Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmu, ennen ovista, oviksen aikana eikä oviksen jälkeen siis ei saa ottaa mitään tulehduskipulääkkeitä. Eli vain parasetamolia (ja aspiriinia) saa ottaa jos haluaa olla varma ettei ovis ja kiinnittyminen esty. Näin mua ohjeistivat polilla viimeksi. Menkkojen aikaan uskaltaa ottaa koviin kipuihin tulehduskipulääkettä.

Lähinnä oviksen aikoihin ja jälkeen, monet tulehduskipulääkkeet voivat estää ovulaation ja ilmeisesti haitata myös kiinnittymistä. Tutkimukset tosin puhuvat runsaasta pitkäaikaisesta käytöstä, mutta menkkojen aikaan muutama on varmasti ok. Muuten keskellä kiertoa en ottaisi :)

Minski, mulla on niiiiiiiin peukut pystyssä teidän tärpille. Kyllä se oviksen tosta kuvarivistä huomaa hyvin. Jes!! :) :) :) Sit vaan valitsemaan tossujen väriä. :) <3

Minni, ihan selkeä viiva testissä. Voi olla että tommoseen testiin ei vahvempaa tulekaan. Todellakin olet raskaana. Sulla on niin hienot viivat ollu tutuilla testeillä ni ei kannata vieraan testin viivan vahvuudesta vetää mitään johtopäätöksiä. Nauti lämmöstä ja luota! :)

Ninukki, tsemppiä uuteen kiertoon! Tuokoon se tarvittavan lisäbuustin teille!

Murkku, vitsi sä oot ollut reipas ton painojutun kanssa. Ihanaa. Nyt kroppa asettuu uuteen painoon ja on pian valmis kantamaan sisällään uuden tulokkaan. :) Plussatuulia! Itse en ehkä nostaisi annostusta lääkärin määräämästä tuossa tapauksessa. Kysy lisäohjeita vaikka puhelimella?

BB, onnea uudesta perheenjäsenestä! Ja tsemppiä toipumiseen. <3 Rakkautta tupa täyteen. :)

Kaikille suuret tsempit kierron eri vaiheisiin. Toivottavasti tulisi pian r-tikkuja tihrusteltavaksi, viikonloppuna tais olla jo pari ehdokasta, Larissa ainaskin. ++++++++++++++++++++++++ :) :) :)

Omaa napaa. Lueskelen teidän viestit päivittäin mutta välillä unohtuu vastailut. Hengessä mukana kuitenkin!! Olette tärkeitäja vahvoja naisia!! Ja suuri tuki. <3

Täällä voinnit jatkunu edelleen hyvinä. Tän viikon lopulla verikokeet ja parin viikon päästä seuraava ultra. Selviää ekat mahdolliset riskit kromosomipoikkeavuuksista. Toivotaan että vältytään niiltä, jännittää jo. Maha ei juurikaan vielä näy, muuta kuin että oo mättäny herkkuja vähän turhankin avokätisesti. :P Rupee pyöristymään posket ennen vatsaa :) :) Doppler edelleen käytössä melkein joka päivä lauantaista asti. Haastavaa on löytää mutta kun malttaa niin lopulta tykytys ilmestyy <3 <3 <3 Siellä on ilmeisesti sen verran tilaa liikkua että se pääsee "pakoon". :) Törkimys. :P

Suuri plussainen puhallus naiset! ++++++++++++++++++++

Maggie rv 9+6

DarkMimosa, kiva kun tulit kertomaan kuulumisia vaikka tosi kurjaa ettei teillä ole tärpännyt.

Ninukki, sulla alkaa siis pistokset vasta kp3? Tsemppiä siihen, jännittääkö pistäminen?

muurahainen, tarkistaisin mitä lääkäri mulle määräsi lugeista, mutta mulla on kissa sylissä enkä voi häiritä sitä. :wink

PikkuMinski no tosiaan hyvin näkyy ovis pikkukuvastakin. Nyt plussatuulia! :)

Minni nyt keskityt lomailuun ja koitat vaikka unohtaa meidät täällä hetkeksi. :wink

Mimmu, niinkuin Larissa sanoi, tosin kun siskolta kysyin (hänen esimiehensä on lääkäri) niin yhdellä tai kahdella ei pitäisi olla niin merkitystä, jatkuvalla käytöllä enemmän. Itse olen ottanut ibuprofeenia kp1 kun silloin on kovimmat menkkakivut.

Maggie, hyvä kun äänet kuitenkin löytyy dopplerilla, mahtaa olla hienoa. :)

On. Eilen meni toinen pistos, noilla pikkuneuloilla ei kyllä tunnu missään. Sivuoireitakaan en ole huomannut. Beisla kp4/IVF-kierto.

Beisla, suuri plussapuhallus sinnekin!! Toivotaan että tämän kierron jälkeen saisit jättää piikit ja voisit suunnata mammavaateliikkeisiin! +++++++++++++++++++

Maggie, mie meinaan herkistyä sun ihanista kuulumisista :) eiköhän kaikki ole verikokeissa hyvin :)

Tosta ibuprofeenista vielä, minähän jouduin näihin endo-kipuihin syömään pahimmillaan 3 x burana 600 mg per päivä eli sillä on ollut jo varmasti vaikutus ainakin kiinnittymiseen vaikka ovis olikin. Yksi burana ei ehkä ole vielä haitaksi, mutta polilla kysyivät aika tarkkaan milloin olin viimeisen buranan ottanut ja käskivät lopettamaan ne heti vaikka määrä olisikin vähäinen. Eli täällä ovat näemmä aika tarkkoja sen kanssa. Mun mielestä ibuprofeenin vaikutuksesta ovikseen ja kiinnittymiseen pitäisi kyllä infota ihan rutiininomaisesti viimeistään siinä vaiheessa kun lapsettomuutta aletaan tutkimaan. Tk:ssa eivät tienneet tästä mitään...

Beislalle plussatuulia :)

Muokattu viimeksi:
Minnille laitoinkin jo yv:nä mutta muillekin jos mietitte viivan vahvuuksia r-testeissä ni tän opin kantapään kautta, että erimerkkisissä testeissä huisin isot erot viivojen vahvuudessa:
WP_20151223_002.jpg

Muoks* Sininen PregCheck ja punainen Rfsu (jota en enää ikinä ostaisi!). Ihan perus marketeista ostanu nuo, Tarjoustalosta (Tokmannista) tai Prismasta.

Ja samasta aamupissasta kumpikin.

Muokattu viimeksi:
Mä kysyn siksi, koska oon nyt kipeenä, poskiontelon tulehdus sekä kurkunpään tulehdus ja sain särkylääkkeitä, joissa on mefenaamihappoa eikä se sanonut mulle mitään. Eilen aloin myös piikittään gonalia eli ovis vasta tulossa. Mä ehkä muuten pärjäisinkin ilman särkylääkkeitä mutta mulla on eilisestä lähtien vaivannut myös migreeni. Apteekki oli sitä mieltä, että pitäisi ottaa tota mefenaamihappoa mutta eilen mulla auttoi migreeniin tarkoitettu vahva aspiriini. Vähän nyt vaikeeta näiden lääkkeiden kanssa, kun on antibiootitkin. Gonal ja pregnyl tosin varmistaa, että ovis tapahtuu.

Onneks maggie pelasti päiväni <3 nyt en halua stressata! Stressaan vasta sitten jos vuoto alkaa tai ultassa ei näy mitään! :) kiiitos ihanaiset! Nyt keskityn lomaan, mutta mitäs muutakaan tekemistä tässä auringossa maatessa kun lueskella tätä ;) hih

No niin on. Mä 1,5 tuntia sitten otin yhden noita lääkärin määräämiä lääkkeitä ja jysäriin ne ei auta, joten mitä niitä ottamaan. Vedän mielummin aspiriinia, joka selkeesti auttaa. Ja todennäköisesti tekee myös vähemmän hallaa.

Lucky, en uskalla! :D mietin että testaanko vielä sunnuntainakaan etten pilaa synttäreitä negalla... se tuhru oli tooooosi niukkaa ja vaaleanruskeaa, sitä oli dpo 3 ja 5, loppui kun aloitin luget dpo 5. Veikkaan että liittyy endoon jotenkin kun samalla oli endo-kipuja. Nyt ei ole endo-kipuja, mutta pientä menkkamaista jomoa. Tissit on edelleen "löysät säkit" eli ei yhtään kipeät eikä turvoksissa niin kuin yleensä oviksen jälkeen. :D

Mimmu, luultavasti aspiriini on paras vaihtoehto jos kerta auttaa. :) Itse en uskalla ottaa enää, kun tuntuu lisäävän tuhruja/vuotoja.

Larissa kp 22, dpo 7-8, letro-kierto 1

Minni: en koskaan saanut edes apteekin testillä tasavahvoja ja kuitenki digillä 3+ :D tsemppiä! Taisit lähettää meille lämpö puhalluksen tänne Ku täällä on +0 astetta :D

DarkMimosa : ihanaa kuulla sunkin kuulumisia. Harmi ettei plussaa ole vieläkään kuulunut. Mutta toivotaan että plussa tulee ennen takarajaa...

Noista raskaustesteistä että eikös se viiva ku viiva tarkoita plussaa. Eikä sillä vahvuudella ole kovin suurta merkitystä. Ellei sitten jää vaan joksikin haamuksi.

Larissa: mulla on rinnat edelleen löysät säkit kun tuota rintakudosta ja rauhasia ei mun ketunnokissa ole :D

Lucky, mulla taas on :D kuulemma pelkkää maitorauhaskudosta täynnä niin imettäessä on sitten "meijerit" erästä gyneä lainatakseni :D kiva kiva

Takaisin