Ei tää voi olla näin vaikeeta!

MrsC huikeat viivat, Onnea!!
Kiitti vinkistä, ei ollutkaan käynyt mielessä tuo hoitopaikan valinta asia, voisin perustellaan sitä sillä, etten halua työkavereideni hoitoon
Ja hiukan olot tuntuu siltä et se IVF on ainut mikä meille plussan tuo....

Nonnah toihan olis kyllä pomminvarma selitys ettet halua työkavereiden hoitoon! Toivottavasti apua kuitenki löytyis helpommalla ku ivf.

Gatusa hurjaa touhua, toivotaan mahdollisimman terveitä vuosia kälyllesi. Ihana sun tyttö <3

Pahoittelut tuhruista ja kp ykkösistä. Mä alan ite olla niitä jo korviani myöten täynnä ja uskon että niin te muutkin. Itellä tylsä vaihe kp7 ja vika letro illalla. Blaah.

Mrsc onnea!!

Beisla, ihan samoissa mennään :D täällä eilen illalla ja nyt aamupäivällä tuhrun tiraukset ja huomiselle odotan kp1, sit maanantaina alkaa piikkihommat..

En oo muuten ehkä ikinä ollu näin innoissani menkoista, oon nyt oottanu niin tota ivf! Lähinnä sen takia että nyt oikeesti nähdään tuleeko multa laadukkaita munasoluja, mitä tapahtuu kun mun ja miehen solut kohtaa jne :) jännää!

kiitos tsempeistä kälyn osalta inshaAllah hän saisi elää vielä monta vuotta ja nähdä sisarusten lapsien kasvavan inshaAllah.
jep minun tyttö on mahottoman ihana touhupakkaus ja sanoja tulee mitä milloinkin ja ne ilmeet. pakko todeta et hyvä etten ol suomessa ku siel on jotai iha typeriä kauhukuvia äideille luotu näköjää yö imetyksestä että ei sais imettää ku se tuhoaa hampaat. heh minä imetän ni mähä oisin hammaslääkärien vihollinen numero yksi. ja on nyt norot ja muut siel liikkeel sikainfluenssat sun muut.

tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia :)

Mamille pahoittelut menkoista ja taudista :( ihan paska yhdistelmä!

Ilpuri, musta taas tuntuu että aika matelee :D

Ninukki, tuo kuulostaa kyllä jännittävältä ja mielenkiintoiselta! Nyt vaan toivotaan että teillä sujuu sitten kaikki mallikkaasti :)

Jellis, kohtahan pääset ovista bongailemaan ;) tämä piinaviikkoihin nro 1 se vasta tylsää vaihetta on :D

Nonnah, luulisi että tuolla syyllä pääsisi muualle hoitoon :)

Napaa:Tuhru loppui ennen kuin ehti alkaakaan, nyt tulee vaan normi v. vuotoa. Sormet ja varpaat ristiin että pysyykin jatkossa poissa! :)

Muoks. Intoilin liian aikaisin, edelleen tulee välillä vaaleanrusehtavaan vivahtavaa valkovuotoa ja välillä ihan normi settiä :/

Larissa kp 18, dpo 3-4, letro-kierto 1

Muokattu viimeksi:
Onnea Mrsc.:Heartred
Mamille pahoittelut kp ykkösestä :sad001

Täällä dpo9
-menkkajomoja
-rinnat tuntuu pinkeiltä
- aaltomaista huonoa oloa
- kramppeja munasarjoissa

Kävin hakeen pregchekejä vaikka mulla oli kaapissa ainaki 8 liuskaraskaustestiä, mut ku nuo pc:t on ollu luotettavia niin hain jo semmosia jemmaan. Taistelen testaamista vastaan.. pitäs malttaa vielä useampi päivä.. mutta kovin tuntuu siltä että huomenna sorrun testaamaan. :silent

Muokattu viimeksi:
5 plussaa on tullut jo tänä vuonna. :) Mutta ekalta sivulta voi laskea, että aikamoinen lössi meitä on vielä plussaa oottelemassa :/

5 on aika hyvin ku nyt vasta tammikuu... Joo käväsin kurkkaan ekaa sivua niin paljonhan meitä on. Katsoin että osa jo kovin kauan yrittänyt. Tuntuu kohtuuttomalle...

Gatusa, ne terveydenhuollon "ammattilaiset", jotka kieltävät yöimetyksen perustellen sitä hammashygienialla, eivät valitettavasti ole tehtäviensä tasalla/päivittäneet ammattitaitoansa ja tällaisista asiakaskohtaamisista olisi hyvä antaa palautetta. Yöimetys EI pilaa hampaita eikä imetyksellä ole epäsuotuisaa vaikutusta hammasongelmien suhteen, mikäli hammashygienia on muutoin kunnossa.

Mrsc : onnea plussasta!

Gatusa: ihana tytsy sulla siellä :D kyllä on niin iloiset silmät ja suu hällä että väkisin saa ainaki hetkeks murheet unohtuu :D Juu vatsatauti jyllää meilläkin ja flunssa heti perään. :(

Larissa: mulla oli tollaset oudot, toden tuntuiset unet ja pätkittäin nukutut yöt alkuraskauden oire. :D Alko oviksen jälkee piakkoin :D nyt sit saa tuhrut siirtyä vaikka naapurin mummolle hetkeks.

Ninnuki: tsemppiä hoitoihin :D

Katjusha: ja se ihme tulee vielä teidänkin kohdalle! Itse uskon nykyään että elämällä on joku tarkoitus. Kuten nyt antoi odottaa ton reilu 2v plussaa ni oliki tarkoitus että esikko pääsee eskariin. Ei tartte hoito juttuja stressata niin paljoo ku itse oon alkuun ainaki kotona. Keretään käydä opettelee turvallinen koulutie ym. Asioita. Paljon mahtuu tähän syksyyn asiaa tollasta todella tärkeää :D

Meillä on kyseessä sekundäärinen lapsettomuus minun osaltani, miehellä ei ole omia lapsia.
Yritystä takana reilu vuosi ovulaatiotestien kanssa.

Mulla sairauksista ja niihin tehdyistä leikkauksista johtuen poikkeava vatsan anatomia joka aiheuttaa lapsettomuuden. Käytännössä luonnollinen raskaaksi tuleminen on epätodennäköistä mutta ei mahdotonta (km oli keväällä). Ikä ei auta asiaa.

Olemme nyt aloittamassa IVF hoitoja. Aikaisemminkin oltais voitu mennä, mutta en oikein itsekään ollut valmis hoitoihin.

Mekku, onnea matkaan, toivottavasti IVF tuo teille avun :) nythän tässäkin ketjussa on IVF-hommia tekeillä muillakin ... Toivotaan täydellisiä koeputkivauvoja!!
Kiitos Lucky87, niin tapahtuu - ihmeet ovat tervetulleita!!

Lucky, juu naapurin mummolle vaan kaikki tuhrut :D ja mie olen samaa mieltä, että joku tarkoitus näissä jutuissa on vaikka me ei niitä heti ymmärretä.

Tervetuloa joukkoon Mekku ja onnea ivf:ään!

Voihan aamun avaus, luin eilistä Hesaria ja kulttuurisivuja. Elina Brotherukselta on ilmestynyt valokuvakirja aiheena lapsettomuus. Toimittaja on hyvin sanoittanut asiaa, mutta suru tulee puseroon kun tiedostaa: "lapsettomaksi jäävä ei menetä vain lasta, vaan koko tulevaisuuden perheenä"
Muistuttelen itseäni usein, että meille tulee sitten muuta. Sulkeutunutta ovea eivät toivomiset aina avaa.

Takaisin