Larissalle synttärionnea! :)
Onko siulla normaalistikin noin aikasin jo menkkakipuja? Mietin vaan kun miullahan alkoi kans aika ajoissa menkkakivut kun plussasin. Olin jo aivan varma ett lutis jää aivan liian lyhyeksi siinä kierrossa ja valmiiksi olin jo luovuttanu. Eli plussatuulia hurjasti seuraavaan testaukseen! :)
Minni ja mrsc, mahtavat digitulokset :)
Mie lasken vieläkin omien laskujen mukaan rv:t, koska ar-ultra ei ikinä oo aivan tarkka. Muutan sitten np-ultran mittojen mukaan vasta :)
Murkku, huh kuulostaapa raskaalta tuo väsymys
mutta kyllähän noilla talletteluilla on aivan hyvin mahdollista raskautuakin, jotta plussatuulia vaan! :)
Ilpuri, mie en kans oo kertonu milloin LA on, koska miehen puolella kaikki menneet yliaikasiksi ja me veljeni kanssa ollaa ainoot mein suvusta jotka on etuajassa tulleet, muuten kaikki viihtynyt pidempään. En siis myöskään jaksaisi mitään kyselyitä että no eikös ois pitäny tulla jo :D
WM, mahtavaa kun löysitte täydellisen kuuloisen kodin, onnea! :) toivottavasti teilläkin tärppää pian ja pysyköön loppuun asti tiukasti mukana! :)
Mymmelisti, hyvä uni, onneks et antanut siinäkään periksi! :D
Jennie, pahoittelut tädistä
Muska, voithan koittaa tosiaan vaikkapa mustikoita ja tosi tummaa suklaata punaviinin sijasta :)
Onko siulla normaalistikin noin aikasin jo menkkakipuja? Mietin vaan kun miullahan alkoi kans aika ajoissa menkkakivut kun plussasin. Olin jo aivan varma ett lutis jää aivan liian lyhyeksi siinä kierrossa ja valmiiksi olin jo luovuttanu. Eli plussatuulia hurjasti seuraavaan testaukseen! :)
Minni ja mrsc, mahtavat digitulokset :)
Mie lasken vieläkin omien laskujen mukaan rv:t, koska ar-ultra ei ikinä oo aivan tarkka. Muutan sitten np-ultran mittojen mukaan vasta :)
Murkku, huh kuulostaapa raskaalta tuo väsymys
Ilpuri, mie en kans oo kertonu milloin LA on, koska miehen puolella kaikki menneet yliaikasiksi ja me veljeni kanssa ollaa ainoot mein suvusta jotka on etuajassa tulleet, muuten kaikki viihtynyt pidempään. En siis myöskään jaksaisi mitään kyselyitä että no eikös ois pitäny tulla jo :D
WM, mahtavaa kun löysitte täydellisen kuuloisen kodin, onnea! :) toivottavasti teilläkin tärppää pian ja pysyköön loppuun asti tiukasti mukana! :)
Mymmelisti, hyvä uni, onneks et antanut siinäkään periksi! :D
Jennie, pahoittelut tädistä
Muska, voithan koittaa tosiaan vaikkapa mustikoita ja tosi tummaa suklaata punaviinin sijasta :)
11 vuotta oon näin päättänyt joka talvi, aina jääny hankkimatta vaikka tykkään hiihtämisestä ku hullu puurosta (edelliset oli 5.luokalla ostetut, monoissa oli vieläkin liikaa kasvuvaraa ja hävitin ne roskalavalle muutossa). Viime raskaudessa oli lähellä etten ostanu, koska työkaveri oli nuoruudessaan hiihtäny kilpaa ja opetti kollegoille ja esimiehille vapaa-ajalla hiihtotekniikkaa. Hänen kans ois ollu helppo käydä suksiostoksilla mut pelkäsin että mahani kanssa vedän jonnekin alamäkeen naamalleni ku painopiste muuttuu. Ei sitä siltä tiedä koska niitä suksia pääsee käyttämään kun ei täällä sitä luntakaan enää ole..
Testejä odotellaan!!