Ei tää voi olla näin vaikeeta!

beisla nyt sais kyl tuhru pysyä pois ja tulla plussa sinneki vaikka ivf onki jo ovella.

ilpuri tsemppiä, inshaAllah kilppariasia saadaa kuntoon sulla. mun äiti joutu ite kilpirauhaslääkitykselle, eka aika korkeel annoksel ku paha vajaatoiminta mut kuukauden jälkee kontrolliverikokeis oliki päinvastanen tilanne ja oliki liikatoiminta ku lääkeannos liian korkea, nyt on sit pienemmällä pitosuudella. sit sanoin äipälle et pyytää lähetteen et testaavat kuukauden kuluttua myös lisämunuaisen uupumuksen et jos osa ongelmista johtuu siitä ku ennen lääkityst äipäl paha vajaatoiminta kilpirauhases.

tsemppiä kaikille piinailijoille.

täällä taas oltu niin stressaantuneena ettei mitää rajaa ja seurauksena aamulla oli sit raivari ukolle, samaha oli illal pari päivää sit mistä kerroinki eli ukko saanu kaiken aikaan taas suullaan. no tänää aiheena oli et aina pitää kuulla kuinka muut tarttee kaikkea mut mun oma äiti, minä ja tyttö sit voidaa olla kaapit tyhjänä. sain sentää ukon käymää postis ja kävi ilmi et jos euroina lähettää ni onnistuu joten äippä saa rahansa maanantaina alhamdulillah.

Murkku: juu ollaan nykyään samassa työyhteisössä lääkärin kanssa, ei oltu vielä 4v. Sitten mutta en usko että hänen asenne on paljoa muuttunut. Kerran kysyin niin hän vaan tokas, et kerran esikoisenkin teitte yksityistä käyttäen niin menkää sinne...
Ainut ero on että nyt on talo laina, mies työttömänä, esikoinen ja minä yksin tulon hankkijana kesäkuun loppuun asti sopimuksella....mut tää on niin tätä...

Pipanat: sanoit just niinku minä aina ajattelen. Huudan ukolle ja se EI tajua tulla halaamaan mua ja sit ku sanon et sen olis pitänyt tulla halaamaan ja osoittaa että välittää ees vähän ni se sanoo ettei tollasta uskalla tulla halaamaan tai ei tee mieli tulla :D

Haikara: voiko nää miesten vittupäisyydet johtua jotenki kuun kierrosta. . Kun aikajoin omaki ukko muuttaa käytöstä ihan toiseen suuntaan. .. tänään jo puhu mulle k ihminen ihmiselle. Oonki tässä 2 viikkoo kattonu ku se on ku naama norsun ****.

Nonnah: Nyt kun on tuo hoitopaikan valinnan vapaus niin voisitteko valita toisen sairaalan jos hoitoihin tarttisi mennä? Ei tarttis tuollaista lääkäriä kestää :)

oma napa: Mies kysy tänään mites se ovulaatio :D mä kun luulin ettei se odota tai edes muista et sellaista odotellaan :) minusta oli jotenkin ihana kun kysyi <3
Meillä miehen täytyy 100% olla mukana haluamassa lasta koska hän on se joka sitä joutuu enempi hoitamaan. Mieheni on aina halunnut suuren perheen. Itse hän on yksi kymmenestä sisaruksesta.
Mulle vauva-aika olisi se ihanteellisin. Saisin pötkötellä vaavin kanssa ja jos hän suostuisi vielä imetykseen niin olisi meillä oma juttumme :)

No mut tuo jää nähtäväksi toteutuuko. Kuhan ovulaatio tulisi ekaksi.

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä hoidot aloittaville :)

WM kp14 yk6

Huomenta vaan ihanaiset! Mä näin aivan mahtavaa unta, meille oli syntynyt vauva! Se oli aivan ihanaa. Olin neuvolassa käymässä ja pohdimme ehkäisyä synnytyksen jälkeen. Mulle jäi vaan herätessä sellainen kuva, että olimme 9 vuotta yrittänyt sitä vauvaa. Numero 9 näkyi unessa joka paikassa kalentereissa ja seinillä maalattuna. Enkä oikein osaa yhdistää sitä nyt mihinkään...
No toivottavasti nyt ihan 9 vuotta tarttee yrittää.

Jänniä noi unet, harmitti kyllä herätä olis sitä vauva arkea voinut leikkiä kauemmin. :)

On: meidän piti eilen tehdä se toinen testi miehen siittiöistä, mutta päädyttiinkin peittoja heiluttelemaan. Tultiin siihen tulokseen, että kun eka oli jo positiivinen tulos, niin se riittää meille. :) ja sitä paitsi ovis alkaa olla lähellä, niin mielummin tavarat sisällä kuin purkissa :)
Eggwhiteä tulee nyt ihan reilusti, siihen heräsikin aamulla...

Muurahainen kp 10/29, yk 24

Oh my god :woot: t. Mrsc kp28/27 dpo14, yk 10, 1. Letrokierto tai pitiäskö sanoa rv 4+0

Apteekin omalla just äsken aamupissasta tehty ja tossa se mun vieressä tummuu vieläkin silmissä :smiley-bounce016

Studio_20160123_072517.jpg

Mrsc, onnea!!!!! Minä niin tiesin tämän!!! :D vai muka menkkakramppeja ;) taitaa olla papu tarrautunut hyvin kun on heti leffaviivat!

Tsemppiä ovikseen murkku ja wm! :)

Napaa: nyt se fertility friendkin tajuaa oviksen tapahtuneen, kun lämmöt pysyy ylhäällä :) mutta taisi olla toiveajattelua, että letrot ehkäisisi tuhrua, ihan kuin olisi jo häivähdys näkynyt :/ no, ensi kiertoon sitten luget mukaan.

Larissa kp 18, dpo 3-4, letro-kierto 1

Ai miten ihana yllätys mrsc!!!!! Ihan mahtavaa!!! Hienoa että joku näillä onnistuu, saa vähän toivoa omaan letromasennukseen :D

Muok. Voi harmi Larissa tuhrua! Mun tarvii varmaan myös kysyä ens viikolla lugea. Mulla on primolut resepti apteekissa mutta se ei taida olla hyvä lääke tähän hommaan, sillä mä niistä kyselin. En ala sitä omin päin kokeilla..(?)

Mrsc, aivan mahtavaa!!!! Superisti onnea sinne!!!! Ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan!!!! Ihanaa!!! :) :)
Saanko lisätä sut jo plussanneisiin, kun noin vahva plussa tuli? :)

Larissan tuhrun alku saa painua muualle!!! Sinne kans plussa nyt! :)

On: viime kierrossa kp 10 hymynaama vilkkui jo cb:n kaksoishormooni testissä, tässä kierrossa ei vielä... Mutta kyllä viiva on alkanut jo tummeta. :)

Muurahainen kp 10/29, yk 24

Jellis, juu kannattaa pyytää luget :) ne ainakin toimii tuhruun! Mietin tässä, että käyn maanantaina progesteroni-verikokeessa ja jos siihen mennessä ei tuhru ylly kovaksi niin aloitan luget tähänkin kiertoon ;)

Murkku, sieltä se ovis saapuu, hitaasti mutta varmasti :)

Kiitos, kiitos, kiitos, oh my god :oops: voitte varmaan kuvitella, ettei kauheesti nukuta enää. Ei nukuta miestäkään, me lähinnä hymyillään :happy:

Joo näitä viivoja ei nyt tartte arvailla ja menkakrampit ja se dpo 8 häivähdys tuhrua taitaa sit ollakin kiinnittymisoireita. Mitään muita oireita ei kyllä ole. Kai se on nyt sen verran uskottava, että plussa se on eli siirrä murkku vaan (kuinka jännää :nailbiting:) la on 1.10. laskurin mukaan eli 10 kierrosta olisi tulossa kympin vauva? Tai kaks, apua kävi mielessä, että kun oli kaksi follia niin entäs jos niitä on kaks :woot:

Ääää mikä päivänaloitus mrsc <3 niin superisti onnea ja hurjasti tarrasukkia <3 Ihan mahtavaaaa!

Pysyvänlaatuista onnea Mrsc. Hymyilkää ja nautiskelkaa vaan, kyllä sitä vielä ehtii nukkumaan... vauvan syntymään saakka ;)

Kiukuttelusta ja pahantuulisuudesta parisuhteessa sanon itse sen verran, että vaikka meillä kaikilla on oikeus tunteisiimme, niin on meillä niihin myös vastuu. Oma paha olo ei ole mikään syy siirtää sitä muille. Jos vätyttää, niin syyn voi kertoa selkeästi ja rakentavasti puolisolle, joka ei ole ajatustenlukija. Ja olipa känkkäränkän mielestä syy missä tahansa, niin hänen pitäisi myös selkeästi kertoa mitä haluaa. Tyyliin: "Anna mä nyt vaan vähän marmatan." "Ota kainaloon ja halaa." "Tartten vähän aikaa, lähden kävelylle ja jutellaan sit rauhassa."

Takaisin