vähän arat muttei nyt kipeet kuitenkaan. Uusia liivejä ei oo tarttenu vielä ostaa mutta sen aika varmaan tulee pian. Kahet mammahousut oon hankkinu ku omat farkut jää viis senttiä auki napin kohdalta... :P Kynnet on sairaan pitkät ja vahvat. Ei oo varmaan koskaan ollu näin nätit. :) Tasan kuukaus rakenneultraan. Katotaan pystyiskö pitämään sukupuolen yllärinä!

Plussaisin terveisin
Maggie rv 15+4 <3

Maggie, ei mulla oo kuumetta tai ees lämpöö.. Sain tänään lukemat 36.3 ja 36.7 :) kuiva kurkku kyllä ollu tänää ja mulla kun yleensä on pakkasillakin kuuma kun meen nukkumaan niin nyt oon ollu niin jäässä et pakko mennä miehen peiton alle, niin ja varpaat on ku pakkasessa olisin pitänyt.

Muokkasin tekstiä mulla siis usein kuuma ei kylmä ja nyt ollut kylmä joka on harvinaista.. :D

Tuun niin tippuu korkeelta ja kovaa kun menkat alkaa :D

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti: Jos täti ei vieraile ennen ens vkl, niin sitten ehkä uskallan testata.

Maggie: Teidän plussanneiden kulkua on kyllä mieluista seurata. ☺

On. Meillä flunssakierre iski.
Itse olin koko viime viikon ihan sänky potilas. Nyt mies niiskuttaa, toivon todella ettei 7v tytär sairastuisi. Jotenkin niin paljon helpompi itse olla kipeänä, kuin katsoa kun muut perheenjäsenet sairastaa.

Ilpuri, pahoittelut tädistä! ❤️ Niin ihanalle kuulostaa sun meikkaushuone! :love2 Sydän voi oikein hyvin ja pumppaa täydellä teholla ny:thumright

Muurahainen, kuinka liikuttavat runot! :hug013

Junttura, haluan ainakin kuulla miten kaikki menee ja sujuu! :smiley-bounce013 Olen muidenkin ivf:t lukenut innolla. :) Siellä onkin oikein hieno määrä folleja kasvamassa! Oi, kuinka jännää! :woot:

Lucky, onnea miehellesi uudesta työpaikasta! :)

Hileinen, iiks! :nailbiting:

Voi,kun Katjushallakin nyt papuliini kiinnittyisi 9 kuukaudeksi! :smiley-angelic001

Jelly_bean, onnea hirmuisesti! :)

Mymmelisti! :wink Voi Kumpa! :smiley-angelic001

Haikaralle isot tsempit ultraan! ❤️

Halauksia kaikille! ❤️ :hug013

PiPaNat : Miulla on vaikka ja mitä tavaraa kaapit täynnä ku tuli niitä aikanaa terapiana ostettua ja nyt sukulaiset tääl reissus ostellu kaikkea :D ku pakko oli kertoa ku en tääl käy ni usein. Mm vaunutkin jo löytyy :p

Hileinen : mieki uskon siu plussaa vahvasti :)

Jelly_bean : Onnea plussasta :) mie tein öö olikohan melkee 10 testiä ennen ku uskoin niku joka toinen päivä :D sit sairaalas ku ultrasivat ku oli ne kovat vatsakivut ni sit vasta oikeasti uskoin että oon raskaana mutta ei tä pelko ole kadonnu, muutti vaan muotoa testien ja ultran välillä. Nyt pelkään tuulimunaa, ettei pienen sydän ala lyömään ym ! Nyt ymmärrän mitä on se pelko vaikka tottakai on onnellinen plussasta mut en va tajunnu sillo ku luki muiden pelkoa tai epävarmuutta ja ajattelin että olisin itse jos koskaan plussan saan iki onnellinen ja hyppisin suunnillee pilvissä... Ei tää sitä ole, jatkuvaa pelkoa ja huolta! Kunhan päästäis turvallisille viikoille ni toivottavasti uskaltais iloita tästä enemmän :) niin toivottu pieni on <3

Myy: Kiitos<3

Huomenta :) päästää tänään klo 15.30 ultraan :P ekaa kertaa jännittää että tulee huonoja uutisia tai että se oli tuulimuna :o Apua!

Rv 6+3 tai 6+5 ( ellei oo taas pienentynyt )

Muokattu viimeksi:
Huomenta, nega testattu pc:llä. Tänään lopetan luget, et pääsee täti taas kylään. Päivällä on sitten se lääkäri, tulen kertomaan sen kuulumiset illemmalla. Jänskättää miten käy.

Muurahainen dpo 15, yk 25

Tsemppiä ultraan Haikara; toivottavasti kaikki on niinkuin pitääkin ja saat nähdä pienen läpättävän sydämen ❤ se tuntuu ihan uskomattomalta ekalla kertaa!

Muurahaiselle tsempit lääkäriin; nyt kova kovaa vastaan ja reseptejä mukaan :p

Mymmelistille spesiaali plussatuulahdus ♡

♡ Ihanaa naistenpäivää teille kaikille ♡

Haikaranyytti; Tsemppiä, jännitän täällä siun kanssa!:p

PiPaNat; Miulla on pari vaatetta ja vaunut. Vaunut tuli ostettua, kun niitä on niin vaikea löytää. Löysin ne Torista sattumalta ja niissä oli kaikki, väriä myöten, mitä haluttiin. Nyt ne tuolla vintillä oottelee nukkujaa. En olis ostanu, jos olisin tienny miten vaikeeta tästä tulee.

PikkuMinski : Kiitos paljon <3 voi kun saisin kokea tänään sen miehen kanssa :P näkeekö sen selvästi näytöltä jos siel sydänlyö?

Enni: Kiitos :) mieki jänskätän ihan sikana täällä :D en saanu ees yöllä nukuttua xD

Ihanaa naistenpäivää teille kaikille <3 olette korvaamattomia!

PikkuMinski : pitää yrittää :) tuntuu va vielläki ni uskomattomalta et miten oon raskaana kun mun kroppa ei tehny mitää itse ja samalla pelko et kuinka se nyt osaa tehä ja kasvattaa pientä :o

Muurahainen, painaisin sympatiaa (nega) ja tykkää nappia (lääkäri) mutta kun ei voi kahta painaa yhtä aikaa! Tsemppiä päivään!

Tsempit myös Haikaralle ultraan!

Missä viipyy Hileisen testi??

Haikaranyytti, tsemppiä, olkoon kaikki mallillaan!!!
Menikö pissa epähuomiossa pönttöön Hileisellä?
Mymmelistin kanssako ollaan perjantain testikamuja?
Sympatiaa, Muurahainen ....
Katjusha 12 dpo ja taas selvittiin yksi päivä pitemmälle testailun kanssa

Takaisin