Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eilen ja tänä aamuna tais olla testiviiva aavistuksen vaaleampi kuin kontrolliviiva jos niitä oikein tihrustaa...

Larissa: Kyl mä taidan ne aloittaa. Auttavat pitämään kierron myös aisoissa.
dpo 3 otan ekan. Huomenna omalääkäri soittaa. Saa nähdä mitä sanoo tähän lapsiaiheeseen.

WM dpo 0

Ilpuri, aika käytännönläheinen uni sulla. :grin Ja tärkeät asiat mielessä, YEL ja foorumi.

Minni no hyvä että sekin on selvää, ei tarvitse tuulimunaa pelätä. :wink

Muska, kyllä mä jo sun aiemmat o-testit laskisin plussaksi, ovat niin tummia muihin verrattuna. Vaikka tummuikin tummemmaksi, kannattaa pelata varman päälle ja olettaa että ovulaatio on aiemmin, koska tilastojen mukaan aiemmin tehdyistä talletuksista (jopa 2 tai 3 päivää ennen ovista) tulee todennäköisimmin tärppi. Ja komppaan muita että ehdottomasti pitäisi saada se ultra, varaat sen kp 9 tai 10:lle. Useimmille sun annos on kyllä sopiva, mutta ei tosiaan olisi kiva ylläri jos olisikin neljä follia.

Junibea voi ei, pahoittelut. :sad001

WMama, jos tallettelut on kunnossa (ja muistaakseni teillä oli :wink) niin miksipä ei teroja? Voihan niistä hyvinkin olla iloa.

MrsC hyvä kun sait ultran varattua! Ehtiihän sitä liittyä la-ryhmään, ja voithan käydä lukemassa siellä jo nyt, niin näkee vähän minkälaista porukkaa on. Ja kannattaa soittaa neuvolaan niin jää ainakin merkintä että raskaus on alkanut.

Ninukki kyllä mulla mielestäni ihan hyvin nippailee. Sanoisin että enemmän kuin letroilla, tai nyt tuntuu ainakin että on molemmilla puolilla tuntemuksia. Miten siellä?

Larissa, aiemmin kysyit et millon testaan niin en tiiä vielä kun en oo varma et millon oli ovis mut varmaan ens viikon perjantaina jos ei oo menkat alkanu. Mä kans jännitä sun puolesta ihan hulluna!

Lisäksi on niin kivaa kun monella on ivf kierto. Kiva seurata miten se etenee jos ensi syksynä itse siihen joutuu/pääsee

Beisla, mä oon nyt kaks satsia tuikannu ja kyllä tuntuu.. Että nyt jännittää onko siellä kaikki pienet rusinat alkanu kasvaa ku on heti tämmönen kihelmöinti molemmin puolin.. Tänään ei vielä liikunta tuntunu, mutta luulen että oon aika pian kävelylinjalla jos tähän tahtiin tuntemukset lisääntyy :D

Minni, ihan hyvät noi viivat on! Eri testien viivoja ei pidä vertailla toisiin. Nyt olet raskaana ja tämän saat syliin<3 nauti lomasta!

Tsemppiä kaikille eri kierron vaiheisiin ja plussa tuulia.
Mulla itellä on pitkästä aikaa kunnon fiilis mahdolliseen plussaan. Kp10 limis oli kai 6mm ja johtofolli 11 eli siitä laskettuna ovis oli kp16 ja aikasemmin kun normaalisti kp17. Oon täällä aina välillä lukemassa mut niin kiire koulun ja työn kanssa, et yritän vähän ottaa iisimmin joten yritän myös olla stressaamatta ja tää foorumi "tauko" on tehny ihan hyvää.
Ostettiin muuten mama raskaus vitamiinia kun se lääkäri sillon sitä suositteli.
Ovis ollaan hyödynnetty -5, -3, -1/0 & dpo 0/1 en oo ihan varma siitä oviksesta.

Plussa tuulia!++
-Mymmelisti kp18/30 yk42/2

Mymmelistillä samat hyödyntämispäivät ku meillä oli (paitsi me skipattiin -5) luulis siis olevan hyvät tärppimahkut ;)
Tsemppiä piinaviikoille ja toivotaan että tärppi kävi kun ei sitä niin tullut ajateltua muiden asioiden välistä :)

Ninukki, kuulostaa hurjalta jos noin paljon tuntuu :o kasvakoon paljon laadukkaita munasoluja! :)

Beislalla myös kasvakoon valioyksilöitä siellä! :)

Ilpuri, voikun pääsisit testaamaan plussan!!

WM kyllä mie varmaan ne terot alottaisin kun siulla on keskenmenoja takana, niin saattavat siihenkin auttaa! :)

Minni, haha siun miestä :D ei pelätä tuulimunaa ei! :D
Itseasiassa miunkin mies luuli että tuulimuna tarkoittaa jollain tavalla ett hänen antinsa olisi huonolaatuista... :D

Junibea, pahoittelut tädistä :(

Larissaaaa miuta niin jänskättää nyt tää siun tilanne! Plussa kiitos❤ :) :)

Minulla meni Ninukki jo kuudes piikki tänä aamuna ja illalla toinen jarrulääke. Huomenna seitsemännen piikin jälkeen ultra. En kyllä osaa sanoa oikein juuta tai jaata näistä vatsatuntemuksista. Mulla kun on tosiaan IBS, jonka lisäksi epäilen että Gonal-F on aiheuttanut lieviä vatsavaivoja. Niinpä en osaa sanoa nipisteleekö alavatsassa kasvavat follikkelit vai ilmavaivat :) Todistetusti siellä tosin jotain tapahtuu ainakin vasemmalla puolella.

Hirmu jännää on kyllä seurata teidän kahden muunkin taivalta ja kun meidän ultratulosputki alkaa huomenna, niin entistä jännemmäksi menee. Harmi kun on viikonloppu välissä ennen Ninukin ultraa! Ihan välttämättä en haluaisi olla putkessa ekana, mutta jonkunhan sekin on tehtävä :)

Nenna, joo kyllä pitäs nyt olla annostus kohallaan oli meillä muutama "poppakonstikin" jos ne vaikka toimis eli jalat oli ylhäällä seksin jälkeen :D
Tuun kyllä niin tippuu korkeelta jos ei plussaa testissä näykkään.
Ajattelin testata kp28/30 dpo12 mutta kun se on mun vapaa päivä niin saisin rauhassa testata eli siis sunnuntaina 7.2
Tai jos tilaisinkin jostain jotain halppis liuska testejä nyt niin saisin tikuttaa vaikka kaikki päivät menkkoihin asti. :D
Onko vinkkejä mistä tulee muutamassa päivässä testit?

Mymmelisti: Kotitesti.fi toimittaa 1-2 päivässä Prioritynä, joka maksaa euron. Muuten ilmainen toimitus 2-4 päivässä. Toiminut nopeasti ainakin omalla kohdallani.

Raskauskeiju toimittaa seuraavaksi päiväksi. Piti muistaakseni tilata ennen kahta niin lähti samana päivänä :)

Meillä tallettelut kunnossa :)
Teroista tuskin haittaa on niin jos niitä sit napsisi sen 10pv. Mä testaan aikaisintaan dpo 12 eli 10.2.
En odota et heti tärppäisi. Enemmän odotan et keho toimisi normaalisti. Et kierto pelaisi.

Mrsc en minäkään vielä uskaltautunut liittyä lasketun ajan ryhmään :D Käväsen ensin ultrassa ja sitten liityn ;)

Mrsc en minäkään vielä uskaltautunut liittyä lasketun ajan ryhmään :D Käväsen ensin ultrassa ja sitten liityn ;) Itse teen digin rv 5+4 :P

Junibealle pahoittelut kp 1 :(

Mymmelisti mahtavaa, että hyvät fiilikset! Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin!! :)

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti vauvalasta sai halvalla ja nopeasti. :) tosin testien luotettavuudesta en tiedä. Mä kun oon saanut melkein kaikilla merkeillä niitä hailuroita testeihin, niin en tie luotanko enää vain apteekin omaan...

On: eilen alkoi luget taas. Tutkin omaa historiaa, 2014 mulla on ollut progesteronin kanssa ongelmia verikokeissa. Eka arvo oli 3.2 ja toinen mittaus clomikierrossa oli nostanut 33.
Ois jotenkin kiva saada tietää tämän hetken arvot ja varsinkin nyt kun on luget käytössä mukana ollut jo monta kiertoa.
Tän hetken oireita: jäätävä väsymys päivisin, illalla nukahtaa sormia napsauttamalla ja sitten herääkin jo kuuden aikaan ennen herätys kelloa.
Nännit ovat myös aika herkät iltaisin.

Muurahainen kp 16/29, dpo 4, yk 24

Takaisin