Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mymmelisti täällä ihan samanlainen tehty aamulla ja voin samaistua kaikkiin noihin oireisiin! Ja hei dude! Meillä on samaa vessapaperiakin :)) :D

Tätiä odottelen viim. Tiistaiks ja nyt on paska fiilis! Ihan perseestä tää kaikki :mad:

Millainen "plussausrytmi" tässä ryhmässä on ollu? Mietin vaan et kai jonkun on plussattava tässäkin kuussa :-)

Dolcetti, PCO-tyyppiset ne on mulle diagnosoineet joten siitähän se arvo siis johtuukin!

Pahoittelut negoista. Aikaiset päivät vielä tosin.. Mä en kyllä kuvissa nähnyt mitään. Toivotaan että plussiksi muuttuu!

Muoks. Muska, voi mennä parikin kuukautta ilman yhtään plussaa.. :(

Pahoittelut negoista WMama, Mymmelisti ja PikkuMinski. :sad001 Saisi tosiaan plussia tulla tähän ketjuun vähän ripeämpää tahtia.

Dolcetti okei, mä taas olen käyttänyt ehkä viisi tamponia elämäni aikana ja nyt en ikimaailmassa vaihtaisi kuukupista pois, joten asettimet ovat täysin outoja mulle.

Pisama säkin olet siis samalta seudulta, mutta tosiaan käyn Dolcetin kanssa samalla klinikalla joka ei ole ihan keskustassa.

Larissa voimia masisoloihin, noita kyllä iskee aina välillä. Miten epäreilua onkaan!

Jennie, on tosiaan vaikea puhua tästä aiheesta, mutta löytäisitkö silti jonkun jolle voisi kertoa synkemmätkin aatteet? Edes miehesi kanssa? Tiedä vaikka hänellä olisi samankaltaisia ajatuksia, ei vaan uskalla puhua niistä?

pätkis, tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Aphrael, onnea uudesta perheenjäsenestä! :Heartred

On. Kivut on tänään samaa luokkaa kuin päivää ennen punktiota. Tyhjennetyt follit tosiaan täyttyvät kudosnesteellä ja siksi kipu jatkuu jonkin aikaa. Vähän siis jomottaa ja istuessa vihlaisee, mutta ei tosiaan mitään sietämätöntä.

Pätkis luinko oikein, yritystä 7kk mutta pillerit lopetit syyskuun lopussa? Mikä ei täsmää? Tervetuloa kuitenkin, eiköhän se kolmaskin sieltä pian tule jos oot vasta jättäny pillerit!

Beisla, tsemppiä sinne kipujen kanssa. Saatko huomenna kuulla taas soluista että miten ovat lähteneet jakautumaan?

Muska, etusivulta näkee miten usein täällä on ihmiset plussanneet.

Minskille halaukset myös fiiliksiin <3 mie jaksan silti toivoa plussaa sinne!

Napaa: Mulla on vapaapäivä ja lähdettiin miehen kanssa pienelle road tripille :) letrot on taas aloitettu ja siten kivut poissa. Juteltiin miehen kanssa syvällisiä hoidoista yms. mustan huumorin sävyttämänä :D fiilis on taas vaihteeksi hyvä tulevaisuuden ja elämän suhteen noin yleensä :)

Mäkin ihmettelin ihan samaa... Mutta en jaksanut eilen sitä kirjoittaa...

Tyhjennys tehtiin eilen ja pääsin illalla kotiin. Aamulla supisteli ja loppu tuli ulos. Ja jotenkin olo helpottui. Kontrolliultra on 16.2 ja jospa silloin juteltais jatkosta lääkärin kanssa. Mies ei lähe Ivf-hoitoihin, joten eipä tässä oo vaihtoehtoja.

Mrsc täysin samat fiilikset! Huominen jännittää niin pirusti :D täällä tissioireet vähentyneet mutta tuo etominen on järkyttävää päivisin! Heti jos ei syö niin oksennus meinaa tulla :S Mulla menee vielä omat liivit hyvin. Toivottavasti ei täälläkään kasva paljoa kun tämä D riittää :D

Mymmelisti pahoittelut :((

Wm en näe mitään, mutta tosiaan aikaista vielä!

Minskille haleja <3 :(

Beislalle tsemppiä kipujen kanssa :/ ikävää!

Larissa mahtava kuulla! Olet kyllä nainen jolla asenne kohdallaan! Aina jaksat nousta syvästäkin kuopasta! Ihailtavaa :)

Viipsukalle tsempit myös <3

Minni ja Mrsc, hyvin ne ultrat menee kummallakin! :)

Minni, pakko se on aina nousta :D järin toiveikas en raskautumisen suhteen ole, mutta vaikka musta ei ikinä äitiä tulisikaan niin on elämä elämisen arvoista joka tapauksessa :)

Viipsukalle halit ja tsempit! Harmi että miehesi ei halua lähteä ivf-hommaan. Mutta eihän ivf-alkuinen raskaus juuri eroa normaalista eli sekin voi olla kohdunulkoinen tai mennä kesken :/ teillä onneksi raskaus lähtee alkuun luomunakin, mutta jotain tukea kaipaisitte jotta raskaus jatkuisi. Saatko nyt luget? Anteeksi, en muista. Kohdunulkoiset ja tuulimunat on kyllä perseestä, kun niitä ei voi ennakoida tai ehkäistä :/

Mutta Larissa lapsen te saatte takuulla ennemmin tai myöhemmin, keinolla millä hyvänsä kun olette valmiita rankempiinkin hoitoihin :) Mun sukulaiselle on annettu Endo diagnoosi todella varhain ja jo teininä sanottu, että omia lapsia ei tule koskaan saamaan, koska kohdunpoisto on lähes pakollinen jossainvaiheessa :( Jokakerta kun hän käy vessassa niin ikee todella kovia kipuja ja avanne hänelle tulee samassa leikkauksessa :(

Minni, auta tuo sukulaisesi tilanne kuulostaa kauhealta :( miehen kanssa kun tänään puhuttiin niin sanoin, että jos joskus lapsi saadaan ja ollaan sitä mieltä että lapsiluku on täynnä niin mun puolesta saisivat poistaa kohdun/munasarjat tai molemmat.

Beisla, mieheni varmasti kannustaisi ja tukisi mielellään. Hänelle aina väkipakolla sitten kerron. Jotenkin tuntuu että "mun on pärjättävä omillani" :D Täytyy opetella tätä taitoa :)

Tajusin, että mulla on tämän kierron lopussa lääkärikäynti (endon seuranta) ja tehdään myös ultra. Mitähän siellä näkyy kierron lopussa? Paksu kohdun limakalvo, muuta ei varmaan näkyisi vaikka raskaana olisinkin..? Jos tärppäisi niin ultran hetkellä viikkoja olisi vasta noin 3+5

Olen lukenut tätä ketjua jo kuukausia kun on toista lasta yritetty vuoden verran. Laiska olen foorumille kirjoittelemaan kun Vau:n sovellus ei toimi puhelimessani.Nyt haluan kuitenkin väliin huudella Juliannalle sellaisen vinkin, että Kaisa Jaakkolan kirjassa Reipas rakas raskaus on parikymmentä sivua asiaa miehen hedelmällisyydestä, sen parantamisesta ja siihen vaikuttavista asioista. Toivottavasti saatte nopeasti apua ammattilaisilta, että jää murehtiminen minimiin.

Toivon sydämestäni pikaisia ja täydellisiä tärppejä teille jokaiselle tässä ketjussa!

Larissa, ultrassa ei ennen rv 6 näy mitään muuta kuin paksu limakalvo. Mä kävin viimeksi 5+6 ja silloin näkyi jo tarvittava, että raskauden pystyi toteamaan.

Takaisin