Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea Muska :)

Täällä oli olevinaan kp1 jo perjantaina mutta pelkkää tuhrua pyyhittäessä. Tänään vasta housuun asti tullut joten olkoon tämä vasta kp1.

WM kp1 yk7

Onnea muska!

On. Täällä taidan alkaa heittäytyä pervoksi kun ei tuo ukko kato ees päinkään :/ eilenki ku katteli jotai pojan huoneen sängyn kaidetta ni pakko oli tarrata munista kiinni vaikka poika oli siinä. Alkaa tää läheisyyden kaipuu olla jo jotain ihan hirveetä että varmaan kohta otan vaan jonku ensimmäisenä vastaantulevan komean miehen ja meen halimaan ja pussaamaan sitä. Oon harkinnut jo vuokrata itselle hali pulaan miehen joka tulis mua tänne hoivaamaan. Tuskin sitä haittaisi tai sit se olis mustasukkainen ettei saa kiusata mua.

Hileinen ok, mulle lääkäri on antanut ohjeen tikuttaa aina ultran jälkeen, kp9 tai 10. Vaikuttaa tosi hyvältä jos maanantai on kp10, varmasti saatte inssin sille viikolle.

Larissa, on se alempi testi selkeästi vaaleampi kuin ylempi. Ei mikään päivänselvä nega mitä pari päivää ennen lh-huippua olisi tullut, mutta huippu on selvästi laskussa.

kaakao, voi pahuksen tuhru. :sad001 Teillä oli pari kiertoa tulossa taukoa, oliko niin, vai oletteko vasta ivf-jonossa ja pitää toivoa että aika tulee pian?

diabolicat, ei se lämpöjen mittaaminen kai mikään 100% varma keino ole? Ainoa varma keino tosin on verikoe. Uskoisin silti ennemmin tikkua. Mutta johan oli huonosti suunniteltu mittari jos noin meni rikki! Luulisi olevan helppo virhe tehdä, laittaa vaan väärinpäin suojakoteloon.

Muska, hurjasti onnea! :wav

Hileinen: Kp 31 dpo 18 (tai 17)

Oottelin menkkoja viikonloppuna. Pe asti lievää menkkajomotusta, mullei oo koskaan ku ihan lievää jomotusta, tuskin tuntee, nyt vähän voimakkaampaa. Ja tisseissä lievää kosketusarkuutta. Eilen pyöri testaus mielessä, mut en viitsinyt taas kattella yhtä viivaa. No aamulla aattelin et kattotaan ny se yks viiva kuitenkin, o-testien mukana tuli kaupan päälle 2 r.liuskatestiä, ja yllätys oli aikamoinen. Aloin ihan täristä ja itku pääsi.
Olo jotenki epätodellinen ja keskenmenopelko nostaa päätään.

Mulle jäi viime kierron testauksista muistaakseni yks digi tai puikko, täytyy se vielä jossain vaiheessa tehdä. Jos ei oo digi käyn semmosen hankkimassa. Ihan vaan jos tulis tekstikin.
Muuten aika oireeton kierto ja ens kierrossa olis ollu tarkoitus aloittaa letrot. Eka kierto ku vehnis, ananas, greippimehu ja punkku mukana.

Millon muuten nykyään käydään eka neuvolassa? Entä jos haluaa yks käydä alkur.ultrassa milloin se vois olla? Pelottaa...

Omaa juttua taas. Luen kyllä kaikkien kirjoitukset...

Muska, jos et löydä digiä niin tilaa netistä, saat halvemmalla kuin apteekista :) Neuvolaanhan voit soittaa vaikka heti! Ekan neuvola-ajan ajankohta on aika kuntakohtaista. Joillakin hyvin nopeasti, mutta olen kuullut että saattaa olla myöhemminkin esim rv 9-10. Täällä päin tehdään kuulemma ar-ultra kaikille, mutta jos lähdet aikaa varaaman jostain niin kannattaa ottaa vasta viikoille 6-7 aikaisintaan, jotta syke näkyisi. Tsemppiä ja koita nauttia vaikka pelottaakin!

Onnea! Tosiaan paikkakohtaista tuo neuvolatoiminta. Mä soitin käytännössä heti ku sain tietää. Eka neuvolakäynti oli 7+4. Varhaisultrassa kävin yksityisellä puolella 7+6 (aika siirtyi eteenpäin viikolla ja vastasi omia laskujani).

Täällä ei neuvolassa tehdä ultria, vaan ensimmäinen ultra on nt-ultra, mikäli ei ole syytä olettaa että ois jotain häikkää.

Beisla, mä vitutuksissani tein jo aamuyöstä reklamaation mittarin valmistajalle ja kävi ilmi että tämä ongelma on havaittu jo aiemmin ja tuotetta on kehitelty, mutta markkinoilla on vielä joitain kappaleita tätä vanhaa versiota. Jollainen tämä mun siis oli. Uutta versiota mittarista ei kuulema saa väärinpäin koteloon. Saan tuotehyvityksen eli uuden mallin, mikäli haluan.

Muokattu viimeksi:
Muska onnea plussasta :) Mä soitin neuvolaan heti seuraavana päivänä plussasta ja sain ajan rv 8+6. Meillä neuvolassa tehdään ekalla käynnillä ultra joka on kyllä ihan luksusta, kun näköjään tosi monella se eka ultra tulee vasta siellä nt-ultrassa rv 12 paikkeilla.

Oliko täällä keskustelua siitä vyöhyketerapian ja osteopatian eroista? Tosiaan näistäkin löytyy eri tyylisuuntia ja toisaalla mun vyöhyketerapeuttini selitti mun mielestä kivasti näiden eroista: Vyöhyeterapialla aktivoidaan kehon omia voimavaroja käyttöön ja (kraniosakraali)osteopatiassa mennään taas syvälle hermostoon ja vaikutetaan sieltä käsin, varsinkin rangan ja kallon luiden jännityksiin...eri vaikutustapa, hyviä vaikutuksia molemmilla!

Takaisin