Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä kävin eilen myös jäsenkorjaajalla. Selässä useampi lukko ja hengittäminenkin väliin tukalaa. Käsitteli siis vain selän. Mun mielestä nuo lukot ja hankaloittunut hengitys ja kipu on mielummin pahasta kuin käsittely jossa käsin korjataan viat. Nyt parempi ollakin. Lääkäriin jos olisin vaivan kanssa mennyt olisin saanut vain särkylääkkeitä.

Katjushalle pidän myös peukut pystyssä :)

Larissa, jos oli kerta kivuttomat menkat ni teitkö varmistustestin..? :)

Murkku onnea tavoitefarkkuihin mahtumisesta!!

Muurahainen onnea huomiseen testaukseen, pidetään sormet ja varpaat pystyssä täällä :happy:

Tyhmä kysymys mikä on hyperstimulaatio? En oo ikinä kuullutkaan.

nopeesti töistä:

onko se äitiyspakkaus jo julkaistu???

Larissa, harmi jo kp2, en eilen kerennyt kirjoitella! Mut iloisia ajatuksia polille!

Katjusha, super ihana päivä sulla! Ilon hetkiä myös siihen!

Murkku, mulla tuntemukset loppui kuin seinään tossa eilen. eilen ihan hintsusti välioolä vatsassa tuntui jotain mut ei niin kovin merkittävää, tänään ei mitään. Punkkua on nautittu dpo 3-7 lasillinen illassa. Mut muita vippaskonsteja en nyt oo tehny. Tänään nostin sen thyroxinin siihen kolmeen tablettiin, mikä oli lääkärin määräys

Ilpuri kp27/32 (jos oviksesta laskee), dpo8, yk25

Mäkin kävin jo Kelan sivuilla katsomassa mut ei siellä ollu vielä 2016 pakkausta. Tosin mä en varmaan ota äitiyspakkausta jos se kakkonen tulee. Ku esikoisesta on kaikki tallessa.

En muuten tiedä missä kirppareilla te ootte kiertänyt jos halvalla ootte vauvanvaatteita löytänyt, mutta ite en tahtonut raskaanaollessani enkä sen jälkeen oikein löytää kirpputoreilta vauvanvaatteita, jotka olis kohdanneet hintalaatusuhteeltaan. Vaatteita en olekaan montaa kirpputoreilta ostanut. Enemmän sit facekirpputoreilta kantoreppua, leikkimattoa, kestovaippoja ym.

80908f9ae24969b4d5cec348dfcd1334

Kp9, sieltä se tuleeeee!

Kelan uusi äitiyspakkaus julkaistaan perjantaina 4.3 klo 9.30. :) Joku sitä kyseli!

Täällä kp 1, ihan paskaa! :/

Moikka ja huoh!
Mentiin klinikalle, ja siellä saatiin kuulla - että siirtovalmiina oli yksi kaunokainen ja kaksi oli päätymässä lisäksi pakastimeen. Toinen pakastettavista hiukan huonompi, joten päätynevät kaksoset samaan olkeen myöhemmin tänään. Yksi siellä sinnitteli morulavaiheessa, joten siitä ei vielä tiedetä, luultavasti ei etene tarpeeksi hyvin pakastimeen. Yksi 5 hedelmöittyneestä oli siis menehtynyt tähän mennessä ja toinen hidasteli niin että ei näytä parhaalta 5 päivän viljelyn jälkeen.
Mistä päästiin myös iloitsemaan, että mieheni 5ml:n lastissa oli 210 miljoonaa siittiötä /ml, eli yksi ruiskaus yli miljardi siittiötä, eteenpäin liikkuvia 77%! Taputin olkapäälle, ja suosittelen luovuttajaksi ryhtymistä, jos vain tahtoo ja klinikalle kelpaa :)
Verikoepäivä 14.3.2016 Katjusha 5 dpo.

Takaisin