Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc ja Minni, ihanat digilukemat! Harmi vaan kun noissa digeissä kestää se patteri vaan n. vuorokauden ni ei voi viikkotolkulla ihastella lukemaa. Onneks kummallakin on kuva. :)

Ja mä kans pidin ihan tyhmänä sitä että laskettu aika lasketaan menkoista kun mun pcos-kierroilla siinä ei oo mitään järkeä... Varhaisultraan mennessä oli niiden laskujen mukaan 8+0, mun laskujen mukaan 6+6 ja ultrauksen mukaan 6+4. Siinä vaiheessa ne kyllä muutti laskettua kun ois heittäny niin paljon.

Plussatuulia koko poppoolle.

Ja lisää testejä katseltavaksi! Larissa? Ilpuri? Etkö menny kans about samoilla päivillä Larissan kanssa? Kuka muu oli kans kierron loppupuolell? Jennie, testasitko uudelleen?

:) :) :)

Hienoja kuvia mrsc ja minni!

Peukut pystyssä kaikille teille punktioihin!

On. Ovis varmasti oli jo ja vkl on ahkerasti tehty töitä sen eteen ;) ihan kiva tavallaan kun en tiedä tarkkaa päivää niin ei tarvi joka aamu miettiä että mihin pissaa :D kyllä se täti sieltä ajallaan tulee niinku aina tähänkin..

Plussatuulia teille loppukiertolaisille++++++

Jellis kp15 dpo?

Beisla, voi vitsi miten Mä täällä jännään teidän puolesta! :)

Minni, aivan ihanaa, onnea!! Turhaan siellä murehdit! :)

Mrsc, onnea sinnekkin, aivan mahtava digi tulos!!! :) en tie mikä logiikka neuvoloilla on, ainoastaa ultra saattaa muuttaa sitä LA:ta. Mut eipä sillä LA:lla oo muuta väliä, kuin kelan tukien kanssa. Vaativan päättää itse minä päivänä ulos tulee :)

Jellis, päätetään nyt, että meidän tädit vaan on nyt lähtenyt lomalle pitkääksi aikaa ja ikävä ei tule!

On: Mä kanssa tossa eilen aamulla vessassa tuskailin, et kohta alkaa taas se kuppi/side rumba. :( ei ole yhtään sellainen olo, että tästä kierrosta olisi jotain tarttunut mukaan. Vaikuttaa varmaan se digiovistestin temppuilu ja peittojen vähäinen heilutus vain dpo -2 ja -1.

Väsymys on aivan käsinkosketeltavissa täällä. Kävi nolo juttu kun olin perjantaina siellä vyöhyketerapiassa, ni mä nukahdin kesken käsittelyn. Mä joka en siis ikinä selälleen nukahda. Jotenkin olen aivan uupunut. Illalla nukahdan jo ysin-kympin välillä ja päivät menee haukotellessa.

Perjantai iltana nukahdin liian aikaisin ja unohdin lugen laittaa... :( ei kai siitä mitään haittaa ole, annostuskin kun on mulla niin olemattoman pieni. Tuntuu et on ihan sama käytänkö niitä vai en.

Illalla otin nyt yhden liköörihömpsyn, jos se nyt yhtään edesauttais kiinnittymistä, jos siellä on mitään minkä pitäis kiinnittyä.
Samalla katsottiin miehen kanssa youtubesta videopätkiä raskauden alkamisesta, ihan siis jo siitä asti kun se siittiö etsii munasolua. Samalla tajusin, et mistä se siittiö tietää kumpaan putkeen lähtee ettii sitä munasolua? Et jos ne kaikki siittiöt on niin tyhmiä, et meneekin väärään putkeen?!?

Repäisykipuja on tuntunut nyt enemmän painottuneessa oikealle puolelle, esim. Aivastaessa tai äkkiä noustessa... Niitäkin joka kierrossa on ollut, että ilmeisesti paikat vaan niin hellänä siellä loppukierrosta.

Voihan turhautumisen turhautuminen...

Muurahainen dpo 6, yk 24

Onnea Minni digin tuloksesta! :)

Beisla, huh miten jännää :) kunnon piinaviikot helmikuussa! Saatko alkaa testaamaan ihan normisti vai voiko noi lääkkeet vaikuttaa jotenkin testin tulokseen?

Mrsc, onnea myös sinne digin tuloksesta! :) minäkin varmaan pelkäisin pahinta ennen ekaa ultraa, ei sitä vaan osaa iloita heti kunnolla pitkän yrityksen jälkeen

Jellis, hyvät tallettelut :) ja mukavaa jos ei tartte bongata ovista :) äläkä mitään tätiä vielä manaa!

Murkku, hyviä oireita sulla ainakin on eli älä vielä luovu toivosta!

Maggie, tänään en testaa vaan nautin synttäreistä. Huomenna ehkä :)

Larissa kp 26, dpo 11, letro-kierto 1

Muokattu viimeksi:
Vau! Hienot digitulokset täällä tuplana ;)

Maggie, en testaa tänään odottelen tätiä alkuviikon ja jos ei keskiviikkona kuulu niin sitten varmaan seuraava testi. Ei oo mitään oloja kumpaankaan suuntaan niin veikkaan että täti tulee mutta vasta parin päivän päästä.

Jennie kp 30/30-33, 2 clomikierto, dpo 14-15

Mrsc: Jos sait omien laskujen mukaan vain päivän eron laskettuun aikaan ei yhdellä päivällä oo mitään väliä koska harvoin vauvat syntyy laskettuna aikana. Mun eka synty päivän jälkeen ja kaks muuta jo n. pari viikkoa ennen.

Muurahainen: Siittiöitähän on miljoonia joten kai niitä riittää molempiin putkiin... Vai onkohan se putki missä m.solu on niin jotenkin houkuttelevampi tai enemmän auki heh...

Mua kans jännittää Beisla ja muut nuo teitin hoidot. Jännä kuulla...Osa porukasta menee vielä sekasin ku vasta tullu tänne...

Söin toissapäivänä ja eilen muuten sitä ananasta. Meillä oli vieraita ja ostin kok. ananaksen jota oli tarjolla. Ny mietin vielä sitä punaviiniä... Hyi hitto ku inhoonki sitä.

Muska kp 16/27-30 dpo 3

Mrsc ja Minni mielettömän upeat digitulokset molemmilla! :happy: Onnellista odotusta molemmille! :joyful:

Plussatuulia myös kaikille muillekin tasapuolisesti! :wav

Onnea mahtavista digeistä! toi tuulimunanpelko on varmasti normaalia ja pelot ylipäänsä. Mutta tähän asti näyttää lupaavalta. Nauttikaa siitä!

Larissalle mahtavaa synttäriä!

Erityisesti ivf- hoitolaisille plussatuulia! Ultrat vaikutti hyvältä, en jaksa oottaa teijän piinaviikkoja! Täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä teille.

Muillekin tsemppiä kierron vaiheisiin <3

Taustalta Liisu 33+1

Muokattu viimeksi:
Unohdinkin edelliseen kirjoittaa, hyvää syntymäpäivää Larissalle :)

Tiedättekös mitä.. Sieltähän se täti kurvasi sitten paikalle juuri kirjoitukseni jälkeen :D outoa ettei oo yhtään vatsakipeä ollut yöllä, yleensä tiedän jo hyvissä ajoin menkkojen alkaessa. Nyt se kipu tuli samaan aikaan kuin vuoto.

Eikun uuteen kiertoon (taas). Enää kaksi kuukautta niin yritystä takana 2vuotta!!

Jennie kp 1/30-33

Mrsc meinaatko ar ultraan mennä?:) jostainsyystä minäkin pelkään helvetisti tuulimunaa nytkun testit näyttää kerrankin hyvältä :/

Kiitos onnitteluista :)

Jennie, ei oo totta! Huonoa huumoria taas tädiltä :mad: kuinka monta kiertoa teillä on tarkoitus mennä clomeilla?

Jennie, suuret pahoittelut tädin saapumisesta! :( Uudessa kierrossa miljoonasti törppionnea.

Larissa, superia synttäripäivää!! Nyt unohda hetkeksi kaikki huolet ja murheet ja piinat ja nauti kunnolla!! Onnea! :) :P

Muurahainen, dpo -1 riittää vallan mainiosti. :) Meillä oli ajoitus sillon o-plussapäivänä eli -1 tai jopa -2 jos ovis tulikin yli vuorokauden päästä siitä testistä. Ja ne miljoonat siittiöt riittävät molempiin putkiin. Hassu oot. Ne siittiöt on viisaita kaiken lisäksi. :) :) :)

Dolcetti aivan, mä en osaa noita sekotushommia ajatella ku teen niitä töissä ni se ikään kuin kuuluu asiaan, outoo ois jos olis ruiskussa valmiina :D

Vitsit miten jännittää ku ei oo pelkästään oman perseen puolesta jännät ajat, Beisla ja Dolcetti!!

Pahoittelut tädistä Jennie!! Kaikki tsempit uuteen kiertoon :)

Minni ja Mrsc, onnea digituloksista, voitte niin tukevasti, onnea onnea!!!

Larissalle hyvää syntymäpäivää :)

Ninukki kp7, ivf-kierto, huomenna ultra, iik!!

Larissa ja murkku, edellisellä kerralla polilla puhuttiin että nyt löytyi oikea annostus clomeilla ja niitä kokeiltaisiin ilmeisesti kolmekiertoa jos silloin ei oo tärpännyt mietitään muita keinoja. :)

Muokattu viimeksi:
Hyvää syntymäpäivää Larissa!:happy:

Jennielle pahoittelut tädistä!

Muska. Eipä sillä lasketulla ajalla niin väliä olekaan, mietin vaan miten pyöritän noita viikkoja ja päiviä. Trviaalia, I know... Mutta ehkä mä meen nyt omien laskujen mukaan ultraan asti.

Minni, oon menossa ar-ultraan sinne lapsettomuusklinikalle, missä kävin. Ultra on jo aika aikasin rv6+5, mutta sen se kätilö valitsi. Sydänäänet pitäisi kuulua silloin jo. Kiva kyllä mennä jo vajaan kahden viikon päästä saapahan tietää mikä on tilanne:)

Ninukki, tsemppiä ultraan! Olkoon siellä suotuinen määrä folleja!

Murkulle tsemppiä, väsymys kulostaa hyvältä oireelta!

Arvatkaapas mikä muuten oli mun eka raskausoire (jota en tietenkään itse ennen plussaa vielä tajunnut). Rumpujen pärinää.... Jano. Aivan, jano, eksoottista eikö totta, mä juon litratolkulla vettä, koska janottaa kokoajan (ja sen seurauksena juoksen kokoajan vessassa) :hilarious:

Ninukki, tuu sitten huomenna kertomaan mitä ultrassa näkyy :)

Maggie, nautin kyllä juu :) ei nega päässy pilaamaan mun synttäriä, kun en testannut tänään ;D

Jennie, ok. Letrot kannattaa myös pitää mielessä :) niitä kuulemma kokeillaan monesti jos clomeilla ei saada plussaa.

Mrsc, toi jano on kyllä aika yleinen raskausoire :) mutta mulla on sitä usein muutenkin kierron lopussa niin ei voi siihenkään luottaa :D

Muokattu viimeksi:
Maggie: Kun on miehistä kyse niin ehkä niitä siittiöitä pitää olla miljoonia että joukkoon sitten on pakko eksyä viisaitakin :-) Naisille paljon haastavampaa ku on vain yks jonka sit pitäs olla kunnossa...

Takaisin