WM vaikealta kuulostaa tosiaan sun ehkäisy. Mutta toivottavasti saisit sen keltsi-tukilääkkeen, se ei tosiaan isoja tutkimuksia vaadi ja gyneltä voi hyvinkin saada jos tk ei suostu määräämään. Ymmärrän jos ei halua lähteä isompiin hoitoihin, mutta monelle se pienikin tuki voi riittää.
Kohdunsuuhun en osaa sanoa; en ikinä ole oppinut tulkitsemaan sitä. Jännältä kuulostaa sun olot kyllä, voihan sitä aina varuiksi tehdä testin vaikka kuinka varma olisikin. Oon mäkin joskus varmistanut menkkojen jälkeen...
diabolicat samaa mieltä oon sun kanssa tuosta allergia-asiasta. Ja jos vaan on mahdollista vaihtaa lääkäriä, niin se toinen kuulostaa kyllä loistotyypiltä!
Larissa, mäkin oon nähnyt kahdesti samankaltaista plussausunta ja on kyllä ihan hanurista kun herää! Mun molemmat unet vielä edelsi testausta, ja ei kyllä mitään enneunia ainakaan mun pääkoppa tuota, koska puhtaat negat tuli.
MrsC hienot viivat!
BB onnea paljon, ja kiva kun kävit kertomassa täälläkin! :)
Jennie höh, tulisipa sun tulokset pian.
Minni huh, hyvä että oireet palasi. Helpottaa varmasti mieltä.
Muska ovislimoista, en tiedä olisko tästä sivusta apua? Siellä on sitten ällövarona ihan kuvina limat.
http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html
Eräällä toisella sivulla sanottiin, että jos eggwhite-limaa tulee useampana päivänä, ovulaatio on yleensä niistä viimeisenä.
Mä oon usein maannut jonkin aikaa paikallaan, mutta en joka kerta ja eipä se plussaa ole auttanut tuomaan.
Enu, onnea ultrakuulumisista! :)