Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Beisla: Totta. Ja olen enemmän kuin onnellinen näistä kahdesta
Ei me hoitoihin edes lähdettäisi. Musta olisi järjetöntä kun on jo kaksi murua. Ainoastaan tukilääkitys ja jos keskenmenot vie toistuu niin syy niille olisi kiva tietää :) eli en odotakkaan ivf pääsyä tms. :)
Koen ettei olisi edes oikeutta siihen kun on jo kaksi.
En myöskään halua käyttää hormoneita ehkäisyyn eli jos näyttää ettei kolmatta tule saavat pistää piuhat poikki. Tarkoitus olisi pistää sektion yhteydessä muutenkin. Mulle ei voi tehdä implanteilla steriä koska mun sidekudos ei toimi oikein. Ei arpeudu niin kuin pitäisi.
Ehkäisystä käy vain implantti käteen. Tabletit ei imeydy erilaisen suoliston takia. Kohtu ei kestä kierukkaa.

oma napa: Kokeilin eilen kohdunsuuta. Vihdosta on vähän auki ja paljon valkkarilimaa. Testi hiukan tummunut. Te jotka ootte seuranneet alakautta niin onko ovistesti ollut plussa sillon kun suu kunnolla auki vai jo enemmin?
Mulla oviksessa yleensä aukee niin paljon et sormenpää mahtuisi. Olen enemmän tuota seuraillut kun testejä. Melkein tekisi mieli jättää testit pois ja jatkaa kohdunsuun seurailua.

WM kp17

Muokattu viimeksi:
Beisla, juu vaikka neuvolassa oon aina käyny hyvillä mielin ni oon kiukusta puhissa tullessani tuolta kyseiseltä lääkäriltä, korvapolilta, päiväkirurgiselta, lastenpolilta (allergia-asiaa) jne. Ja mä en esimerkiksi ymmärrä ollenkaan käypä hoito -suositusta allergia-asioissa, jonka mukaan oireista viis, altistus on päivän sana sekä rasvaus!

Mun mielestä siis pitäis antaa elimistölle mahdollisuus toipua sille sopimattomasta raaka-aineesta, ja sitten kokeilla pienellä altistuksella uudestaan. Mutta jos sille koko ajan antaa sopimatonta ravintoa, niin miten se elimistö siitä pääsee toipumaan ku on ns. tulehdustilassa koko ajan?? Esimerkiksi nyt oli kovien pakkasten aikaan lapsen iho niin hirveessä kunnossa ettei tullut mielenkään pahentaa tilannetta altistamalla häntä sopimattomalle ruoka-aineelle, joka reagoi näkyvimmin iho-oireina (+suolioireina, korvatulehduksina, limaisuutena, kärttyisyytenä, huonounisuutena jne).

Tekis mieli mm. vaihtaa meidän lääkäri lastenpolilla, joka hoitaa meidän allergia-asiaa. On ulkomaalaissyntyinen ja se vaikuttaa hänen puheeseensa sen verran, että mun on tosi vaikea välillä saada hänen puheestaan selvää. Emme ole myöskään aina samaa mieltä asioista. Jos sanon asian X, hän antaa seuraavat 10 minuuttia omaa monologiansa perustellen vastaan. Jos saisin valita, ottaisin yhden toisen ulkomaalaissyntyisen lääkärin, jonka yksityisvastaanotolla ollaan käyty ja ollaan täysin samalla aaltopituudella. Hän on myös huomattavasti ymmärrettävämpi. Hän oli myös avainasemassa lapsen hoitohenkilökuntapelon purkamisessa vuosi sitten (joka aiheutettiin päiväkirurgisella, tein reklamaation). Kuvitelkaapas lääkäri, joka heittelee tahmeita sisiliskoja huoneen kattoon (ja äiti nostaa taaperoa katonrajaan ottamaan liskot pois), kimittää ja iskee tuttipulloa nuken ruuhun rattaissa, antaa stetoskoopin lapselle, lahjoo tarroilla jne. :love7 Lapsi alkoi itkemään jo odotustilassa lääkärin nähdessään, mutta lääkärin pelleillessä unohti kokonaan pelkonsa ja lähestyi oma-aloitteisesti lääkäriä. :love7

Diabolicat, kuulostaa hauskalta tapaukselta toi toinen lääkäri :)

Täällä oli kunnon masistelu/fuck this shit! -fiilis tänään aamulla. Yöllä näin unta plussaamisesta (testissä oli kontrolliviiva ja numero 3..? Eli 31..?) ja aamulla heräsin todellisuuteen. Tuli vaan sellainen olo, että ei oo plussaa tulossa tästäkään kierrosta. Miksi tulisi kun ei ole aiemminkaan tullut?! Vähän aikaa masistelin sohvan mutkassa, sitten sisuunnuin ja aloin touhuamaan saadakseni paremman fiiliksen. Hoidin tiskit, imuroin, lenkitin koiran ja kolasin pihan. Nähtävästi universumi halusi palkita minut, sillä sain viestin kampaaja-kaverilta että pääsen perjantaina hiusten leikkaukseen ja värjäykseen ilmaiseksi :) onpahan jotain mitä odottaa!

Edelleen ihmettyttää oireettomuus muihin kiertoihin verrattuna. Tisseissä ei tunnu mitään vaikka aloitin lugetkin. Lieviä endo-kipuja on vaan välillä. On tämä ainakin erilaista.

Larissa kp 21, dpo 6-7, letro-kierto

Larissa, nyt on letrot eli kaikki ihan erilailla! Mulla ei aina ole kipeytyneet tissit esim. oviksen jälkeen, mutta joskus taas on, ja ei kipeytynyt tässä plussakierrossakaan. Ainut oire mihinkään suuntaan oli se jomottelu, joka olis ihan yhtähyvin voinut edeltää menkkoja. Ja sit mulla jäi se menkkoja edeltävä tuhru pois. Mutta ei siis sinänsä mitään oireita. Nyt vasta toissapäivänä kipeyty nännit, mutta sekin aaltoilee. Tänään kuitenkin tuli vielä vahvempi plussa testiin, joten eipä ne oireet paljon kerro. Sieltä voi hyvinkin Larissa olla plussa tulossa siis!

Muoks. Tällaista siis tänään ❤
WP_20160126_06_52_18_Pro.jpg

Käynpäs täälläkin tilannetta päivittämässä. :)
Niin kävi että viime torstaina syntyi pieni prinsessa tähän perheeseen. Oli hällä hitusen kiirus maailmaan kun otti varaslähdön rv 38+3 :) kokoa tytöllä syntyessään huikeat 2855g , 48cm. Synnytys oli tosi rankka ja arvitta ei selvitty :( mut pelkopolin kautta jos sais käsiteltyä kokemukset ettei jäis paljon mielen päälle. Nyt vaan ihmetellään pientä ihmistä.
Kiitos monille täällä harmikseni vieläkin olevalle ! Olitte osa miun matkaa äidiksi ja tärkeitä!
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille !

BB kiittää ja kuittaa <3

Larissa, kunnallisella IVF maksaa muutaman kympin (20-60€)/ käyntikerta :happy: Eli hurjasti halvempaa, mutta siellä ei voi itse päättää mitään käynti aikoja ja saattaa olla aloituksessa 6kk jonot. Me oltiin kunnallisella, Naistenklinikalla (Hki) ja tyytyväisiä oltiin hoitoon kokonaisuudessaan!

Mrsc, loistavat viivat :Heartred

Onnea Beneathbeautiful! <3 Muuten myös Aktiivinen Synnytys -yhdistyksellä on erilaisia tukitapaamisia, esimerkiksi "synnyttämään huonon kokemuksen jälkeen". :) Mikäli yhdistys siis toimii läheisyydessäsi ni suosittelen.

Roppakaupalla onnea BB!!! :)

Mrsc, kiitos tsempistä :) en uskalla kuitenkaan toivoa yhtään mitään kun dpo 3 & 5 oli se pieni tuhrukin :/

Pipanat, kiitos infosta :) kyllä meillä sitten onneksi rahat riittää tuohonkin lystiin tarvittaessa. mun ymmärtääkseni laittoivat meidät jo jonoonkin varuilta.

Voi Larissa, melkolailla samoja fiiliksiä täällä. Toisessa hetkessä kehittelen itselleni vaikka mitä oireita ja toisessa hetkessä taas olen varma että "miksi nyt kun ei aiemminkaan". Ääh! Kävin äsken kannassa katsomassa jos labratulokset näkyisi siellä niin tietäisi onko ovulaatio tapahtunut, mutta ei ollut vielä tullut mitään :/
Voimia Larissa, niin ymmärrän sinua <3

Menisi nyt tämä viikko äkkiä niin molemmat olisimme viisaampia eilä tarttisi jännittää ;)

Jennie kp 25/30-33, 2 kierto clomien kanssa

Larissa: tuhruista ei oo mulle tyypillistä, parissa kierrossa ollut mut juurikin näin niinkin nytkin kp27 pientä ruskeita tuhru pyyhkeellä ei pikkuhousut suojaan asti, ja kp29 muuttuukin sitten kp1.mulla kierros ollu yleensä lääkkeellisinä 28-30 eli normien meni tosin harmi ettei tämäkään kokeilla tuonut +. Mut laukaistaan ja uuteen kiertoon.
Pahoittelut napaa lunta olin työkoulutuksessa Hesassa ja en ole ehtinyt vielä oikein lukea. ..

Mrsc mahtavat viivat! :)

Bb, onnea super paljon <3

On. Testi hommattu! Merkkinä sellanen kun klick as :D Ihan normi puikolta näyttää, saa nähdä mitä se huomenna kertoo :)

Rv 4+6 (huomenna pitäisi alkaa vk 5) :)

Muoks. tissikipu teki kambäkin! En usko, että on nyt ainakaan mitään hätää! Huh

Muokattu viimeksi:
Pikkuminski, aivan mahtavaa! Ja tallettelutkin oikein hienosti hoidettu! Nyt vaan peukkuja! :)

BB, paljon onnea!! :) <3

Larissa, täällä niin samat fiilikset, jotenkaan ei jaksa enää uskoa mahdollisuuteen, vaikka nyt olisikin parempi mahdollisuus. Liian monta pettymystä takana jo... :( voimia sinne! Ihana juttu se kampaaja juttu! :)

Muurahainen kp 13/29, dpo 1, yk 24

Minni, luin että kick ass :D huomista testiä ootellessa ;) ja onnea tissikivusta :D

Jennie, menisipä tämä viikko nopsaa! Mua ei kyllä yhtään jännitä. Lähinnä tympii odottaa negaa/menkkoja :D plussatuulia sinne <3

Murkku, aika monella on täällä varmaan samat fiilikset...

Larissa, totta! Tuntuu hassulta odottaa viikonloppua jolloin ehkä kuitenkin saa vaan paskaa niskaansa :/
Jos maltan niin en testaa vaan odottelen tätiä saapuvaksi, en jaksaisi negaa (taas).

Katselin tuota etusivun listaa ja tein pientä tutkimustyötä, yhden nimimerkin takaata ei löytynyt yhtään viestiä joten poistin hänet listalta, yksi nimimerkki oli plussannut viime syksynä joskus, mutta sekin oli epäselvää milloin, joten poistin hänetkin.

Sitten huomasin, että esim. Dark mimosastakaan ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään... Minne hää on hävinny?!? Onkohan jo plussannut?
Ambriinastakaan ei juhannuksen jälkeen ole kuulunut mitään? :(
llaurakin käynyt viimeksi täällä lokakuussa...? :(

Muokattu viimeksi:
Täällä kans alavireistä. Tää flunssainen olokaan sitä ainakaan paranna, pää kipiä. Toki olen onnekas kun on jo lapsia heistä erittäin kiitollinen mutta olis niin mukavaa kokea kaikki vielä kerran ja saada miehen kanssa yhteinenkin lapsi. Plussa r.testissä ja eka neuvolaan soitto ja ekan kerran kuulla sydänäänet ja ultra ja kaikki. Ainut mitä en ikävöi on synnytys. Ihan hirveetä hommaa...

Tuosta limasta... En ymmärrä kuinka joku voi bongata ovisliman...mulla vaikuttaa olevan limaa kunnolla pari viikkoakin ...Ja nyt jo ns. Egg-tavaraa.... O-testi nega. Miten teillä muutes, "toimituksen" jälkeen maattako peppu ylähäpäin? :-)

Muska kp 11/27-30 neljäs toiveissa...

Viipsukka, ok, Mä en tollaista ryhmää näekkään... Mutta siis kiva että linjoilla on vielä :)

Hampaatonkaan ei ole käynyt marraskuun jälkeen, mitähän sinne kuuluu?

Muska, viime ja edelliskierrossa makasin, ei ollut apua täällä siitä, joten enpä nostellut enää tässä kierrossa peppua ylemmäs. :)

Takaisin