Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa pitää ottaa polilla puheeksi. Mulla pitäis olla vielä tässä kierrossa folliultra varmuuden vuoksi. En tiedä otetaanko labraa enää. Outoa muuten että tämän kierron labrat eivät vieläkään näy kannassa.

Hyvää syntymäpäivää Larissa :)

Tänään aloitettu terot. Ainakin se hyöty pitäs olla ettei kierto veny liian pitkäksi. Nyt vain odotellaan.

Me ollaan etsitty maantasa asuntoa pitkään. Vuokrattavia ei täällä paljoa ole. Torstaina huomasin yhden vapaana olevan ja soitin heti ja se oli vielä vapaana. Käytiin perjantaina kastomassa ja saatiin se!!
Luhtitalon eka kerros. Valmistettu 2011. Maalämpötalo josta syystä koko huoneistossa lattialämmitys <3
Saunallinen kolmio. Sijainti mahtava. Alle kilsa kaikkiin palveluihin. Mäkin pääsen nyt itse helposti pyörätuolilla liikkeelle ja kaupoille :)

WM dpo 3 yk6

Ihanaa Minni! <3 nyt vaan luotat tuohon ja alat mennä rallatellen :D

Mrsc, sullakin upea tulos! Luota vain siihen. Jos jotain tapahtuu se tapahtuu. Mut nyt vain luottamaan että kaikki menee hyvin! :)

Maggie, joo tänään 29 /n.31 mut mä varmaan testaan aikaisintaan perjantaina, kun mulla ei ole kuin yksi liuskaa ja yksi digi ellei joku testauspsine tule aiemmin. En oo siis ihan varma mikä päivä mun ovis oli.

Murkku, sun oireet kyllä kuulostaa hyvältä tärpit suhteen mut toisaalta on vähän aikaset dpo:t. Mut hyvällä fiiliksellä mut vain :)

Larissa, iloista synttäriä!

Jennie, voi ei!!! Kyllä ei olisi tarvinnut tulla! Tosi isot pahoittelut! :(

Ninukki, tsemppiä ultraan!

Tuosta LA:sta. Mua ehkä ärsyttää lähinnä se että ei saa yhtä selkeää päivää ja sitä sit vois kertoa ihmisille ja jos itse tietää millon ovis on ollu :D
Mulla ei edelleenkään mitään oloja. Meillä oli tallettelut tosi minimissä ovis viikolla joten en oikein mitään odota joten odottelen nyt vain menkkoja alkavaksi. toivottavasti alkais vähän aiemmin kun perjantaina

Jennie, ei näy munkaan labrat kannassa vielä :/ progesteroniarvo tulee vissiin sinne vasta kun polilla ovat katsoneet ja kommentoineet sen. Ehkä huomenna kummallekin? :)

Wm, huippua että löytyi vihdoin sopiva koti :)

Ilpuri, ei sinne mitään menkkoja tule vaan pääset plussaamaan. ;) on sitä vähemmilläkin talletteluilla plussattu tässä ketjussa!

Napaa: piti vielä napata eilen kaupasta mukaan pc-paketti :D onhan noita testejä kaappi täynnä, mutta ei ole ihan täyttä luottoa Vauvalan liuskoihin. Sitten on 1 rfsu puikko, 2 First Responsea ja 2 digiä mutta en halua tuhlata niitä turhaan :D ehkä teen Minnit huomenna ja uitan myös O-testin :D

Minni, nyt saa tuulettaa huoletta :) <3

Mrsc, sulla digissä aivan loistava lukema! Onnea siitä!

Murkku, ei kai ne kaikki voi niin uuvatteja olla! Siittiöitähän on monta kymmentä miljoonaa! :) voisiko toi luge aiheuttaa ton väsymyksen?

Larissallako synttärit!? ONNEA!!! :)

Jennie, pahoittelut tädin saapumisesta! :( jossain vaiheessa ajattelee et eikö tää aika mee eteenpäin niin et olis jo nyytti sylissä, mut kumminki yllättävän nopeasti tää aika menee.. Kiertoja tulee vaan lisää ja lisää. :(

Ihanaa päivää naiset! <3

-Mymmelisti kp21/30 yk42/2

Niin ja mä sain jutella omalääkärin kanssa perjantaina. Meille ei tule apuja eikä tutkimuksia. 2 biologista yhteistä lasta on rajana että lapsettomuus poli otta vastaan eli että kunnallinen hoitaisi. Eli nyt toivotaan et alkaa itsellään ja pysyy mukanakin. Teroja saan kyllä. Yksityiselle ei mitään mahkuja mennä.

Wm, harmi ettei ole tutkimuksia tai apua luvassa enempää :/ mutta kotikonsteja voi tietty terojen lisäksi koittaa :)

Mymmelisti, mikä dpo sulla on siellä menossa? :)

WM Hienoa että löytyi sopiva koti. Sun tilanteessa se onki erittäin tärkeää ja tuo sulle tiettyä vapautta että pääset yksin liikkumaan. Hieno homma! Miten nyt asutte?

Toivottavasti teillä tärppää nyt luomusti. Aika hyvät mahikset kaiketi kun teillä jo kaksi on. Vai onko jotain muutosta tulla niiden jälkeen jokka vaikeuttais?

Ninukki hitsi, tuon kun olisin tiennyt niin olisin kyllä kysynyt voinko ostaa Cetrotidea Orgalutranin sijaan! Eipä se orgalutrankaan kallista ollut, mutta pyrin silti säästämään. Tarpeeksi kallista lystiä muutenkin, tulee helposti "vauhtisokeaksi" hinnan kanssa kun klinikalle menee useita tuhansia. Muakaan ei häiritse lääkkeen sekoittaminen ollenkaan.
Tsemppiä huomiseen ultraan!

Mymmelisti, pitää kattoa milloin testaan, maltanko odottaa klinikan antamaan päivään vai en. Klinikan päivä on tietääkseni kahden viikon päässä alkion siirrosta, mutta sehän on siis pidemmällä kuin kahden viikon kuluttua ovulaatiosta, koska alkio on siinä vaiheessa jo viiden päivän ikäinen. Eli kymmenen päivän päästä siirrosta voisi jo näkyä jotain.

Minni ja Mrsc, hurjasti onnea hienoista digituloksista! :wav Älkääkä nyt tuhlatko energiaa stressaamiseen ennen kuin siihen on syytä.

Maggie ja muut, joo, on vähän outoa että jos tietää ovulaation ajankohdan tarkalleen ja kierto on selkeästi eri mittainen kuin keskiverto, miksi silti pitää laskea la 28 päivän mukaan? Voisihan peruskaavaa käyttää vain niille, jotka eivät tiedä.

Jellis, hyvä jos onnistut ottamaan vähän rennommin loppukierrosta, ehtiihän sitä testata kun täti on selkeästi myöhässä. Jos malttaa odottaa. :)

muurahainen, tietääkseni siittiöt "haistaa" kummalla puolella ovulaatio on tapahtumassa. Tuttavat kertoivat kun olivat inssissä, saivat ultralla katsoa toimitusta. Siittiöt vietiin kohtuun ja alkoivat uida sen puolen munanjohdinta kohti, missä ovulaatio oli tapahtumassa. Ei siinä tietenkään yksittäisiä siittiöitä näe, mutta massan liikkeen.

Larissa en kyllä ole kysynyt näiden lääkkeiden vaikutuksesta. Pari vuorokautta ennen keräystä menee irrotuspiikki, joka taitaa olla raskaushormonia eli vaikuttaa testitulokseen. Mutta kyllä se on jo parin viikon päästä poissa elimistöstä.
Ai niin hyvää syntymäpäivää! :)

Muska, ei sillä punaviinillä voi mitenkään mahdollisesti olla niin paljon väliä onnistumisen kannalta, että sitä kannattaa väkipakolla juoda jos todella inhoaa. Googlaat vaikka mistä muualta saat flavonoideja ja syöt niitä. Ainakin tummissa marjoissa on ja mahdollisimman tummassa suklaassa.

Liisu kiitos tsempeistä, ja ihanan pitkällä olet jo! Joko on tavarat hankittu?

Jennie isot pahoittelut, ihan tyhmää tuollainen. :sad001 Kaksi vuotta on jo pitkä aika.

WMama onnea uudesta asunnosta! On mahtava tunne kun löytää kivan kämpän. :) Harmi ettette saa enempää apuja, mutta kuinka pitkäksi aikaa sulla on nyt niitä teroja?

Ilpuri mulla on ihan toisin päin. Mietin että koska todella harva vauva syntyy juuri lasketun ajan päivänä, ja joillakin ihmisillä on taipumus alkaa kysellä heti la:n jälkeen että "Joko, joko?" ja itsellä varmaan tekee siinä vaiheessa mieli tiuskia että ei kuule vieläkään, en kerro kenellekään laskettua aikaa. Sanon vaan että x-kuun alussa/keskivaiheilla/lopussa.

Wm, onnittelut asunnosta! :) harmi tuo kunnallinen mut toivotaan kovasti et tulee vauva teille luonnostaan :)

Meneekö digitaalinen vanhaksi? Oon ostanu sen joskus reilusti yli vuosi sitten kun olin ihan sata varma et oli tärpänny. Heitin sen sit kaapin nurkkaan enkä ole sitä sen koomin kattonu :D

Larissa, saa nähdä :D

Beisla, onpas hyvä pointti! Ei ole tullut ees mieleen! :D mun yks asiakas sano et sen käly oli toiminut noin ja sut me vaan päiviteltii et onpas ärsyttävää :D mut siis tuohan on ihan tosi hyvä idea! :)

Ei pitäs olla muutoksia kakkosen jälkeen eli pitäisi varmaan tärpätä omillaan :)
Teroja on 3 kierrolle eli nyt tämä ja sit vie kahdelle. Uskon et onnistuu näinkin jos on tarkoitettu tulevaksi :)
Asutaan nyt kerrostalon ekassa. Meille kuusi rappusta. Eli kovin usein en ulos lähde enkä yksin ollenkaan. Mut nyt se tulee muuttumaan :)aioin keskittyä nyt ulkoiluun :)

Mrsc, toi 6+5 on tosi hyvä aika varhaisultraan. Sykkeen pitäis hyvin näkyä ja saat sitten piakkoin sen mukaan lasketun ajan jos poikkeaa paljon menkkojen ajasta. Ite olin 6+4 (omat laskut6+6).

Ja mun suositus olis että kandee käyttää niiden antamaa laskettua aikaa, koska sen mukaan sut ohjataan verikokeisiin ja seuraaviin ultriin ym. On sitten helpompi laskea ja ajottaa noita. Ei tartte pyöritellä useita laskuja. Ihan vaan oman elämän helpottamiseks. :)

Larissa o testi on turvallinen :D

Wm onnea uudesta asunnosta :) toivottavasti plussa tulee sitten ihan itsekseen!

Ilpuri kyllä mielestäni niissä on joku parasta ennen päiväys? En usko että kuitenkaan vuodessa vanhenee! Liittyisköhän pattereiden ikään se käyttöaika tai jotain?

Kiitos kaikille! Yritän olla huoleti vaikka huoli onkin :D

Mymmelisti, epäilen johtuvan lugeista, kun väsymys oli jo ennen lugeja kuvioissa.

Womanlogista kun katsoin niin väsymys ollu ovulaatiosta lähtien joka päivä kuvioissa, lugeja oon laittanut vasta kahtena päivänä... Mulla on talviväsymys. Raskausoireiksi en näitä myöskään usko, kun eihän se pallero ole edes vielä tarttunut kiinni...

Vitsit mua jännittää jo valmiiksi, kun te Beisla, Dolcetti ja ninukki pääsette testaamaan :D paljon enemmän pelissä ja suuremmat mahikset plussaan!!!

Beisla, tuon olen minäkin tiennyt, että siittiöt "haistaa" kummalla puolella munasolu on. Mutta varmaan on vielä eri asia jos pääsee näkemään sen ultrassa kun "massa" menee oikeaan suuntaan :D

Ilpuri, on noissa digeissä parasta ennen päiväys. Ite ostin omani noin 1,5 sitten ja tämän vuoden loppuun on onneksi päiväystä :D

Ihana ilma ulkona! Olen jotenkin tosi hyvällä mielellä :) ihan sama vaikka tulisi taas nega ja menkat, kevät on tulossa ja elämässä on perus asiat mallillaan :)

Ilpuri, marraskuuhun on mullakin näemmä noi digit. :grin Jos en siihen mennessä pääse niitä käyttämään niin lahjoitan ne jollekin himotestaajalle :grin

Mekin ollaan joskus katottu niitä videoita ja ihmetelty että miten ne tajuu..

Nyt kun kerrankin oon täällä padilla ja näen noita allekirjoituksia, niin Larissa meillähän on hyvin samanlainen taival.. eikös just sulla ollut se bv riesana, niin kuin mullakin meni puolivuotta hukkaan sen "klamydian" takia. Ja samaan aikaan alotettu yritys ja no, letrot mä alotin kierto ennen sua.. toivottavasti saadaan samaan tahtiin plussatkin!!

Ja muoks. Näköjään ei hymiöt toimi tällä laitteella, kurttunaamahymiö tulis tähän!

Takaisin