Pahoittelut WM kp1

Onnea uuteen kiertoon!
Kirppu, hurjasti ootte jaksanu tallettaa!

Me aina mennään jokatoinen päivä taktiikalla ja viime kierrossa oli vaan 1 kerta koko ovulaation tienoilla

(ei varmaan ees ehdittäiskään noin paljoa

) Tuskin teillä määrästä jää ainakaan kiinni. joku aiemmin sanoikin et mitä mietin, et just jos liian usein tallettaa voipi määrä hyviä siittiöitä kärsiä. Mutta hyvä jos tekee mieli! Mut siis kyllä meillä olisi petrattavaa, mut viime kierrossa mä on niin huonolla tuulella kokoajan et ei oikein huvittanu. Toivotaan että siellä olis tahmakäpäläinen kyytiläinen lähdössä mukaan
kaakao, hitsi kun on jännittävä tilanne sulle, toivottavasti menkat ei alkaisi!
Mun oireet on ihan sekasin!! Tänään on siis kp12/n.31 (koko ajan kierto heittelee, en oo tarkistanut mut olkoon tuo), yk25

Yleensä mun kierto menee niin että eka menkat ja menkkamaiset kivut ja säryt ja pahat olot. Sit ilman mitään oireita ja tuntemuksia ovikseen saakka josta ovisolot josta sit seuraa 2 viikon "raskausoireet" kunnes ne päättyy yleensä huutoitkuun, paitsi viimesissä kierroisa mitä on ollut niin toteamukseen että kuinkas muutenkaan.
Noh, mulla on nyt menkoista asti kun vuoto loppu ollut enemmän ja vähemmän menkka jomoja, välillä koviakin. Ja eilisestä asti on ollut hyvin kosteat paikat sekä tänän ollut koko kroppa sen tuntuinen tunnoton ja särkevä kuin menkkojen aikaan. Tää on mulle jotenkin tosi aikaista, mut huvikseen tein nyt ovistestin eilen ja tänään ja vaaleaa viivaa näyttää, ehdottomasti ei positiivinen. Mietin täs kuitenkin kun tänään olin duunissa enkä voinu testata siellä niin testasin kotona joskun klo 18. Aiemmin kun oon testannu oon testannu aina töissä n. klo12-14 välillä ja niissä kierroissa kun oon testannu oon saanu aina positiivisen tuloksen lopulta. Mene ja tiiä, ehkä mulle on tulossa joku megaovis kun näin oireilee jo nyt. Mies on innostunut nyt tallettelemaan oikein kunnolla onneksi.

Mun yks asiakas, joka on tullut tositosi läheiseksi sanoi mulle vuosi sitten että hän on ihan varma että mä saan joskus kaksoset
Sit mulla on kysymys teille jotka ekaa vauvaa ootte toivomassa ja miksei myös niille jotka muistavat ajan ennen ekaa vauvaa. Kun meillä kaikilla on vähän pidemmäksi venynyt tää yritys niin ooteko te hankkinu mitään tarpeistoa vauvaa varten? Avannut säästötiliä? Tehnyt mitään itse, tyyliin käsitöitä?
Mä oon ollut tosi nihkeä minkään kanssa ja tosiaan kun tässä on näin kauan mennyt niin hyvä niin. Neulon aika paljon kaikkea ja kaikkien tuttujen lapset on saanut multa vaikka ja mitä neulottua. Jokaisen neulotun jutun jälkeen mun mies kysyy multa et miten ihmeeessä raaskin antaa pois kun on niin hienoja. tuntuisi pahalta pitää itsellä, ajattelen et ne on harjoitustöitä tulevaa varten

Kaupoissa kidutan itseäni hypistelemällä aikaajoin vauvan vaatteita mutta mitään en itseni anna ostaa.
Tuossa viime joulun alla olin yksillä kotikutsuilla ja sieltä ostin sellasia lapsellisia säilytysrasioita jotka ajattelin täyttää tavaralla ja antaa joululahjaksi kummilapsille ja tuttujen lapsille mut sit mun mies ihastui niihin ja sanoi että hän ei haluaisi että annetaan niitä. Pidetään ne itse. Mä sit hyvin vasten tahtoisesti suostuin ja ne jäi pyörimään meidän keittiönpöydällä. Noh, siitä sit parin päivän päästä alkoi menkat ja tulin kotiin ja aloin itkeä hysteerisesti. Huusin mun miehelle että pistä nyt nuo kupit ihan mihin tahansa minun silmistä kunhan minun ei niitä tarvitse nähdä. Kupit hävisivät ja minä en tällä hetkelläkään tiedä missä ne on

Tänään sitten kuitenkin aloin ajattelemaan että ehkä olisi hyvä pistää rahaa vähän sivuun vauvaa varten joka kuukausi (tai ehkä "tuhlaan" ne IVF-hoitoon...) Me on rakannettu taloa ja aina kun on saatu vähän rahaa kasaan ne on sijoitettu tyyliin aitaan tai listoihin tai johonkin muuhun et saadaan tää valmiiksi. No tänään nyt sit kuitenkin etsin yhden pitsi pussukan ja päätin että laitan joka kuukausi sinne summan rahaa alkaen tän vuoden alusta. Ammunkohan itseäni jalkaan?
En kestä katgsoa yhtään tavaraa tai vaatetta kotona vauvaan liityen, pahinta on jo sed et sille on huone olemassa. Onneks mun mies käyttää sitä treenaukseen tällä hetkellä. Mut tää tuntuis kuitenkin järkevältä. Olisi hyvä olla vähän sivussa kun menen ostaa vaunuja ja syöttötuolia ja turvaistuinta. Koska, perhana, minä olen päättänyt että kyllä se kakara jollain tavalla on saatava
Oho, tulipas pitkä. Kiva jos jaksoitte lukea :)