muurahainen, kun tasasit paineen niin jatkuiko ohivuoto pitkään? En tiedä onko tästä kyse sun kanssa, mutta mä joudun runsaampina päivinä käyttämään pikkuhousunsuojaa kupin kanssa, kun pestessä tavaraa ehtii kupin ohi... tai oletan että johtuu siitä. Mulle se kuppi+phs -yhdistelmä on silti mukavampi kuin side!
Ilpuri, toivottavasti molemmat opitte kieltä sitten. :) Meillä oli töissä kerran harjoittelija umpiruotsinkielisestä pikkukylästä Etelä-Suomesta. Oli kyllä jo edellisenä kesänä päättänyt opetella suomen kielen ja lähtenyt sen vuoksi harjoittelemaan Savoon. Muuten hyvä, oppi suomea, mutta isä häpesi kun tyttö tuli kotiin savoa puhuen.
Niksu, varmasti mietityttää olla kummina jos omaa lasta ei kuulu, mutta toivon että siitä olisi silti iloa sinulle.
mannikka samaa mäkin olen miettinyt, että ei testi oli välttämättä huono vaan raskaus on vaan mennyt varhain kesken. Mitä pidemmälle malttaa odottaa, sen parempi.
Larissan kysymykseen, testi on tehty reagoimaan tiettyyn hcg:n konsentraatioon ja kuivuessaan konsetraatio nousee. Voi siis antaa virheellisen tuloksen testiajan jälkeen, siksi ohjeessa kielletään tekemästä päätelmiä tietyn ajan jälkeen.
Larissa tsemppiä folliultraan! Olkoon siellä yksi tai kaksi hienoa follia! :)
Muska, mäkään en osaa muuta arvailla kuin mitä Larissa sanoi. Toivottavasti tilanne selviää pian. Vaikka kierto olisi ollut tietyn mittainen koko elämän ajan, voi silti se jossakin kierrossa yhtäkkiä ollakin pidempi, siis ovulaatio myöhemmin. (Kierron pituuden vaihtelun aiheuttaa lähes aina ovulaation paikan vaihtelu.)
On. En taas ole laskenut tarkkaan dpo:ta, mutta nyt taitaa olla dpo7. Ei mitään kummempaa oiretta kuin lievää paineen tunnetta alavatsalla ja sitä nyt on joka toisessa kierrossa. Inssi tosiaan oli viime perjantaina, menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä lauantaina.