Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mannikka: saatte tottakai tässä aamunen ja siis tein eilen one stepin tänää myös ja siihen tuli tänään nega mut pc testii mitä oli kaks sekä eilen että tänää ei värillistä eli varmaa viivan paikka :)
ImageUploadedByVau Foorumi1452795335.866518.jpg

Ylin pc tänä aamulta

Kirppu, en nyt lisääkkään sua vielä listoille. Tässä ryhmässä kun turisevat ne jotka on jo yli puoli vuotta yrittänyt tulla raskaaksi. Toivon kyllä, ettei sinun tänne meidän ryhmään tarvitse tulla, vaan siirryt toiselle puolelle :)

Haikara, ei tuo kai pc oo.. Ja miustakin ylemmässä viiva! Mitä jos kävisit huomenna ihan pregchekin tuplapäkin kaupasta ja sit la aamuna testaisit sil? :)

Haikara, kyllä mäkin nään ylemmässä haalean viivan niinkuin tossa alemmassakin kuvassa. Onko kyseessä viivan paikka vai onko siinä väriä, en osaa sanoa.

Haikara, näen kyllä viivan mutta onko se harmaa vai onko siinä punertavaa? En saa selvää. Ja komppaan kyllä Mannikkaa ja Minniä ettei tuo kyllä pregcheckiltä näytä :O tai en tiedä jos ne näyttää eriltä nykyään kun en ole niitä pitkään aikaan ostanut. Meni vähän luotto kun sain kerran sen punaisen roskishaamun ja samana päivänä oli verikokeen tulos selvä nega (hcg alle 1) :mad:

No mitä mä sekoan mut One step :D mutta toi alempi pakkaus on toi äskeisin kuva ja ne on musta ihan luotettavia ja niitin en muistaakseni ole saanut viivanpaikkojakaan näkyviin mutta tiedä varmaks :D
Mei apteekis ei montaa erilaista r- testiä ole :o

Jos se on harmaa niin sitten se on vaan se kuuluisa viivanpaikka :( ja juuri samanlaiseen one steppiin Raskauskeijulta (alempi pakkaus) olen saanut itse selkeitä harmaita viivanpaikkoja :mad: ikinä en niitäkään enää tilaa.

Larissa: okei no se selittää tuon mutta mikään ei selitä ylemmän testin punaista punertava toista viivaa eilen :D sen jälkee tullu vaa negaa... No ei auta ku odottaa ja kahtoa mihin tää tästä ei täs kai enää mitä menetettävää o ku tulevat kierrot on menetetty jo eli luomuna jatkuu jos täti tulee... En tilaa minäkään , luulin et pn luotettavia...

Mannikka onko PC:t hyviä r-testei?

Haikara, apteekin oman kanssa ne pc:t on taidettu täällä todeta parhaiks :)

Mä en kyllä enää pc:n testeihin luota, ihan vaan jo niin monen hailuran takia...

Apteekin omiin en oo koskaan kuullu kenenkään saaneen vääriä haamuja :)

Haikara, jotain tuossa ylemmässä kyllä on :wideyed: ihmejuttuja nuo viivanpaikat, jos se sellainen on.

Ninukki ja Beisla
ja oliko vielä joku muukin...
Ihan tosi mielenkiintoista kuulla teidän IVF tarinaa, kun se jotenkin normalisoi koko asiaa ja rauhoittaa omaakin mieltä, kun kyllä sekin kortti saatetaan joutua käyttämään! Hirmusti tsemppiä kaikkiin kommervenkkeihin, pistoksista ultra-aikojen varaamisiin ja tietenkin tärppionnea!!!:happy:

On. Kiireinen alkuviikko on ollut hyvä juttu, en ehdi ajatella liikaa. Su 24.1. testaan sitten, se olis dpo15 eli menkat olis silloin päivän myöhässä. Kymmenen päivää yk kympin testaukseen, olispa se napakymppi :wink Fiilis ailahtelee, kuten viimeaikoina aina oviksen jälkeen. Voi kuinka toivoisinkin, että se plussa nyt viimein tulisi :smiley-angelic001

Mrsc kp19/28 (oviksen mukaan 27) dpo5

Mie taas kyllä luotan pc testeihin myös. Ainoot hailurat mitä oon saanu oli noi kemialliset.. Ja ovisaikaan, mut se nyt on eri asia. :)

Takaisin