Murkku, ei oo todellista mikä puoskarilääkäri! Meilläkin kyllä piti olla simpat eka tutkittuna, mutta niin monessa paikassa muualla onnistunu toisinkin päin! Mee ihmeessä yksityiselle!
Maggie: nyt olen onnellinen tai ennen tätä ihmettä jo onnellisempi kuin koskaan <3
Mut enne mun lähtöä jo sovittiin että pidetään tauko eli ei olla yhdessä, katotaa mitä elämä tuo ku palaan mut nyt tuliki aika ylläri :D sit aloin hengaa 5v ihastuksen kanssa tääl jonka kaa on lapsuuden kaveri ollu aina ja tässä kävi sit näin et tehtii yhessä plussa testi ilman mitää yrittämistä tai mitään... En siis ole pettänyt mutta uskon että kaikella oli tarkoituksensa <3 en mä mitekää voinu saada valasta skorpioonia ja kaikki mitä on tapahtunu ei voi olla sattumaa :) voitte ajatella musta pahaa jos haluatte mulle tärkeintä on se et en petä mut olen itse onnellinen valmistun toukokuun lopus ja muutan takasi kotimaahan minne oon aina halunnu eli kaikki mun elämäni haaveet alkaa toteutumaan
Äää täälläkin niin paljon onnea haikara! Laitoin sulle yv muoks vastasitkin jo oikeestaan :D Niin siis isäkö ei ole täällä suomessa oleva vanha miehesi? Vaan tämä lapsuuden kaveri? :O
Kyllä, se kenestä oon aina haaveillu mut mitää ei o koskaa tapahtunu. Ja nyt box "yk1" tämän kanssa , elämällä on vaan tarkotus, kaikella on tarkotus että elämän haaveet alkaa toteutumaan
Haluan miehen joka ei lyö mua tai tee muutakaan pahaa ja en voi muuta sanoa ku onneksi en yk 32 aikana raskautunut!
Ohhoh, no jopas olikin käänne teidän tarinassa. :) :) :)
Onnea vielä. Ihana kuulla että olet niiiiiiiiiiin onnellinen. Mahtavaa.
Ihan pakko vielä kysyä, et onko tässä mahdollisuus, että olis kaksi isävaihtoehtoa? Eli oliko teillä Suomessa olevan miehen kaa kuitenkin yritystä just ennen lähtöä? Kiinnostaa siis tietää vain ihan huvikseen, en mitenkään syyllistä tai halua ahdistella. Mietin vain. :)
Onnea haikaralle!
Mulla varmaan menkat tulee piakkoin, ei ainakaan mitään oloja ole ollut eikä muutakaan. Tosi ahdistunut kiukku olo, mikä selittyy menkkojen tulolla. Noh Roosa tätiä odotellen.
Maggie: ei ole mahdollista kun ennen lähtöä ei ollut moneen viikkoon mitään sitten tuli menkat ja ku ne loppu olin jo matkalla reissuun :) ja tänään plussasin tästä kierrosta , olenhan täällä jo ollut 3 viikkoa :D en kyllä olisi itsekkään uskonut tätä kaikkea mikä minua odottaa :D nyt kerroin miehen siskolle pakko jutella jonkun kanssa tästä :D
Hienoa Haikaranyytti. Epäselvyys ois tossa tilanteessa kurjaa. Kuulostaa kyllä todella hyvältä nyt sun elämä ja tulevaisuus. Ihanaa! <3 Ja varmasti tekee mieli jutella!
Haikaranyytti: Mä en, anteeksi nyt vaan, ymmärrä tuota. Täällä on monta ihmistä, joilla on pitkä yritys takana ja sulla ja miehelläs tulee tauko suhteeseen, niin tuo on kyllä sulle sun uudessa suhteessa yk1 vai onko se suhde? Ei millään pahalla. Todellakin, olen katkera plussastasi.
Toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin. Onnea! :)
Viipsukka pakko sanoa, että oli mies kuka tahansa niin haikara on joutunut ihan yhtälailla kokemaan pitkän lapsettomuuden eikä se mies siihen vaikuta mitenkään? :O Pitkä yritys mikä pitkä yritys?
Tai en ehkä ymmärrä miten voi olla katkera 32 yrityskerran jälkeen plussasta...
Samaa mieltä Minnin kanssa. Toki tilanne ois vähän eri jos haikaran lapsettomuuden syynä olisi ollut mies ja nyt uuden miehen kanssa onnistuiski heti, mutta koska kyse on ollut haikaran hormonaalisista ongelmista koko heidän pitkän yrityshistorian ajan, on miusta tuo siun kommentti aika typerä ja ajattelematon
Haikaranyytti, todellakin sitä kuvittelee olevansa onnensa kukkuloilla kahdesta viivasta, niin minäkin luulin kiljuvani onnesta ja hyppiväni kattoon. Sen sijaan olin aivan hermoheikkona ja epäuskoisena ja välillä toivoni menettäneenä kun toiset testit näytti valkoista. Ei osannut nauttia kuin vasta viikon päästä, silloin varmaan ekan kerran huokaisin hetkeksi. Tsemppiä ja paljon tarrasukkia!!!
What ever, taidan poistua koko ketjusta, kun ei saa omaa mielipidettä sanoa. Kun heti lynkataan. Vai oonko ainoo, joka aatteli, että uus suhde ja heti plussa, en ymmärrä? Ehkä... Ehkä mä oon vähän vanhoillinen ja toivoisin, että ois aikaa kulunut suhteessa ennenkuin plussa pärähtää.