Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, on mulla välillä tuhrua n. 2 päivää ennen menkkojen alkua, mutta ei kyllä koskaan näin aikasin. Tänään ei oo tullut mitään ja eilenkin siis yhdessä pyyhkäisyssä oli vaan aavistus, joten ei tää nyt mitään kunnon tuhrua ollut. Mutta tänään on taas sitten ihme kramppailua, kun ei vaan nyt menkat tulis liian ajoissa...

Muurahainen, kyllä tuo käytännössä keskenmenoksi lasketaan, jos ei sopivaa lyhennettä löydy keskeytykselle :)

Just tuli postissa aika gynelle ja se on vasta ens viikon torstaille. Ei kai se auta ku oottaa.

Toivossa on hyvä elää :rolleyes: mutta taitaa olla aika harvinaista tuo kiinnittymisvuoto/kivut.

Minni! Mitäs oireita sulla nyt oli muuten? Ai, että, nyt meni kyllä just oikein tuo sun km jälkeinen kierto, aivan mahtavaa :happy:

Minni, no jo on ärsyttäviä testejä!! Eihän ne ollu liian kylmiä? Et haluis laittaa kuvaa? Ja laita palautetta sinne mistä oot tilannu ne :)

Larissa no NYT! ;)
Joo on kyllä aivan paskoja ja eikä se,
että vain yksi olisi ollut mutta helvetti kaikki -.-

Mrsc oireina siis ollut järkyttävä tissikipu, sellanen erilainen kun ennen menkkoja. Tai siis ennen menkkoja ei juuri ole tisseihin sattunut mutta näissä kahdessa raskaudessa ollut huomattava esim autossa kun istuu ja menee töyssystä tai kävelee rappusia alas :D Sitten kevyttä ällötystä ja pientä menkkakipua. Eipä juuri mitään muuta normaalista poikkeevaa kun toi tissikipu.

Ja poppaskonstit oli aivan samat kun keskenmenneessä! Ilmeisesti ne vaan toimi :)

Eli miehelle sinkki ja monivita, mulle mammavitskut, fooli, greippimehua sillointällöin ovikseen saakka, punkkua dpo 5 ja 6 ja tallettelut dpo -7,-6,-4,-2,-1 ja 0!

Muoks, murkku ei ollut kylmiä! Olleet kaapissa kierron alusta :/ Mistä haluat kuvan? Siitä johon sain väriä vai niistä joihin en :D Ne on aivan valkosia testejä ne kolme -.-

Muokattu viimeksi:
Minni mielettömän paljon onnea ja hurjasti tarrasukkia pienelle mukaan. Varmasti nyt pysyy mukana, kun noin vahva viivakin jo! :happy:

Kaikille muillekin suuret plussapuhurit! Käynnistäähän uusi aalto hetimiten! :smiley-bounce016

Minni siitä johon tuli väriä, sellaisen kuvan voisit laittaa palautteeseen jossa on ne vitivalkoiset testit. Ainakin rahat takaisin on saatava! :)

Murkku hittokun en kuollakseni muista mistä ne tilasin :D oiskohan ollu vauvalan tai kotitestin? Ääks

Tässä kuva siitä mihin sain värin leviämään painamalla :D
ImageUploadedByVau Foorumi1453132571.491492.jpg

Iltapäiväpisu ja dpo 12

Miljoonasti onnea Minni!❤ nyt pienelle vielä enemmin tarrasukkia matkaan jotta pysyy loppuun asti mukana! :)
Mie muuten käytän vieläkin 1200mikrogrammaa foolihappoa ja lisäksi monivitassa ja ruoassa tulevat :)

Täällä taas perässä hiihtelen, mutta pitää jo väliin huudella ONNEA MINNI!! Mahtavaa! Meinasin jo eilen ehdottaa, että josko sait viimeksi niin myöhään kunnon viivat juuri siksi, että oli "viallinen" alkio ja että ehkä voisit nyt testata aiemmin kun on noin vahvat oireet niin ehkäpä olisi nyt hormonitkin nopeammin nousseet :) Ihan huippua. Niin ja kyselit mun dpo:ta, samoissa mennään eli dpo 12 täälläkin.

Larissa itse otin päänsärkyyn burana 400mg x1 just oviksen aikaan ja tässä ollaan. Muutenki noitten lääkkeitten kans meni päin peetä. Itse olin taas kuullu ettei se 1 burana haittaa tee vaan sit jos kuuria alkaa syömään. Onnea ovis plussasta!!!

Onnea minni2 ihan hurjasti!

Nenna kiitos <3 toivotaan! Jep otan sen 900 jos se auttaisi vaikka pitämään tämän kyydissä :)

Kaakao näinhän se oli! Kiitos! <3 Voi odotan sun testiä jo ;)

Minni miulla on 1000mikrog käytössä :) kriittisimmät viikot kun menee ohi niin pienennän vähän annosta :)

Takaisin