Ei tää voi olla näin vaikeeta!

ImageUploadedByVau Foorumi1455886047.000788.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1455886055.881763.jpg

Oho täs ei ollukkaan :D yhes oli joku raskaus vitamiini sekin.

Haikara, eri herkkynen testi? Muutenkin testien välillä on isoja eroja :) ei hätää, onhan tuossakin selvä viiva!

Niin ja olitko pitkään ehtinyt pidätellä, jos olikin laimeeta pissaa? Tee aamupissasta uusi :)

Nii no totta ei kai kauaa toi rakossa ollu :D ja mä kuvittelen et oon onnen kukkuloilla ku saan 2 viivaa mut olo on va ni pelokas! Nyt tiedän miltä muista tuntuu! :D

Tän pitäis muka näyttää 10 päivää ennen just ai heti oviksen jäljee :D

Ootas äskeinen oli 25 mIU/ml
Ja aamunen oli 10 mIU/ml millä sain leffaviivat :)

Haikara kyl se pelokkuus jossain vaiheessa helpottaa :):) ensimmäiset 12 viikkoo on piinaavan pitkiä..

Haikaranyytti, hurjasti onnea! :wav Ei kai tää voi olla viime kuun plussa, jos lähdit Suomesta jo kierron alkupuolella? Vai tuliko mies sittenkin kylään? :)
Kertoisin kyllä miehelle mahdollisimman pian, onhan se hänenkin lapsi ja hän on yhtä lailla ollut mukana projektissa. Kyllä kumppanilla on oikeus tietää, luulisi hänekin olevan onnellinen. Ainakin toivon niin.

Lucky kiitos kysymästä, mitä itsellesi? Kiinnittyminen tapahtuu (jos tapahtuu) lääkärin mukaan parin-kolmen päivän sisään alkionsiirrosta. Siirto oli viime viikon keskiviikkona. Ei ole mitään oloja täällä.

Larissa, onpa tosi kurjaa jos endo puskee letrojenkin läpi. :sad001 Toivottavasti pääsisit laparoskopiajonoon, kuulostaa siltä että sun kivut pahenee joka kuukausi.

muurahainen, mäkin ihmettelin lääkärille ääneen että tietääkseni jotkut käyttää lugeja myös plussan jälkeen. Mutta lääkäri oli sitä mieltä että se hormonimäärä on pisara meressä verrattuna siihen hormoniin mitä kiinnittynyt alkio tuottaa. En sitten jäänyt vänkäämään, että ei kai ihmiset niitä huvikseen käytä plussan jälkeen? Tuntuu siltä ettei tuolla lääkärillä vain ole kovin suurta uskoa lugeihin.

Ilpuri, hyvä että kilppariarvot on lähteneet oikeaan suuntaan, vaikka tekemistä onkin vielä. Aika rankkaa sullakin töissä. :sad001

Jennie, toivottavasti labratulokset on hyviä. Tiedätkö milloin saat tulokset? On teillä ainakin tallettelut kunnossa. :)

diabolicat, jos alkoholi ei sovi niin kannattaa suosiolla jättää välistä. Saa niitä flavonoideja tosiaan muualtakin, en usko että parilla punkkulaisillisella voi olla kovin suuri merkitys.

MaKa voimia, mutta voihan se plussa olla vielä tulossa. Toivon että olisi!

Julianna, tsemppiä painonpudotukseen ja hyvä ettei muuta vikaa löytynyt. Onpa pitkä aika simppatutkimusten välissä! Mutta onneksi ultraavat odotusaikana.

Mami, kamalaa miten voi sanoa noin pienelle lapselle! Harmi tosiaan lasten kannalta, mutta ei kuulosta mukavilta ihmisiltä aikuiset. :sad001

Haikara, onnea! :)

On: sai juuri kuulla, että lääkäri joka hoitaa mun lapsettomuusasioita oli päättänyt, että en pääse aukkaritutkimukseen ennen kuin miehen siittiöt tutkitaan. Ei riittänyt hänelle kotitestin tulos. Vittu, nyt mulle riitti! Voiko noista lääkäreistä valittaa johonkin?!? Tuntuu että ihan kiusallaan näin toimii. Ei kuulemma viitsi noin suurta ja raskasta tutkimusta naiselle tehdä ennen kuin miehen tavara on tutkittu. No mullehan tuo tutkimus tehtiin vuosia sitten ja silloin oli toinen putkista tukkeessa.
Voiko yksityiseltä puolelta saada lähetteen julkiselle puolelle aukkariin? Ja samalla saada letrot, kun eihän tämä minun lääkäri edes niitä tiennyt?

Muurahainen (totaalisen kyllästynyt) kp 10/27, yk 25

Murkku, ihme puoskari se sun lääkäri!!!! Mulle tehtiin aukkari monta kuukautta ennen kuin miehen tavara oli tutkittu. Sinuna marssisin yksityiselle! Ja eikö se sun mies suostuisi nyt antamaan sitä näytettä, jos se on edellytys sun hoidon jatkumiselle..?

Oih!! Haikaranyyttiiiiii!!!!! Mahtavaaaaa :) Superisti onnea. Vau!!! Nii samaa mietin ku Beislakin, et miten tää nyt kävi? Ootko jättäny jotain meille kertomatta? :P Tuliko mies sittenkin visiitille? :) Onnea vielä. Voi upeaa. :)

Ja Murkku, meilläkään ei ois tehty aukkaria ilman miehen näytettä. Se oli ehto, että hoidot etenee. Tsemppiä sulle joka tapauksessa. Hanurista on... <3

Plussatuulia koko väelle!!!

Takaisin