Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa vau kyllä tuo on ihan eikä melkein plussa!! Ja mahtavaa, että läheisyysmittari on hyvällä viivalla ;) Vielä vähän lisää niin sen puolesta ei ainakaan voi syyttää jos ei tärppää!
Sitten vähän kikkakolmosia ja ei muutakun piinailemaan!

On. Ajattelin vielä varata toisen ultran ensiviikolle. Oon jotenkin varma, että palaan uudelleen tänne häntä koipienvälissä kuumeilemaan... Ei oireen oiretta. Se vähäinenkin tissikipu on poissa. Pitkät päivät edessä! :(

Ilpuri, tää o-plussa oli kyllä täysi ylläri sillä ootin ovista aikaisintaan keskiviikolle. Mutta mieluummin näin :) onneksi aloitin testaamisen tänään! Onnea sinnekin talletteluun!

Voi Minni, mie uskon että siellä on kaikki hyvin! Mutta hyvä jos varaat ultran niin saat huojennettua mieltä. Meillä on kerrankin nyt läheisyyttä piisannut endo-kivuista huolimatta ja tänään ja huomenna kuulemma vielä lisää :D ja punkku oottaa sun vinkistä kaapissa ;)

Kiitti vinkistä Larissa! Uskon että luget (tai vastaavan) tulen kyllä saamaan, eihän niistä haittaakaan ole.

Näillä eväillä tähän kiertoon! Huomenna eka letro, vitamiinit jatkuu entisellään. Stressiä minimiin... kyllä se tästä!

Hileinen kp 2/ 2.letrokierto

Hieno plussa Larissalla!

Mä taisin kämmätä tän testin? Aamulämpö ei koholla mut ovistesti
1246911bfe6eb24b9420cf48f46e6d13

Vointi on muuten tosi jees, kävin 1h hiihtolenkillä, 1,5 h metsäkävelyllä koirien kanssa. Nyt aamupalaa, sit lapsen kanssa temppuklubiin ja illalla vielä taekwondoon ja sen jälkeen tupperikutsuille. Päivä täynnä aktiviteettia siis.

Hyvää ystävänpäivää!

Muokattu viimeksi:
Diabolicat, vähän sumee kuva - mut onhan toi haalistunut niistä edellisistä. Eli viittaisi siihen et lh-huippu meni jo.

Diabolicat, jos eilen oli sulla O+ niin tänään olisi ovis ja huomenna vasta aamulämmöt nousussa? Harmi että inssi menee ohi :/ mutta kiva päivä teillä tulossa!

Mä en ollu eilisestä varma et oliko plussa vai tuleeko tänään. Luulen et vyöhyketerapia vaikutti oviksen aikaistumiseen. Ku tosiaan piti olla vasta tiistaina.

Minni , mulla oli myös ihan täysin oireeton alkuraskaus. Ei siis mitään oireita. Ja tissikipu oli ennen plussaa järjetön mutta sekin hävisi. Sit joskus 12 + Alko tuleen pientä kuvotusta ja siitä eteenpäin ei sitten ookkaan ollut päivääkään ilman jotain oiretta :D Uskon kyllä että sielläkin kaikki hyvin ☺ Täällä siis jo 28+4 menossa. Ihanaa ystävänpäivää kaikille <3

Hyvää ystävänpäivää naiset! <3

Larissalle onnea mahtavasta plussasta ja hyvä et tallettelut on kohdallaa ;)

On. Täällä rupee kehon mukaan ovista tuppaamaan, joten pedin puolella saa viettää tän ystävänpäivän ;) toki eipä se miestä tunnu haittaavan :D

Puhvis kp17/34-? Yk10

Minni, tsemppiä! Kaikki on varmasti hyvin. Ainakin sit ultran jälkeen oikeesti hengähdät. <3 :)

Larissalla kirkuva plussa! Oikein ystävänpäivän teemaväreissä. Hyviä talletteluja! <3

Diabolicatin testistä en oikein saa selvää. Oliko livenä selkeesti eroa edelliseen?

Puhvis kanssa, kunnon ystävänpäivätallettelut sinnekin! ;)

On. Täällä tuli pientä tuhrua ja vähän pisti mietityttämään vaikka ei nyt varsinaisesti huolestuta, varsinkaan jos ei tuosta ylly... Kai ihan normaalia. <3

Rv 12+3

Hyvää ystävänpäivää naiset! Olette tärkeitä :) <3 <3

Plussatuulia jokaiselle! ++++++++++++++

Harakoille meni tämä kierto. Nasuteltiin me perjantaiaamulla ja lauantaiaamulla. Lauantai-illan testiä pähkäilin, jotta onko vai eikö, kahta erilaistakin tein kun en ekaa osannu tulkita (tein purkin kautta). Enkä vieläkään päätynyt että pitääkö nyt nasutella vai pitääkö nasuttelukielto. Ku jos sunnuntaina onkin vahvempi viiva ni sit voi tehdä inssi maanantaina. Lauantaina ei muksu meinannu nukahtaa yöunille millään, vihdoin puolen yön jälkeen uuvahti ja sit oltiin jo itekin unten mailla.

Tänään sit kävin ensin seitsemältä hiihtämässä (perjantaina ekan kerran 15 vuoteen, nyt ku on ne sukset) ja tutustuin vähän ladun koostumukseen myös lähietäisyydeltä (kiitos erkauma ja keskivartalohallinnan puute sekä ristiin menneet sukset). Kaikki viel nukkui, mutta keli ja meno päällä hienosti, joten koirat hihnaan ja 1,5 h metsälenkille (käytiin jo edellisiltana 1 h tielenkki, nuorempi on ollu vähän kärttynen ni aattelin että kaipaa vähän liikuntaa). Sillä aikaa muut heräs. JA sit tein ovistestin. Aattelin ettei sitä saanu heti aamulla tehdä, ni tein sit vasta joskus 10 aikaan. JA tosiaan tosi epäselvä, aattelin etten tehny sitä oikein (tein "perinteisesti", sit ku ei siihen tullu oikein mitään ni yritin uittaa sitä vielä purkissakin). Temppuklubin jälkeen tein uuden, uitin purkissa ku se tuntuu olevan helpompaa. Lopputulos vielä haaleempi. Eli periaatteessa ois ehkä pitäny illalla kuitenkin nasutella, isimies tulee kohta tapaamisesta kotiin et ehditään viel tälle päivää. Oikeesti mä tarviin testin for dummies, joka kertoo sanallisesti, onko vai eikö. En mä muuten ymmärrä. Tänään ei varmaan kannata sitä Pregnyliä tuikata enää ja kandee kaiketi se inssi peruuttaa.

Jännästi muuten temppuklubissa oli tänään isä/pappapäivä, mä olin ainoa äiti paikalla..:D Joten pistin myös miehen hommiin ku kerran muidenkin isät/vaarit oli lasten kanssa touhuamassa. Yleensä ku äiti vaan kelpaa.

En muista oonko tätä tänne linkata, mut joka tapauksessa tää on tosi informatiivinen blogi raskaanaoleville, mm. hyvät asennot ja liikkeet raskaanaollessa. ;) http://katilonkasista.blogspot.fi/

Muokattu viimeksi:
Takaisin