Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eikös nuuhkukin lähtenyt linjoilta kokonaan? He taisivat lopettaa yrityksen vai muistanko ihan väärin.

Joo tosiaan ei ole noista kyllä mitään hetkeen kuulunut :/

Larissa hah mies sanoi samaa kun hän näki paketin :D En ole moisesta testistä kyllä kuullutkaan, joten oli pakko hieman googlettaa :D

Muska olen maannut ihan muutaman minuutin jalat katossa, en tosiaan tiedä onko sillä ollut vaikutusta plussiin.

Murkku, aattelin sunnuntaina juhlistaa synttäripäivää pissimällä ekan tikun :D sillon ois dpo 11-12

Muska, mulla on myös ollut aiemmissa kierroissa o-limaa yli viikko ennen ovista, oviksen jälkeen loppunut sitten seinään. Tässä letro-kierrossa oli vain kp 11 yksi iso erä limaa ja kp 15 vasta ovis. Eli mystisiä hommia on nämä :D ja tosta toisesta kysymyksestä niin nyt kun on niin pitkään yrittänyt ilman yhtään plussaa niin ei paljoa jaksa peppu ylhäällä enää makailla :D

Murkku, mun mielestä saat listaa siivota, jos ei ole ihmisiä täällä aikoihin näkynyt. Ilmoittautuvat sitten jos tulevat uudelleen mukaan :)

Jennie, milloin sulla ois testipäivä? :)

Sain kuulla että työt jatkuu maaliskuun loppuun. Laiha lohtu, mutta pieni ilo se on kuukauden jatkokin :D

Larissa kp 21, dpo 6-7, letro-kierto 1

Larissa, noihin kunnallisen ivf hoitojen hintoihin tietty lisätään lääkkeet mut siellä on se hintakatto jotain 600€ per vuosi. Mä niin tiiän miltä susta tuntuu, itsekin tässä nyt monta päivää ollu tosi syvissä vesissä :( oon tosi pahoillani jos susta tuntuu tältä! Kuitenkin, kyllä siellä kyytiläinen voi olla mukana! <3

Bb, ihanasti onnea! :)

Mrsc, upeat viivat!!!

Minni, jäitä hattuun ja usko vaan et mukana pieni on! :)

Mua on eilen ja tänään oksettanut niin hiivatisti. Tänään melkein halasin pönttöä. En ymmärrä. Kipuja on, vuotoa on, tissit särkee mut missä on ovis??
Kohdunsuukin kokoajan ihan ylhäällä ollut. Hyvä kun yltää. Jos en olisi 100 varma etten voi raskaana olla niin testaisin. Mut tuskin ovis on ollut tasan heti kun vuoto loppu. Ei kroppa niin ole kyl herännyt.

WM kp17 yk6

Nyt ehdin vain pikaisesti kommentoimaan, joten kovasti plussatuulia kaikille!! :) Pahoittelut tädeistä ja ekstra-hedelmällistä kiertoa ihan jokaiselle!

Mulla oli tänään nt-ultra ja siellä pikku-tyyppi polski innokkaasti menemään. Kaikki on hyvin ja jonkin kasvuspurtin pikkuinen on ottanut, koska vastasi täysin neuvolan laskettua aikaa. Se hiukan ihmetyttää, kun ovisplussankin tikutin ja sen mukaan LA pitäis olla 4-5 päivää myöhemmin. Jänniä nää jutut. :D Pääasia, et kaikki oli mallikkaasti.

enu rv 12+3

image.jpg

Muokattu viimeksi:
Enu, onpas tyytyväisen näköinen pieni siellä :) ihana kuva! ja on kyllä ottanut spurtin! :D

Ilpuri, välillä tulee näitä masis oloja, harmi jos siellä on samoja fiiliksiä :( mie onnistun aika usein ravistelemaan ne fiilikset taka-alalle ja ajattelemaan että on mulla paljon muutakin elämässä kuin vauvakuumeilu! Mutta aina se mörkö möllöttää takaraivossa, että entä jos meistä ei koskaan tule vanhempia ja jää kaikki siihen liittyvä kokematta...

• Tykkään
Reaktiot: enu
WM vaikealta kuulostaa tosiaan sun ehkäisy. Mutta toivottavasti saisit sen keltsi-tukilääkkeen, se ei tosiaan isoja tutkimuksia vaadi ja gyneltä voi hyvinkin saada jos tk ei suostu määräämään. Ymmärrän jos ei halua lähteä isompiin hoitoihin, mutta monelle se pienikin tuki voi riittää.
Kohdunsuuhun en osaa sanoa; en ikinä ole oppinut tulkitsemaan sitä. Jännältä kuulostaa sun olot kyllä, voihan sitä aina varuiksi tehdä testin vaikka kuinka varma olisikin. Oon mäkin joskus varmistanut menkkojen jälkeen...

diabolicat samaa mieltä oon sun kanssa tuosta allergia-asiasta. Ja jos vaan on mahdollista vaihtaa lääkäriä, niin se toinen kuulostaa kyllä loistotyypiltä!

Larissa, mäkin oon nähnyt kahdesti samankaltaista plussausunta ja on kyllä ihan hanurista kun herää! Mun molemmat unet vielä edelsi testausta, ja ei kyllä mitään enneunia ainakaan mun pääkoppa tuota, koska puhtaat negat tuli. :wtf:

MrsC hienot viivat! :grin

BB onnea paljon, ja kiva kun kävit kertomassa täälläkin! :)

Jennie höh, tulisipa sun tulokset pian.

Minni huh, hyvä että oireet palasi. Helpottaa varmasti mieltä.

Muska ovislimoista, en tiedä olisko tästä sivusta apua? Siellä on sitten ällövarona ihan kuvina limat. http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html
Eräällä toisella sivulla sanottiin, että jos eggwhite-limaa tulee useampana päivänä, ovulaatio on yleensä niistä viimeisenä.
Mä oon usein maannut jonkin aikaa paikallaan, mutta en joka kerta ja eipä se plussaa ole auttanut tuomaan.

Enu, onnea ultrakuulumisista! :)

Beisla: Totta. Täytyy muutama päivä katsoa. Jos ei ovista ala näkyä ja olot jatkuu teen rtestin varuiksi mut en usko et siitä on kyse :)
Ehkäpä kroppa vain sekoilee :/

Mrsc, minä en luovuta vaikka välillä usko meneekin :D se sun postaama Femara-käyttäjien plussa-ketju on ollut kovassa luennassa :)

Beisla, en minäkään enneuniin usko, ainakaan omiini :D lähinnä olen taas liikaa ajatellut tätä ja siksi tunkee uniinkin. Sen testin tuloksen lisäksi (plussa oli merkitty luvulla 31) unessa oli häiritsevää se, että mies sanoi plussan nähdessään "onnea, sinä saat lapsen!" johon vastasin, että "on se kuule yhtä paljon sinunkin" :D :D :D Ja unessa olin kunnon himotestaaja. Uitin samassa kupissa 6-8 eri testiä ja laitoin ne säntilliseen riviin odottamaan :'D

Wm, komppaan Beislaa eli jos epäilet että kiinnittymisessä on ongelmaa (keskenmenojen takia) niin pelkkä progesteroni (lugesteron) voisi olla avuksi ja tuoda ihmeen :) tk:ssa eivät sitä varmasti määrää, mutta yksityisellä asiasta tietävällä gynellä varmasti kunhan osaat asiasta kysyä :)

Huh, töissä noro kaataa porukkaa ja pystyssä olevat ollaan painettu sitten pitkää päivää, nyt huutelen vaan väliin, että täti suvaitsi saapua vasta maanantaina, tänään kävin ultrassa, siellä kaikki ok ja huomenna alkaa pistokset, ens maanantaina sitten vasteultra :)
Ninukki kp2, ivf-kierto

Ninukki, sitä kuulostaa olevan liikenteessä :/ tsemppiä nyt tähän kiertoon ja kertoile aina miten homma etenee :)

Muokattu viimeksi:
Heippa. Ma taalla taustalla lueskelen kaikkien juttuja :) itella ei ole mitaan kerrottavaa ni harvoin kommentoin mitaan. Tykkailen/sympatioin silloin talloin mut yleensa vaan luen kuulumisia.
Meille ei siis mitaan uutta, ei plussaa nay eika kuulu. Keskenmenosta on jo vuosi... alan antaa periksi jo, ei taida tulla meille viidetta. No onneksi on jo 4 ennestaan. Eipa me nyt mitaa ehkasemaankaan ruveta mutta asettamani takaraja haamottaa... jos ei kesan loppuun mennessa tarppaa ni jompi kumpi meista menee piuhojen katkasuun ja ollaan onnellisia siita mita meilla jo on.

Plussaa toivon teille kaikille, olette jo ansainneet sen :) Yritan skarpata ja saada aikaseksi aina valilla kommentoidaki :)

Tein nyt aamulla sen testin ja eipä tämä kerro juuta eikä jaata varsinkin kun tajusin, että join ravintolassa illalla vielä litran vettä! En tiedä voiko se vaikuttaa kun pidätystä oli kuitenkin noin 7.5h. No eipä auta kun odotella miten käy! En aijo nyt ottaa enempää ressiä :) herkkyys oli 25.
ImageUploadedByVau Foorumi1453857724.232188.jpg

Muokattu viimeksi:
Jennie, tsemppiä lauantaille! :)

Ninukki, tsemppiä tähän kiertoon! :)

Darkmimosa, mukavaa että kävit piipahtamassa :)

Minni, elä ota ressiä, ei se siellä helpota tilannetta, nyt naatit lämmöstä ja auringosta! :)

On: jee, olen sen verran laihtunut, että äsken tunsin selälläni maatessa aivan täynnä olevan virtsarakkoni! :D
Samaan kohtaa se vauvamassu sitten kasvaisi, jos kasvaisi...

Mitä mieltä olette, lääkärin määräämä luge annos on 1x100mg päivässä. Lääkkeen ohjeissa kuitenkin lukee yleinannostuksena 2x100mg päivässä. Uskaltaisinko nostaa annokseni yleisohjeistuksen mukaiseksi? Olisiko siitä oikeasti mitään hyötyä? Pohdimpa vaan. :)

Muurahainen kp 14/29, dpo 2, yk 24

Murkku, mulla menee lugeja 2 x 200 mg päivässä. Luultavasti tuo pienempi annoskin on riittävä, kun sulla ei ole tuhrua tms. ongelmaa loppu kierrossa. Mutta jos plussaat niin nosta ainakin sitten määrää :)

Minni, ole huoleti ja koita nauttia reissusta :)

DarkMimosa, kiva kun kävit kertomassa kuulumisia, mutta harmi kun ei ole plussaa sielläkään näkynyt :/

Larissa kp 22, dpo 7-8, letro-kierto 1

Kiva kuulla sinusta DarkMimosa! Harmi, että tilanteenne on edelleen sama kuin meillä täällä ketjussa :-(

Minni nauti lomastasi ja yritä rentoutua! Kaikki on varmasti hyvin ja saat varmuuden kun palaatte kotiin ❤

Enu ihana kuva ❤ kaikkea iiiiiiiiiihanaa raskausaikaan ❤

Bb tsemppiä toipumiseen ja ihanaa vauva-arkea ❤

Murkku mä vanha badass varmaan tuplaisin viimeistään kun plussa tulee... ;)

Larissa voisit plussata sit oikeesti! :))

❤ Plussatuulia kaikille ❤

On. Ovis oli ja meni eikä todellakaan jäänyt epäselväksi :p talletteluja ainakin on tarpeeksi kun vielä eilenkin mies innostui lempimään ❤ ;)

Näissä ovistesteissä todellakin on vaaleat viivat, mutta kyllä eron huomaa :D

-PikkuMinski kp17 dpo1 yk29/letrokierto 1-

Liitteet

• 1453875199466.jpg
    1453875199466.jpg
    48.6 KB · Katsottu: 179
Takaisin