Mami91
Piirimestaruustason postaaja
Beisla, kiitti vastauksesta! :) pitää ajoittaa sit se soittaminen oikeeseen kohtaan että saa ajankin hyvään aikaan kiertoo.
Tää suku systeemi on kyllä ihan pyllystä ja mun mielestä tarpeeton, mutta nyt on aiheutunu vahinkoo niin paljon että välejä ei voi enää korjata. Surettaa kun lapsia ei oo ajateltu yhtään ja nyt serkukset ei saa tutustua toisiinsa
Tää suku systeemi on kyllä ihan pyllystä ja mun mielestä tarpeeton, mutta nyt on aiheutunu vahinkoo niin paljon että välejä ei voi enää korjata. Surettaa kun lapsia ei oo ajateltu yhtään ja nyt serkukset ei saa tutustua toisiinsa
Muokattu viimeksi:
Kahden aikaan taapero (mun mielestä se on jo leikki-ikäinen eikä taapero) pyysi potalle (käyttää vielä vaippoja mutta opettelee kuivaksi). Samalla havahduin, ettei 12-vuotias koiramme ole sängyssä. Se oli pakko etsiä. Löysinkin sen sitten sängyn alta nukkumasta, mikä on sille täysin epätyypillinen paikka. Tietysti taapero joi myös vesimukin tyhjäksi, pyysi lisää, joi senkin tyhjäksi ja pyysi lisää. Ei sitten uni tullut sen jälkeen silmään millään.
Kiva että jotkut pääsevät nauttimaan lomasta. :) Perheyrityksen kiroja, kesällä vietin puolikkaan kesälomapäivän osallistuen lapsen kanssa lastenkonserttiin. Seuraava "loma" on sitten syksyllä kun äitiyslomasijaisuuteni päättyy. :)