Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pisama, mulla meni pregnyliä 5000iu, joka voi näkyä testissä 10vrk ja se tuli täyteen jo viime viikon tiistaina, eli ei oo ollu enää minkään testin takana :)

Ninukki, eiei! Mitä ihmettä! Mut jos verikokeeseen kuitenkin näkyisi!! Oon Larissan kans samaa mieltä!

Pisara, hienosti etenee!

Enni, hyvältä kuulostaa! Nyt vaan hyödyntämään :)

Larissa, voi kun jouduttaisivatki!

Mulle äsken nyt soitettiin mun kilppari arvoista ja thyroxin nostettiin kun se lääkäri oli sitä mieltä et yhdellä tabletilla ei tsh mene alle 2.6:een. Joten nyt syön 3 eli onko se nyt sit 75 mg vai miten. ..? Mut hyvä fiilis :)
Mutta, mites se hedelmöitystä reagoi stressiin? Meillä oli tallettelut -1 ja -2 dpo ja eilen siis dpo0 ja koko päivä tapeltiin. :/itkin aamulla ja illalla ja olin niin vihainen koko ajan joten onkohan nyt niin että vaikuttaa jotain? Ärsyttää niin paljon jos vaikuttaa :'(

Ilpuri kp20/31 dpo1, yk25

Mimmu, en tiedä mitä ne tekee folleille, mutta polilla sanoivat että oviksen tienoilla antibioottikuuri ei ole hyvä asia. En älynnyt kysyä että mikä se "ei niin hyvä" vaikutus on.

Ilpuri, älä huolehdi :) yhden päivän huolet ei pitäisi vaikuttaa. Koita nyt vaan ottaa rennosti, eiköhän se ovis ollut eilen ;) vielähän voitte tänään ottaa pienet sovinto-puuhastelut ;)

Jee mulla on vapaapäivä ja hyvä fiilis :) käyn salilla ja myöhemmin kokeilen tehdä vehnätöntä ja sokeritonta pannaria. Mitenhän hirveää siitä tulee :'D voi miestä kun saa kärsiä mun ruokavalion kanssa :D

Muokattu viimeksi:
Pätkis, saattaa määrätäkin. Mulle määrättiin letrot vaikka ovuloin ihan normaalisti itsekin. Yli 1,5 vuotta yritystä ja mitään vikaa ei ole miehessä, mulla "vain" endometrioosi. Tavallaan parantavat ovulaation laatua ja siten raskauden mahdollisuutta. Mutta tietty sut ja mies tutkitaan ensin ennen kuin mitään määrätään.

Muokattu viimeksi:
Pätkis, kyllä ensin tutkitaan verikokeilla mistä vika löytyy.

Ilpuri, sen lisäks, et ollaan dpo kaimoja, ollaan myös yk kaimoja. Tää on nyt niin meidän kierto! :D elä murehdi, en usko et yhden päivän stressi voi vaikuttaa vielä millään tavalla. Ja hormooneista voi myös johtua noi itkut sun muut mielialan vaihtelut. Ja eilenhän meillä hormoonia jylläs aikalailla. :)

Muurahainen dpo 1, yk 25

Ääää miksi nuo testit alkaa huhuilemaan kaapista aina tässä vaiheessa kiertoa :D lauantaina (dpo 12 tai 13) tuhlaan ekan pc:n mutta voisihan sitä vaikka koittaa Vauvalan kökkö testillä. Pitäähän nekin käyttää pois ;D

Larissa, mulla kanssa läjä vauvalan testejä, meinaan kans aloittaa aivan liian aikaisin taas testailun, niin saan ne tuolta kaapista pois :) teetkö heti huomen aamulla jo? :)

Kellään muuten kokemusta raskauskeijun one step raskaustesti liuskoista? Pitäis kuulemma olla herkkiä jotain 10 miu ml.

Oon niillä nyt testaillu. Aluksi sain haamun dpo 10-11 sen jälkeen pelkkää negaa. Nyt olis kp32/30-34. Dpo 15.

Kai se on haettava joku muu testi varmistukseksi..

Pätkis, täällä on moneen kertaan todettu nuo raskauskeijun one stepit (etenkin nuo 10 mlU) epäluotettaviksi. Ei-raskaana olevalle saattaa antaa selkeää harmaata viivanpaikkaa ja raskaana olevalle negaa/haamun esiastetta vaikka pc antaa jo selkeät viivat. Kannattaa hakea pc tai apteekin oma (valko-vaaleansinen paketti jossa kukan kuva), rfsu:n testeihin ei myöskään kannata rahoja tuhlata.

Muoks. Tässä kuva kyseisellä testillä aikaansaadusta viivanpaikasta viime kesältä. Ylempi on selkeä nega, alemmassa viivanpaikka.

onestep_kesäkuu_roskishaamu.jpg

Ninukki, I feel you! Toivottavasti vika ois nyt digissä! Täällä siis dpo16 digi näytti 1-2vkoa raskaana ja dop18 alkoi keskenmeno vuoto! Mä EN halua et sä joudut samaan!! Sormet ja varpaat ristissä teidän puolesta :smiley-angelic001

Larissa kokeile pannarii gluteenittomia jauhoja, joissa riisijauhoo ja nesteeksi soija maitoo, tulee luonnostaan makeeta ja ainakin ite tykkään et noilla vohveleista tulee tosi rapeita ja hyviä.
Täällä kp3 ekat letrot nassuun ja kohti uutta yritystä, vapaa päivää itekin viettelen.

Yks hyvä pannariohje löytyy täält.. siihe tulee kyl sokerii mut voiha sen jättää pois ja laittaa vaan sen vaniljasokerin..
45d501707061742390c0275688003d8c

200 astet ja 30min

Ninnuki: jospa verikoe antaisi todellisen tuloksen :D

Pisama: kuulostaa hienolle :D
Larissan ihanin sanoin huuruneniä :D toivon mäki pakkaseen. Ja sit tietty tästä Käärö syliin :D

Ilpuri: muaki itketti, ketutti ja stressas ku oviksen aikaan puuhasteltiin ne 5 min pakolliset panot. Ja plussa tuli. Rauhoitta nyt mieles ja rentoudu!

Pätkis: kannattaa kuitenki tutkimuksissa käydä. Progesteroni kokeet ym. Vaikkei niin näkyvää vikaa olekaan.

Ninukki, peukut ja varpaat pystyssä, että tulos on positiivinen verikokeessa. Itse en aikanaan saanut paljon mitään tuloksia pissatestiin, mutta kyllä verestä..

Onnea matkaan IVF-pienokaisille ja laboratoriotädin rakastavissa käsissä kasvaville vauvan-aluille sekä kaikille pienille ihmeille ketjussa!!

Hei joku kysyi, että teittekö testin ennenkuin apteekkiin hakemaan niitä jumalattoman kalliita ivf-lääkkeitä. Itse en testannut, mutta sain sitten kaverilta yhden puregon-ampullin. Hän tuli raskaaksi, kun kävi ottamaan "hormonitoiminnan sammuttavaa nenäsumutetta", ihmettelivät sitten lääkärin kanssa kun vuoto jäi pois. Lopputulos on nyt pieni koululainen.

Perus gynellä käynnillä käyn ehkä sitten kesällä. Mutta mihinkään oikeisiin lapsettomuus tutkimuksiin ei olla menossa vielä pitkään aikaan jos ollenkaan. Varsinkin kun ei mitään oireita/vaivojakaan ole. Mutta kai se yksityinenkin gyne voi verikokeita määrätä... Tässä kuitenkin syöty epillereitä 4,5v putkeen että kai se voi vaikuttaa vielä.

Positiivista on se että tässä kierrossa oli oikein selkeet ovis oireet. Vielä ku sais talletukset osumaan enemmän nappiin.

Ninukki toivottavasti verikoe olisi positiivinen, koska viivat sun testeissä ei ollut hailakoita. :Heartred

Larissa älä muuta viserrä, aikamoinen annos. Itsekin piti oikein silmiä hierasta ja lääkäriltä varmistaa että niin kuusi päivässä? :grin:eek: innolla odotan sotkun määrää. Jostain kyllä luin että olisi ivf hoidossa ihan normaali annos. Tiedä sitten mihin perustuu mikä annos kellekin määrätään. Kertokaa ihmeessä jos joku tietää.

Takaisin