Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mahtavaa, eli voidaan hyvällä omallatunnolla välillä kertoilla kuulumisia ja laittaa kuvia :)

Lucky ai sulla on tollanen ikävä vaiva :( en ihmettele, ettei tee mieli! Mahtavaa, että miehesi sai töitä ja muutenkin olette tyytyväisiä :)

Katjusha voi kumpa nuo olisi oikeita oireita ja kroppasi nyt tietäisi mitä pitää tehdä! <3 Saisin taas pienet pileet pitää kotona ;)

Muoks. Tasan 2vk nt ultraan! Piinaviikot siis! Hyi olkoon kun pelottaa!!

Muokattu viimeksi:
Hileinen, toivotaan että juuri tuo tuhrun pois jääminen antaisi lopulta sen plussan. :)
Itsellä sama tilanne, mutta itse olen niin arkajalka ja niin monesti pettynyt, etten testiä kyllä uskalla tehdä vielä aikoihin.

Nyt kun saataisiin tänne tällä viikolla ainakin neljä plussaa: Mymmelisti, Juliaana, Hileinen ja Katjusha! Oliko vielä muita tällä viikolla testaavia?

Kaikilla ainakin on niin lupaavia oireita! Mymmelistin kuumotus, Juliaanan miehellä on se yksi tarvittava siittiö lähtenyt onnistuneelle reissulle, Hileisen tuhrun pois jääminen ja Katjushan kiinnittymis kivut, sillä niitähän ne oli! :happy: Aamuisin vaan on pakko käydä täällä kurkistamassa heti herättyään että onko joku jo uskaltanut testailla.

Haikaranyytille ja Minnille tsemppiä ultraan! Usko on kova, että molemmilla on kaikki hyvin ja voitte taas (hetkeksi) huokaista helpotuksesta! Joko olette uskaltaneet hankkia mitään vauvatavaraa?

On:kiitos ovis tietämyksien jakamisesta. Niinkai se näköjään myös noiden testien kanssa on että pitäis testaaminen lopettaa ekaan plussaan, samoin kuin raskaustestienkin tekeminen, mutta mutta... :shy:

PiPaNat kp16/28-30 yk8

Joku kyseli noista hormonitasapainon heittelyistä, mulla siihen on puututtu rasvahappolisiä vaihtamalla ja lisäravinteilla (mm. vitamiineilla). Näillä on saatu vaikutettua myös mm. menkkojen kestoon ja tiputteluun sekä suun alueen akneen. Hormonaalisen ehkäisyn olen lopettanut 13 vuotta sitten eli se ei onneksi sotke enää (toivottavasti). Vehnistä en oo uskaltanu kokeilla, koska olen gluteenittomalla ruokavaliolla, enkä ole varma miten elimistö suhtautuu vehnänoraaseen.

Muokattu viimeksi:
Hileinen usko plussaan on myös täällä kova ;)

Pipanat olen joskus yritysaikana muutaman vaatekappaleen hommannut me&i kutsuilta sekä kaverilta saanut vähän vaatteita. Nyt plussan jälkeen olen ainoastaan ostanut kaksi valkoista bodyä mihin menen painattamaan "guess what?" tekstin ja annetaan ne paketissa tuleville isovanhemmille ja sillätavalla kerrotaan tästä pienestä nt ultran jälkeen :) Loput tavarat ostan vasta ru:n jälkeen!

Niin ja meikkaamisesta...ennen lasta meikkasin aika usein, riippuen vähän työpaikasta tms. Mut esim. illanistujaisiin meikkasin paitsi jos tiesin että saunotaan tms. Face to Face -aspahommissa meikkasin joka päivä ja laitoin hiukset jotenkin. Mut sit jos oon ollu töissä jossa ei oo ollu asiakaskontakteja juurikaan ni se meikkaaminen on jääny parin ekan viikon jälkeen... :D Ja tosiaan nyt kun on lapsi ni ei jaksais meikata jotenkin edes sinne juhliin. Käytän kyllä mineraalimeikkejä pääosin nykyään. Neidillä on myös oma luomiväri, jota saa sutia naamaansa/käteensä tms, jos äidin täytyy yrittää valmistautua niin ettei mies ole lapsen kanssa (eli käytännössä aina). Muutoin siitä ei tulis kyllä yhtään mitään. Neiti on meikannut itseään tuolla luomivärillä nyt kaksi tai kolme kertaa joten mistään kovin usein tapahtuvasta ihmeestä ei ole kyse...:D

Apua luin kaikki miljoona viestiä, ei pitäis olla viikonloppua poissa :D

Pahoittelut negoista ja onnea seuraavaan kiertoon <3

Ja peukut ja varpaat pystyssä tällä viikolla testaaville :nailbiting:

Itse sain perjantaina digitestiin "raskaana 1-2 viikkoa" ja tänään testailin ja sain ne kuuluisat leffaviivat. Vähitellen pitäis vissiin alkaa uskomaan, valitettavasti vaan pelottaa niin ettei uskalla.

Juliaana, vaikkei spermatestissä löytynyt siittiöitä niin ei se välttämättä tarkoita ettei niitä ikinä ole... Eli luomuihmettä toivotaan :)

Voi Myy kunpa saisitte toukokuussa luvan jatkaa yritystä!

Katjushalle sormet ja varpaat pystyssä onnistumista avittamassa, Larissa ennustikin jo katkista :)

Hileinen, toivotaan että tuhruttomuus tietää vain ja ainoastaan sitä yhtä asiaa!

Moni on pikapuolin testaamassa, jänskää!

on: tänään oli ensimmäinen ivf:n seurantaultra. Nyt on siis kp5 ja kolme puregon pistosta takana annoksella 125yksikköä. Vaste oli ymmärtääkseni ollut ihan hyvä ja samalla annoksella jatketaan. Lisäksi huomisesta lähtien alan pistämään orgalutran nimistä lääkettä, joka estää munasolujen ennenaikaisen puhkeamisen. Tilanne tänään siis se että oikealla yksi 10mm folli, 6kpl alle 8mm folleja ja vasemmalla 6kpl 9mm folleja ja 8kpl alle 8mm folleja. Seuraava ultra on torstaina. Ei vielä juurikaan mitään alavatsaoireita, ihan pientä nippailua lukuunottamatta. Näillä näkymin puktiopäiväksi veikkailtiin ensi viikon tiistaita tai keskiviikkoa.

Junttura, hyvinhän siellä follit kasvaa!!! Hitsi mua jännittää sun puolesta! Toivottavasti saatte hyvän ja laadukkaan saaliin munasoluja ;) mie tuun täältä sitten kohta puoliin perässä pidemmällä kaavalla.

Jelly bean, onnea digin tuloksesta! <3

Katjusha hyvältä kuulostaa sinun tilanne. :) Lähetän täältä erityisplussapuhurit sinne suuntaan! :smiley-bounce005

Junttura hienoja uutisia, hyvin ne follit siellä kasvaa. :happy:

jelly_bean valtavasti onnea digin tuloksesta! :joyful:

Ilpuri ja murkku pahoittelut molemmille.. :sad001

Plussatuulia kaikille, jotka lähiaikoina on testaamassa!! :talk017

Jelly_bean, onnea plussasta.

On: Kalenteria laskiessa huomasin, että jos/kun ovis oli 1-2pv myöhässä, kyllähän tädin vierailukin lykkääntyy saman lailla käsittääkseni. Josko en tuhrua tässä kierrossa muuten vaan huomannut, mitä muuten on aina. Aika lailla pohtiessa tätä ne vähäisetkin toivon kipinät hiipuivat. Onneksi jo ensi kuussa saadaan tietää enemmän, mikä hoito meille on mahdollinen. Sitä sitten jännittämään. ☺

Jelly_bean, onnea digin viikoista!! :)

Junttura, kuulostaa lupaavalta nuo follit ja niiden määrät! Nyt super tsempit niiden kasvattamiseen :)

Julianna meinasitko testailla missään vaiheessa? :)

Takaisin