Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku. Voi käyttää samaa testilaitetta niin kauan kuin patteri kestää (mä käytin 4-5 kiertoa ja ei ainakaan sinä aikana loppunut). Mutta tosiaan mä en kokenut saavani noista tuplatesteistä lisäpuhtia. Välillä vilkkui välillä ei, oviksen sain kiinni, mutta halvemmalla pääsee vaikka jo ihan apteekin puikkotesteillä...

Pahoittelut kaikista tädeistä ja tuhruista! Insseistä olitte puhuneet ja mulle lääkäri sanoi, että jos kaikki on fyysisesti kunnossa (kohtu, torvet ja sperma) niin inssin lisähyöty on aika olematon. Mutta siinä jenkkilän letroplussaketjussa minkä tänne aikaisemmin linkkasin oli kyllä monen monta inssi plussaa :)

Anteeksi omanapani :oops:, mutta tein aamulla digin ja olihan se sen 2-3 viikkoa:happy: Huomenna soitan klinikalle ja ehkä sitä loppuviikosta voisi soitella neuvolaankin. Tämä on todella hämmentävää, en todellakaan uskonut että tärppää tässä kierrossa. Oireet lisääntyy, mun tissit kipeyty tänään ja mulla on jano ihan kokoajan, ko_ko_a_jan...

Studio_20160124_111646.jpg

Mrsc rv4+1 :nailbiting:

Murkku: ainakaan ei voi sen ovis plussan jälkeen enää käyttää. Ku se tallentaa jotenki ne testitulokset ja sillä sit ei enää toimi oikein...

No näkyy tollanen olevan cb:n sivuilla. Omissa ohjeissa kyllä luki ettei voi enää plussan jälkeen käyttää samaa "laitetta"... "Ainoa brändi, jolla on uudelleen käytettävä testilaite
Jos sinulle jäi ovulaatiotestipuikkoja ensimmäisen LH-huipun havaitsemisen jälkeen, voit käyttää niitä samassa testilaitteessa tunnistaaksesi seuraavan kiertosi hedelmälliset päivät, jos et ole jo raskaana."

Sit luki tollanen "myydäänkö testipuikkoja erikseen?
Ei. Jos olet käyttänyt kaikki pakkauksen testipuikot, sinun
on ostettava uusi testilaitteen ja testipuikkoja sisältävä
pakkaus. Käytä koko kierron ajan samaa testilaitetta ja
uusia testipuikkoja.
Jos testipuikkoja jää jäljelle testauksen lopussa, voit
käyttää niitä ja testilaitetta tarvittaessa seuraavassa
kierrossa. "
Sori. Olin väärässä :D

Lucky, murkku: joo siis testaaminen pitää lopettaa plussaan eli siinä mielessä ei saa käyttää enää plussan jälkeen, mutta uudessa kierrossa voi käyttää taas :)

Murkku, Lucky ja muut tota tuplahormonitestiä käyttäneet - onko kalliimpi ku cb:n "normi" digi? Sekin kohtuu hintanen ku jo oli... Kiinnostaisi kokeilla :)

On se Hileinen vähän kalliimpi, netissä toki halvempi kuin apteekissa. Mä en kyllä oikein voi suositella sitä, kyllä se oviksen näytti, mutta se estrogeenin nousu oli kyllä aina niin ja näin... Tosin olen näin jälkeenpäin epäillyt, että näinköhän toi mun follirikkaiden munasarjojen hormoneja sekoittava vaikutus olisi ollut syynä asiaan. Lisähytyä en kuitenkaan näe niistä olevan, os suurinpiirtein tietää milloin oviksen pitäisi olla ja aloittaa pupuilut ajoissa.

Itse sain sillä ainoastaan ovis plussan kiinni ja sain myös raskaus plussat niitten ansiosta jotka meni kesken. Ja opin tunnistaa ovis oireet :D mut kalliita ne on. Itsellä myös rakkuloita miljoona

Mä ostin sen tupladigin lähinnä sen takia et halusin seurata nouseeko estrogeeni mulla, ja nousihan se viime kierrossa. Netistä tilasin, on tässä parin vuoden aikana varmaan uponnut rahaa ihan mukavasti testeihin, mut niin kauan kun se ei ruokapöydän antimia häiritse, niin ei häiritse minuakaan. :)
Toiset käy joka viikonloppu baareissa, minä pissin tikkuihin :D

diabolicat kiitos taas tiedon jakamisesta. On kyllä sekä surullista että käsittämätöntä kuinka paljon virheellistä tietoa imetyksestä ja muustakin liikkuu jopa neuvolahenkilökunnan keskuudessa. Jonkin verran olen jo lukenut, mutta aion kyllä hankkia paljon tietoa imetyksestä jo odotusaikana ja ehkä käydä jossain ryhmässä myös kuulemassa vinkkejä.
Kamala mitä sun mies oli puuhaillut; vaikka harvoin joisi noin niin tuossa saa jo kyllä hetken lepytellä. Ja lemmikitkin yhteystyöllä pahanteossa!

Muska ollaan menossa ivf:ään niin kuin pari muutakin täällä. Se on varmaan sulle kuitenkin tuttu termi?

Dolcetti mustelmista, niistä neljästä Pregnylistä jotka olen pistänyt, yhdestä sain ihan järkyn mustelman. Ihan tuurista kiinni välillä mihin neula osuu.

Hileinen, toivon niin että pääsette ensi kierrossa inssiin!

Mimmu mä voisin sanoa että tiedän monia jotka on inssillä tulleet raskaaksi, mutta on tietenkin vähän eri asia jos on naispari joka ei ole koskaan yrittänytkään muuten ja inssillä tärppää. Komppaan muita että kannattaa katsoa miehen tulokset ja sen jälkeen miettiä todennäköisyyksiä; on täällä foorumilla kuitenkin sen verran pieni otanta ettei se kerro kannattavuudesta suuntaan tai toiseen.

Larissa ihana sun mies kun valaa uskoa! :)

Junibea voi pahus jos täti sielläkin kolkuttelee. :sad001

Nonnah pahoittelut tuhrusta, se on kyllä rasittava vieras. :wtf:

Jennie jänskän kuuloista, testionnea! :)

MrsC upea digitulos! :grin

Mami soittele ihmeessä, varmasti osaavat siellä neuvoa mitä kannattaa tehdä.

Hileinen mulla vähän sama kuin Mrsc:llä, että kokeilin puikkotestien lisäksi (normi) CB:n digiä alussa, mutta koska sain puikoillakin niin hyvin tuloksen niin en sitten enää laittanut rahojani digiin.

Noista digitesteistä vielä, mun mielestä on kyllä törkeää ettei niihin voi a) vaihtaa pattereita ja b) ostaa lisää tikkuja. Ei todellakaan olisi vaikeaa tehdä laitetta jossa nämä onnistuisi. (Itse asiassa jollakin valmistajalla taisi olla digi johon saa lisää tikkuja.) Ympäristön kannalta todella huono ratkaisu, ja kuten usein niin rahan- ja ympäristönkulutus kulkevat käsi kädessä. Nyhdetään tylysti rahaa ihmisiltä koko laitteesta, vaikka voisivat ihan hyvin myydä pelkkiä tikkuja lisäksi.

On. En saanutkaan Menorpuria tilattua lähiapteekista huomiselle. Olin siinä käsityksessä että päivässä tulee, ja varmistin silloin vielä että lauantaina tulee kuorma (mutta sunnuntaina ei) mutta nyt sanoivat että maanantaina ei myöskään tule. No, Helsinkiin sitten. Ei se haittaa niin, olin muutenkin menossa kiipeilemään huomenna.

Beisla, no ompa inhottavaa, mut onneksi oot muutenkin menossa Helsinkiin...

On: meiltä jäi sitten tänään tallettelut tekemättä, niin ku arvasin mies oli liian väsynyt ja eipä tässä itelläkään mitään hirmu suuria haluja ois ollutkaan. No näillä mennään, tärppää jos tärppää ja tuskin tärppää, kun ei aiemminkaan oo tärpännyt...

Muurahainen kp 11/29, dpo -1, yk 24

Hmmm, ketju osui eteen ja huomasin että yli 6kk yrittäneet on tervetulleita..
Olenkohan kuitenkin ihan liian vähän aikaa yrittänyt teidän joukkoon, hurjan pitkiä yrityksiä useilla näyttäisi olevan takana!

Kerron nyt kuitenkin oman tilanteen..
Minulla siis on 3 lasta, 2 edellisen ja 1 nykyisen mieheni kanssa.
Eka raskaus alkoi heti kun jätin ehkäisyn pois. Toinen alkoi kuparikierukasta huolimatta ja kolmas minipillereistä huolimatta tuplaraskautena mutta mukana pysyi niistä vain toinen.
Nyt kuitenkaan tärppiä ei meinaa tulla ei sitten millään.
Tammikuussa -15 poistettiin hormonikierukka ja siitä asti tjottailtu ja välillä kumin kanssa.
Nyt ihan yritystä takana 7 kiertoa, kahdeksas käynnistyi tänään.
Kierrot olleet lyhimmillään 25 ja pisimmillään 38 päivää.
Terolutit määrättiin syksyllä tiputteluvuotoon mutta se loppui samantien kun reseptin sain.
Nyt ajattelin terot kuitenkin aloittaa, jos niillä saisi kierron tasoitettua.

Turhauttaa ja toisaalta vähän huolettaa kun ennen tuntui että sikiän kädestä pitämällä ja nyt ei sitten millään..

Beisla: Mä olen pistänyt jo 14 kertaa (!) eikä kertaakaan ole tullut edes pientä jälkeä. Mustelmia saan kyllä muuten herkästi. Ovitrellessä ja Gonal-F:ssä on toki ohuempi neula, mutta olen kyllä piikittänyt Orgalutraniakin, joka on inhottavampi kuin nuo edelliset, vaikkei sitäkään tarvitse sekoittaa. No mutta mustelmatonta piikittelyä sullekin siis :)

Muurahainen: onneksi huomennakin ehtii. Pistät sen vaan tuplahommiin sitten ;)

Pahoittelut negoista :|
Täällä mä odotan ovista. Ei kuulu eikä näy. Tissejä särkee ja muniksia. Lämpö on koholla mutta se nyt voi olla muuten vain. Tikut alkaneet näyttää vasta haaleeta viivaa. En usko et olisi ohi mennyt.
Mulla on nyt tulevana perjantaina soittoaika lääkärille.
Mitä mun kannattais siltä pyytää?
onko olemassa jotain labroja mitä kannattaisi ottaa? Kilpparit ja peruskokeet multa katotaan usein muutenkin.
Entä lääkkeistä? Lugeja vois varmaan käyttää ilman ultrausta? Onko muita mitkä ei vaadi kontrollia? Teroja mulla on mut en tiedä olisiko niistä apua jos esim. kiinnittymisessä ongelma?
Ne on määrätty kierron tasoitukseen.
Olisi niin kiva kun kunnassa olisi kunnon ultra. Meillä on sellainen ikivanha jolla ei pysty edes raskautta todentamaan kun vasta vk 9 :D

WM kp16

Takaisin