Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla on varmaan kolme, neljä kertaa turvonnut silmäluomi hassusti. Yleensä heinäkuussa mut on se joskus turvonnut muutoinkin. Ei mitään käryä, mikä sen aiheuttaa. On muutaman päivän turvoksissa ja sit katoaa hitaasti. Nousee nopeasti. Hieman arka. :wideyed:

Ninukki, hienoa että oli 2 follia soluineen! Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että kumpikin lähtee kehittymään mallikaasti :)

E.m, onnea raskauteen ja kiitos kun jaoit kokemuksesi :)

Jellis, jospa erilainen kierto olisi hyvä juttu :wink

Napaa: Poistin taas foorumisovelluksen puhelimesta eli koitan pysyä poissa täältä suurimman osan päivästä :grin Josko saisin ajatuksia vähän muualle... Tilasin viime viikolla Ebayn kautta Irlannista Conceive plus -liukkaria ja se tuli jo tänään :) Vähän kipinää makuuhuoneen puolelle, kun letrot vetää alakerran suht kuivaksi... :rolleyes:

Plussatuulia kaikille!

Larissa kp 4, letro-kierto 2, yk 20(?)

Letrot vetää alakerta kuivaksi... Voi kauhistus. Tuota noin kastuuko se kiihottuessakaan? Mulla letrojen aloitus ens viikolla.

WMama, toivottavasti kokeesta tulisi hyviä uutisia! :)

Muska, mulla on aina ollut limakalvo hyvä, ja nyt folliultrissa oli poikkeuksellisen paksu joten ei ole tarvinnut vahvistaa. Oli siis jo kp10 13mm! Piti kysyä voiko limakalvo olla liian paksu, mutta unohdin. Mä en huomannut letrojen kanssa että olisi ollut kuivempaa, tai ainakin kiihottuessa toimi alakerta normaalisti.

E.m., kiitos tarinastasi. Uskon kyllä että pienellä on nyt leikkauksen jälkeen paremmat mahdollisuudet pysyä mukana. Onnea odotusaikaan! :)

ninukki, hyvä että sullakin toimenpide meni kivuttomasti. Täällä on jo hyvä saldo siitä, ettei punktio yleensä ole niin kamala. Kaksi on sentään parempi kuin nolla tai yksi, kun kolmesta vaan lähdettiin liikkeelle. Toivotaan että ovat oikein priimaa laatua. Jos molemmat selviävät, siirretäänkö silti vain toinen alkio?

Beisla ja muut ivf:läiset tsemppiä teille tälle viikolle! :) miten nopeasti siirrosta te sitten saatte tietää tarttuiko alkio kiinni?

Uusille tervetuloa, laittamaan tietojanne mulle, niin lisäilen etusivun listalle.

On: oon tässä ottanut hieman etäisyyttä tänne. Lukemassa käyn kyllä joka päivä.
Lugettajille olisi kysymys: onko teillä menkat alkaneet vaikka lugekuuri on vielä menossa?
Itse siis ajattelin kun r-testit negaa näyttää että lopetan jo tänään luget, niin äsken pyyhkiessä tulikin jo verta, tosin se oli ihan ruskeaa, mutta ihan silleen reilusti kuitenkin.
Joten viimeisen vessa reissun jälkeen päätin, että todellakin lopetan tänään luget. Aiemmissa kierroissa ei oo näin vielä käynyt, vaan on saanut pari päivää odottaa lääkkeiden lopetuksen jälkeen että täti kurvaa paikalle.

Muurahainen dpo 14, yk 24

Murkku, mulla ei ole ikinä menkat alkaneet lugen läpi. Katjushalla oli kuulemma joskus alkanut jos oikein muistan.

Lugeista puheen ollen, meidän lähi apteekista ne oli jo loppuneet ja lisää tulee aikaisintaan vk 13 (maaliskuun vika viikko). Eli kannattaa varautua asiaan ajoissa!

Muska, ei letrot kaikilla samoja sivuoireita aiheita eikä oireet näemmä ole samat joka kierrossa samalla ihmisellä.

Hileinen, mulla olis kanssa hyvin runsaslukuinen oirelista ja meen kai suunnilleen samoissa ku sä. Mutta, oireita on ollu ja ollut olematta aina tähänkin asti joten en usko niiden tarkottavan yhtään mitään.. :( toivottavasti sulla olis oikeita oireita, peukut pystyssä sille. Mä oon jo niin kyyninen itseeni liittyen mutta jaksan kyllä uskoa muille onnistumisia ;)

Minni, ihania ultrakuulumisia, onnea!❤ meillä muuten varhaisultrassa oli pieni -2pv oviksesta laskettuna, mutta nt-ultraan oli ottanut kasvuspurtin ja kiinni tuon kahden päivän eron :)

Beisla, aivan mahtava tulos, saatte vielä monta monta pakkaseenkin varoiksi! :)

Ninukki, hyvä että molemmat olivat loistavat! Toivittavasti jakautuvat normaalisti ja saatte siirrätyttää molemmat, kun ei kerta mahdollisuutta pakkaseen ole :)

Kaikille paljon tsemppiä ja plussatuulia, etenkin pian testaaville! :)

Täällä oli verikoe tulos nega. Eli ei johdu kivut raskaudesta.
Mä kyselen huomenna voisiko mun kivut johtua teroista. Lueskelin ettei ne kaikille sovi. Outoa kyllä jos niistä olisi.

Mutta nyt odotellaan vuotoa ja uusi kierto käyntiin :)

WM dpo 11

Larissa, lauantaina pitäs menkkojen alkaa. Uskaltaudun ennakkotestaan vain jos tuttu dpo 10 alkava tuhru jää pois. Jännät päivät siis! :) Lohduttaa kuitenkin jo valmiiksi tieto, että alkavaan kiertoon saadaan taas se inssi. Ja kiitos täällä ivf-läisten, ei sekään pelottas enää nii paljoa jos/kun siihen edetään :)

Täällä on jännitystä taas riittävästi muillakin, en malta itsekään poissa pysyä! :D

Hileinen dpo 8

Jellis, joo - skeptinenhän minäkin tässä oikeasti olen. 7/14 lähtien kuitenkaan mitään tapahtunut, joten miksi nytkään. Inssiä kohti!

Jellis, mulla on ihan sama asenne. Sana kyyninen kuvaa hyvin sitä mitä ajattelen omista onnistumisen mahiksista. Mutta muiden onnistumiseen jaksan uskoa! Eli plussaa sinä yhdessä Hileisen kanssa ;)

Hileinen, sinne ei siis sallita tuhru tulla ;)

Minski, mikä siellä on tilanne?

Wm, oliko verikoe numeerinen vai antaako tuloksen nega/positiivinen? Jos on jälkimmäinen, niin hcg:n ollessa alle 5 testi on "nega". Sulla on niin varhaiset dpo:t että tuossa vaiheessa ei verikoe välttämättä näytä mitään. Terojen ei pitäisi aiheuttaa kipuja.

Larissa kp29/30 dpo13
Oirelista yhtä loputon kuin kaikki nää 29 kiertoa, usko onnistumiseen 0... Eilen testasin 110% negan

Plussatuulia kaikille muille❤

Takaisin