Harakoille meni tämä kierto. Nasuteltiin me perjantaiaamulla ja lauantaiaamulla. Lauantai-illan testiä pähkäilin, jotta onko vai eikö, kahta erilaistakin tein kun en ekaa osannu tulkita (tein purkin kautta). Enkä vieläkään päätynyt että pitääkö nyt nasutella vai pitääkö nasuttelukielto. Ku jos sunnuntaina onkin vahvempi viiva ni sit voi tehdä inssi maanantaina. Lauantaina ei muksu meinannu nukahtaa yöunille millään, vihdoin puolen yön jälkeen uuvahti ja sit oltiin jo itekin unten mailla.
Tänään sit kävin ensin seitsemältä hiihtämässä (perjantaina ekan kerran 15 vuoteen, nyt ku on ne sukset) ja tutustuin vähän ladun koostumukseen myös lähietäisyydeltä (kiitos erkauma ja keskivartalohallinnan puute sekä ristiin menneet sukset). Kaikki viel nukkui, mutta keli ja meno päällä hienosti, joten koirat hihnaan ja 1,5 h metsälenkille (käytiin jo edellisiltana 1 h tielenkki, nuorempi on ollu vähän kärttynen ni aattelin että kaipaa vähän liikuntaa). Sillä aikaa muut heräs. JA sit tein ovistestin. Aattelin ettei sitä saanu heti aamulla tehdä, ni tein sit vasta joskus 10 aikaan. JA tosiaan tosi epäselvä, aattelin etten tehny sitä oikein (tein "perinteisesti", sit ku ei siihen tullu oikein mitään ni yritin uittaa sitä vielä purkissakin). Temppuklubin jälkeen tein uuden, uitin purkissa ku se tuntuu olevan helpompaa. Lopputulos vielä haaleempi. Eli periaatteessa ois ehkä pitäny illalla kuitenkin nasutella, isimies tulee kohta tapaamisesta kotiin et ehditään viel tälle päivää. Oikeesti mä tarviin testin for dummies, joka kertoo sanallisesti, onko vai eikö. En mä muuten ymmärrä. Tänään ei varmaan kannata sitä Pregnyliä tuikata enää ja kandee kaiketi se inssi peruuttaa.
Jännästi muuten temppuklubissa oli tänään isä/pappapäivä, mä olin ainoa äiti paikalla..:D Joten pistin myös miehen hommiin ku kerran muidenkin isät/vaarit oli lasten kanssa touhuamassa. Yleensä ku äiti vaan kelpaa.
En muista oonko tätä tänne linkata, mut joka tapauksessa tää on tosi informatiivinen blogi raskaanaoleville, mm. hyvät asennot ja liikkeet raskaanaollessa.
http://katilonkasista.blogspot.fi/