On. Mulla oli tänään folliultra ja hyvältä näyttää :) Tänään oli siis kp10 ja limis on kolmikaikuinen ja jo nyt 8mm. Molemmilta puolilta löytyi 16 milliset follit, joten ovis on aika varmasti viikonloppuna. Ei piikkiä, luonnon oviksella menkää toistaiseksi, kun se tikkuunkin aina tulee. Tällä systeemillä eli letrojen avustuksella mennään nyt kolme-neljä kiertoa, jos ei tärppää niin sitten pohditaan uudestaan.
Onnea Minnille ja Mrsc:lle ovikseen! :) Tulkoon lisää plussia ropisemalla parin viikon päästä!
NAPAA: Plääh alkaisi jo ne menkat, jotta pääsisi letrojen makuun ja itsekin kunnolla kuumeilemaan ja jännäämään! Monta päivää jo tullut tumman ruskeaa tuhrua välillä ihan loristen, mutta mitään kipuja ei ole. No eiköhän se täti sieltä kohta pyyhällä! Mieskin lupasi uudessa kierrossa jaksaa parhaansa mukaan puuhastella vaikka taas sattuu töiden päivystysviikko oviksen tienoille. Aika mustaa huumoria oli taas aiheesta, että puuhastellaan vaikka väkisin oli mies väsynyt tai ei Mies makaa selällää ja nainen "ottaa minkä tarvitsee"
Ja hieno haamu viipsukalla, varovainen onnittelu :)
Nyt on niin monella muullakin letrot alkamassa että äkkiä niitä uusia kiertoja! Itellä ainakin nyt ekaa kertaa sellanen olo että voisi edes olla mahdollisuuksia, kun ikinä en oo saanu niin tummaa ovisplussaa ja talletuksetkin osui ihan nappiin! Voi kun saatais vihdoin tää ketju kokonaan sinne paremmalle puolelle :)
jellis, meinaatko muka dpo 15 asti testiä meiltä pantata Ja ihan varmasti puhaltaa täällä kunnon plussa puhurit, kun monella meistä on uudet keinot! Mulla on sama fiilis kuin sulla, että pitkästä aikaa on toiveita plussata kun on letrot <3 Oliko sulla ihan sopiva määrä folleja seurantaultrassa?
Ainiin, sitä piti aikaisemmin jo kommentoida kun pohditte sitä että miten tätä jatkuvaa pettymistä aina kestää. Mä oon oppinu jotenkin "ulkoistamaan" tunteeni jo tässä puolentoista vuoden aikana, etten jaksa oikein enää tuntea mitään. En jaksa olla epätoivoinen enkä rypeä siellä suossa, en halua että muuten niin hieno elämä muuttuu kokonaan mustaksi. Koska niin kävisi jos sille antautuisi. Tottakai olen surullinen ja varsinkin toi joulunaika oli hyvä hukuttaa työn tekoon jotta ei tarvi miettiä. Ehkä mä oon oppinu hyväksymään ettei lasta ehkä ikinä tule ja oppinut olemaan välinpitämätön toisten vauvauutisista.
Viime vuosi oli todella synkkä ja sellaiseen en halua enää takaisin. Loppujen lopuksi oma onnellisuus lähtee siitä että päättää olla onnellinen. Suru ja kaipuu on olemassa mutta en keskity niihin enkä anna niille valtaa. Ja joka kuukausi se henkinen palautuminen menkkojen alusta on nopeampaa ja helpompaa. Ei helppoa mutta helpompaa. Ei niin sanotusti jaksa enää riehua sen asian kanssa kun ei se oo tähänkään asti auttanut :)
Ja olen kyllä samalla asenteella kuin sinä tämän yrittämisen suhteen!
Lisää napaa: Nyt alkoi jotain menkkajuilintaa tuntumaan ja alaselkäänkin sattuu. Voi oisipa ne menkat nyt aluillaan!!! Ja jääköön viimeisiksi menkoiksi pitkään aikaan
Niin joo Ilpuri, kiireessä harpoin viestin läpi. :D Niin siis tosi hienoa jos näistä viesteistä on ollut sinulle apua, ja tosiaan kuten sanoin, tässä on tullut vasta pintaraapaisu asiasta. :) Ja tosiaan jos asia hiukankaan kiinnostaa, kannattaa selvittää perusasioita silloin kun sille on aikaa. Nimittäin siinä vaiheessa kun kohdataan niitä ongelmia, niin on tosi ahdistavaa lähteä siinä tilanteessa selvittämään asioita, varsinkin jos ei ole yhtään kartalla, mistä on kyse. :)
Itellä ainakin oli raskaana/vauva-aikana ihan pehmeä pää enkä osannut esimerkiksi korvikepurkin kyljestä lukea, millä tavalla se eroaa viereisestä tuotteesta... saatika että oisin osannut käyttää Imetyksen tarinapuuta (http://www.imetys.fi/tarinapuu/tp/tarinapuu.swf). Mikä tuntui tosi hölmöltä jälkikäteen, ei se myöhemmin enää ollu yhtään hankalaa.
Itse myös syyllistyin negatiiviseen ajatteluun. Ei ne voi osata tässä asiassa auttaa mua, en mä voi osallistua tolle kurssille ku en oo imettäny jne.. Hieno huomata näin jälkikäteen, kuinka väärässä olinkaan, ja kuinka paljon helpommalla olisinkaan päässyt, jos olisin vain käyny kattelees sen sijaan että käperryin itseeni ja omaan touhuuni.
Mannikka, luomukierroissa mulla alkaa menkkajomot aikalailla silloin kun menkat alkaa ja tämä tuhru on ihan samanlaista kuin aina ilman lugeja. Luomuna mun menkat alkaa dpo 8-12 tienoilla jo. Eli tuskin on nyt kiinnittymistä kun tämä tuhru on tosi tummaa ruskeaa jo. Toivon todella, että vuoto alkaisi, että saisin soittaa folliultran ja aloittaa letrot!!! :)
Mahtavaa Minni kun samoilla dpoilla pääsee piinailemaan :D Jotenkin vaan on taas semmoinen olo, että miksi nyt tärppäisi kun ei aiemminkaan. Yhdeksäs (vai joko tämä on kymmenes...? pitäisi laskea) letrokierto jo menossa ilman plussan plussaa... Mutta enpä ole noin tummaa viivaa kyllä saanut aiemmin ovistestiin. Eilen talleteltu ja tänään jatketaan. Tänään olis muuten ollu inssi, jos poli olis ollu käyttökunnossa. Hoidetaan sitten hommat kotikonstein
Tässä aamun testi :) meinasin jo vetää hirveen paniikin kun kontrolliviiva tuli mut testiviivaa ei alkanu näkyä.. Löyty sekin sit kuitenki :D testailen vielä kunnon leffaviivoihin saakka ja huomenna digiä
Kaakaolla ja minnillä hyvännäköset o-testit! Eikun tallettelemaan vaan
Viipsukalle vielä tälläkin puolen onnea haamusesta! :)
Voi mie niin ootan ett kohta alkaa satelemaan hurjasti plussia tänne! :)
Söin tänään kaurapuuroni banaanin kanssa (pilkoin siis kiehuvaan puuroon banaania ja kippasin lautaselle) ja se oli niiiin hyvää kun se banaani puoliksi suli puuron sekaan (banaani makeutti ihanasti puuroa, kun ite en käytä sokereita tai suolaa puurossa ikinä mausteena), ja se oli myös tosi täyttävää :) Kohta ei oo enää ku muisto nennasta joka vihasi banaania :P