Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tulikin mieleen kun mulla oli ke vahva ovis ja pupuiltiin sillo ke 3 kertaa ja to aamuna,riittäneekö nämä raskautumaan? Alavatsa on "kipeä",siis en oikee osa selittää mutta sellanen kipu on kuitenkin..rintoja kihelmöi..

Kirppu, parempi olisi tietenkin että seksiä olisi jo ennen ovista (simpat odottelemassa munasolua), mutta kyllä teillä mahiksia on. Jos 4 kertaa vuorokauden sisään on seksiä niin simppojen laatu on hyvä, mutta määrä vähäisempi. Alavatsakivut/nipistely ja tissien kipu on normaaleja tuntemuksia kierron loppuun tuli raskaaksi tai ei.

Larissa,kiitos vastauksesta. Taisi olla sillo maanantain iltana seksiä ja jätin sisään niinku aina jätänkin.. mutta tiistaina ei ollu. Mä en edes tiennyt oviksesta mitään mutta tein ajan kuluksi yhden ovistestin pois kaapista jotta saan tilattua lisää viikonlopuksi jolloin ovis olisi kuulunut ollakkin. Mitään oireita ei siis oviksesta ollut kuten yleensä on ovislimat,halut yms..nyt oli oireeton ovis. ja viivat näytti tältä..

Liitteet

• 20160210_171247-1-1.jpg
    20160210_171247-1-1.jpg
    972.7 KB · Katsottu: 199
Mahtavaa, plussa bongattu! Onnea Muska! :)

Hileiselle peukut inssiin! Kyllä saisi teilläkin jo tärpätä.

Beisla, meillä ei pääse ivf jonoon jos on vielä inssit menossa. Eli kunhan nämä menkat starttaa niin ilmoitan meidät jonoon joka on 3-4 kk eli mun kierroilla varmaan noin 5 luomukiertoa ehtii tulla tähän väliin. Ajattelin kyllä ovista tikutella koska ovuloin kyllä luomunakin harvakseltaan.

Napailen vielä vähän, nimittäin menkat ei olekaan tänään alkaneet. Kumma tuikkailu alavatsalla jatkuu, samoin tuhru sekä erittäin runsas valkovuoto. Kerran on aiemmin tuhrutellut 3 päivää, yleensä 1-2. Olisin luullut että kahdella keltarauhasella olisi pysynyt tuhrut pois kuten edellisessä kierrossa, mutta näköjään tulikin tavallista pitemmät tuhrut. Kaikkea kummaa se kroppa keksiikin vielä tähän päätä sotkemaan :)

Kaakao, ajattelitko kuitenkin vielä testata..? ;) aika jännä ettei pääse ivf-jonoon jos tehdään inssejä vielä. Meidätkin laitettiin viime kuussa jo jonoon "varalta". Mutta tuhru on kyllä niiiiiiiiiiin perseestä!

Kirppu, eiköhän noi tallettelut ole ihan ok. Saitko ton O-plussan minä päivänä? Jos O+ oli keskiviikkona niin ovis oli varmaan torstaina tai perjantaina.

Muokattu viimeksi:
Larissa Ovis plussa oli keskiviikko. Pe-Su ei onnannu pupuilut koska oltiin koko perhe+mun pikkusisko kylpylässä.. toivotaan että 3 kertaa keskiviikkon ja torstai aamun pupuilut riittää.

Muska, hieno digitulos!! Luulis jo miehen uskovan. Mutta täällä oli sama juttu että liian vaalea testi ei ollu kuulemma uskottava... :P

Hileinen, suuri plussapuhallus! Olis todellakin teidän vuoro! ++++++++

Aivan liian moni odottanut aivan liian pitkään. Nyt kaikki samaan imuun Muskan kanssa ja oikein ropisemalla lisää niitä plussia!

Kaakao, samaa mietin kuin Larissa, että oisko kuitenkin ihan mielenkiinnosta testin paikka? Mut harmi sun tuhrulle. Mistähän sekin aina tiensä tähän ketjuun löytää?!

Kirppu, eiköhän riitä nuo tallettelut. Ite jopa pelkäisin, että simppojen laatu huononee, jos noin monta kertaa tiheesti puuhailee. Niillä siimahännillä ilmeisesti kestää jonkin aikaa kehittyä ja kypsyä. Meillä oli täsmäisku o-plussapäivälle kun tikku näytti kirkasta. Eikä sit sen jälkeen varmisteltu enää jälkikäteen. Ennakkoon oli dpo -4, dpo -3 ja sit se o-plussa eli dpo -1. Sit olikin varmaan viikon tauko. Mut tallettelujen määrän sijaan oli niksit käytössä:
Clomifen
Gelee royal
PreSeed
D-vitamiini
Foliren
Monivitamiini
Kuukuppikikka
Makoilua
Ja dpo 3-4 viiniä ja vähän muutakin, kun sattui bileet just tuolle viikolle. Ainakin rentouduin jos ei muuta! :)

On. Turhru katosi sen sunnuntain häivähdyksen jälkeen eli ei kait ollu mitään sen kummosempaa. Huh! 7 cm pitkä pötkylä jatkaa porskuttelua!

Plussatuulia toivottelee Maggie :) :) :)
Rv 12+4 <3 <3 <3

Maggie, onneksi tuhru katosi! :) kiva kun laitoit sun "kikat" vielä tähän :) antaa toivoa! Meillä on nyt melkein samat konstit käytössä, Clomien tilalla vaan letrot ja Geleetä en käytä. Kuppikikkaa kokeilin eilen ja punkkua sitten myöhemmin ;) pupuilua meillä oli nyt dpo -1, -2, -4, -6 ja ehkä vielä huomenna dpo 1. ;) kaikki pelimerkit käytössä! :D

Kirppu, komppaan kyllä maggieta. Noin tiuhaan tahtiin tallettelussa hyöty saattaa olla +/- 0, mutta mikä jottei jos maistuu. Joka toinen päivä oviksen tienoilla pitäisi olla riittävästi.

Muokattu viimeksi:
Maggie: Toivotaan että riittää. Jos on tärpännyt niin kyllähän nuo oireet voimistuu tai tulee lisää viikko viikolta..nyt tosiaan toi massukka on se oireellisin tällä hetkellä..nippailuja,"kipua",ihan kuin oisi paino alavatsalla. Plussatuulia jokaisella tälle kuulle!

nyt lisättävä tähän perään että edellistä kirjottaessa oikealle puolen kylkeä/alavatsaa pisti ja luulin olleeni huonossa asennossa mutta se kipu levisi koko alavatsaan ja on todella sattuva ja vatsaa kovettava kipu..

En ajatellu testata. Olen ihan varma että kyllä ne menkat viimeistään huomenna alkaa, jos eivät jo yön aikana ehdi. Nyt oli jo vähän kirkastakin verta tullu eli runsastumaan päin. Täytyy sanoa että kyllä tähän tuhruun tottuneena se tuhruttomuus (viime kierrossa) oli kyllä vielä kurjempaa, kun ehti jo olla toiveikas ja sieltä ne menkat sitten kuitenkin alkoi. Eli ei voi edes tuhruttomuutta pitää minkäänlaisena "oireena" :(

Maggie mullakin oli esikoiselta parina päivänä jossain vkon 7-8 paikkeilla pientä tuhrua. Onneksi siis yleensä ei ole merkki mistään ongelmasta. Toki säikäyttäähän se joka kerta, siitä ei pääse mihinkään. Onneksi loppui :)

Hyvältä kuulostaa nyt Larissan kikat ja tallettelut! Plussailehan sinäkin jo vuorostasi :)

Täällä vuodetaan kunnolla. Yösiteet täynnä hetkessä. Itsellä vahva tunne että km olisi sekoittanut kropan toimintaa. Mut katsotaan minkälainen on tämä kierto. Nyt meen ihan luomuna. Katson miten pitkä kierrosta tulee.
Plussatuulia kaikille :)

WM kp1/36 yk7

Pahoittelut WM kp1 :sad001 Onnea uuteen kiertoon!

Kirppu, hurjasti ootte jaksanu tallettaa! :eek: Me aina mennään jokatoinen päivä taktiikalla ja viime kierrossa oli vaan 1 kerta koko ovulaation tienoilla:grin (ei varmaan ees ehdittäiskään noin paljoa :hilarious:) Tuskin teillä määrästä jää ainakaan kiinni. joku aiemmin sanoikin et mitä mietin, et just jos liian usein tallettaa voipi määrä hyviä siittiöitä kärsiä. Mutta hyvä jos tekee mieli! Mut siis kyllä meillä olisi petrattavaa, mut viime kierrossa mä on niin huonolla tuulella kokoajan et ei oikein huvittanu. Toivotaan että siellä olis tahmakäpäläinen kyytiläinen lähdössä mukaan :rolleyes:

kaakao, hitsi kun on jännittävä tilanne sulle, toivottavasti menkat ei alkaisi!

Mun oireet on ihan sekasin!! Tänään on siis kp12/n.31 (koko ajan kierto heittelee, en oo tarkistanut mut olkoon tuo), yk25 :mad:
Yleensä mun kierto menee niin että eka menkat ja menkkamaiset kivut ja säryt ja pahat olot. Sit ilman mitään oireita ja tuntemuksia ovikseen saakka josta ovisolot josta sit seuraa 2 viikon "raskausoireet" kunnes ne päättyy yleensä huutoitkuun, paitsi viimesissä kierroisa mitä on ollut niin toteamukseen että kuinkas muutenkaan.

Noh, mulla on nyt menkoista asti kun vuoto loppu ollut enemmän ja vähemmän menkka jomoja, välillä koviakin. Ja eilisestä asti on ollut hyvin kosteat paikat sekä tänän ollut koko kroppa sen tuntuinen tunnoton ja särkevä kuin menkkojen aikaan. Tää on mulle jotenkin tosi aikaista, mut huvikseen tein nyt ovistestin eilen ja tänään ja vaaleaa viivaa näyttää, ehdottomasti ei positiivinen. Mietin täs kuitenkin kun tänään olin duunissa enkä voinu testata siellä niin testasin kotona joskun klo 18. Aiemmin kun oon testannu oon testannu aina töissä n. klo12-14 välillä ja niissä kierroissa kun oon testannu oon saanu aina positiivisen tuloksen lopulta. Mene ja tiiä, ehkä mulle on tulossa joku megaovis kun näin oireilee jo nyt. Mies on innostunut nyt tallettelemaan oikein kunnolla onneksi. :grin Mun yks asiakas, joka on tullut tositosi läheiseksi sanoi mulle vuosi sitten että hän on ihan varma että mä saan joskus kaksoset :grin

Sit mulla on kysymys teille jotka ekaa vauvaa ootte toivomassa ja miksei myös niille jotka muistavat ajan ennen ekaa vauvaa. Kun meillä kaikilla on vähän pidemmäksi venynyt tää yritys niin ooteko te hankkinu mitään tarpeistoa vauvaa varten? Avannut säästötiliä? Tehnyt mitään itse, tyyliin käsitöitä?
Mä oon ollut tosi nihkeä minkään kanssa ja tosiaan kun tässä on näin kauan mennyt niin hyvä niin. Neulon aika paljon kaikkea ja kaikkien tuttujen lapset on saanut multa vaikka ja mitä neulottua. Jokaisen neulotun jutun jälkeen mun mies kysyy multa et miten ihmeeessä raaskin antaa pois kun on niin hienoja. tuntuisi pahalta pitää itsellä, ajattelen et ne on harjoitustöitä tulevaa varten :p
Kaupoissa kidutan itseäni hypistelemällä aikaajoin vauvan vaatteita mutta mitään en itseni anna ostaa.
Tuossa viime joulun alla olin yksillä kotikutsuilla ja sieltä ostin sellasia lapsellisia säilytysrasioita jotka ajattelin täyttää tavaralla ja antaa joululahjaksi kummilapsille ja tuttujen lapsille mut sit mun mies ihastui niihin ja sanoi että hän ei haluaisi että annetaan niitä. Pidetään ne itse. Mä sit hyvin vasten tahtoisesti suostuin ja ne jäi pyörimään meidän keittiönpöydällä. Noh, siitä sit parin päivän päästä alkoi menkat ja tulin kotiin ja aloin itkeä hysteerisesti. Huusin mun miehelle että pistä nyt nuo kupit ihan mihin tahansa minun silmistä kunhan minun ei niitä tarvitse nähdä. Kupit hävisivät ja minä en tällä hetkelläkään tiedä missä ne on :grin
Tänään sitten kuitenkin aloin ajattelemaan että ehkä olisi hyvä pistää rahaa vähän sivuun vauvaa varten joka kuukausi (tai ehkä "tuhlaan" ne IVF-hoitoon...) Me on rakannettu taloa ja aina kun on saatu vähän rahaa kasaan ne on sijoitettu tyyliin aitaan tai listoihin tai johonkin muuhun et saadaan tää valmiiksi. No tänään nyt sit kuitenkin etsin yhden pitsi pussukan ja päätin että laitan joka kuukausi sinne summan rahaa alkaen tän vuoden alusta. Ammunkohan itseäni jalkaan?
En kestä katgsoa yhtään tavaraa tai vaatetta kotona vauvaan liityen, pahinta on jo sed et sille on huone olemassa. Onneks mun mies käyttää sitä treenaukseen tällä hetkellä. Mut tää tuntuis kuitenkin järkevältä. Olisi hyvä olla vähän sivussa kun menen ostaa vaunuja ja syöttötuolia ja turvaistuinta. Koska, perhana, minä olen päättänyt että kyllä se kakara jollain tavalla on saatava :grin

Oho, tulipas pitkä. Kiva jos jaksoitte lukea :)

Ilpuri, toivotaan että olot enteilisi mega ovista ;) mulla endo alkoi aluksi oireilemaan noin mutta sulla ei liene siitä kyse.

Mulla on pari säästötiliä. Yksi pahan päivän varalle ja toinen muuten vain esim matkaa tai vauvaa varten. Mitään vauva-tavaraa en ole ostanut vaikka mieli on tehnyt. Olisi vaan niin perseestä jos niille ei ikinä tulisi käyttäjää ja joutuisin antamaan ne pois. :( Neulon ja ompelen paljon, mutta vaan itselle tai muiden lapsille.

Ilpuri, miusta tuo rahan säästäminen vauvaa varten on oikein järkevää. Itsekään en mitään vauva/lasten juttuja ostanut (tai ostin, mutta kuukausien säilömisen jälkeen annoin ne vuosi sitten pois kun yritys venyi ja niistä oli vaan päästävä eroon), mutta rahaa yritin kyllä pistää sivuun koko yritysajan. Nyt oon kiitollinen siitä että tuli vähän sentään säästettyä :)
Ihanaa kun sie osaat neuloa! Osaisinpa itsekin ;)
Tsemppiä, toivottavasti tuolla sisulla varustettuna onnistutte pian! :)

Kaakao, toivottavasti täti ei sinne kuitenkaan eksyisi!

Wm, pahoittelut kovasta vuodosta, toivottavasti kivut ei löydä sinne :(

Ilpuri, mä en ole ostanut mitään. Kyllä aina kaikkia ihania vauva juttuja kattelen ja ikkunashoppailen, mieskään ei halua mitään valmiiksi ostaa.
Kovin hyvä en myöskään ole itse mitään tekemään joten nääh..
Mulla on säästötili hoitoja varten jos sinne asti täytyy lähteä, jos ei niin hyvä jää rahat vauvaa varten! Nyt kun opiskelen niin on pikkasen tiukempaa joten en niin paljoa voi säästöön laittaa mut oon jonkin verran saanut jo rahaa kasaan. Oon kyllä kattonut niin kalliita juttuja et saa kyllä enemmänkin säästää :)

Ilpuri: Me ollaan tällä hetkellä miehen kans työttömiä kummatkin johtuen ettei kunnassamme ole tarjolla töitä(pieni kunta jolla menee huonosti) niin kerkeää tallettelemaan rauhassa. Lapset myöskin päivähoidossa päivät. Päätettiin jo marraskuussa kun poistin kierukan että ovis aikoihin heilutellaan peittoa sen minkä kerkeää. Valitettavasti vain jäi pe-su ku oltiin kylpylässä. Emmä tiiä,tää mun olo on nyt niin outo vatsan kohdalta ettei mitä järkeä. Heräsin joku aika sitte kun esikoinen rupesi rykimään..mahaan sattu kauhiasti jonkun aikaa ja oli kivikova. Jotain outoa siellä ja tässä nyt on ;)

Pahoittelut vuodoista heille joille se saapunut :/
Koitetaas nyt saada tälle kuulle plussa-aalto♡

Takaisin