Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kaakao, aivan mahtavaa! Onnittelut ovisplussasta!!

Mannikka, tosi mukava yllätys ettei het viivaa näkynytkään, mutta kyllä tuo ihan plussa on :) digin tulosta ootellaan sit huomenna :)

Mannikka, sun digin tulosta ootellessa :)

Nenna ja banaani = <3 :D

Jej! "Muutamat" Davidin ovistestit tuli Saksasta! :D Toivottavasti eivät ole menneet pilalle postilaatikossa kun täällä on -20 pakkasta...

ImageUploadedByVau Foorumi1451996300.510998.jpg

Mahtavaa kaakao! Mä tuun perästä, todennäköisesti lauantaina. Mulla on nyt lääkärin lappu, missä lukee, että lauantaina pitää olla seksiä :D

Btw. Mun ei tartte nyt tuleviin kiertoihin käydä seurantaultrassa letroista huolimatta, koska kuulemma letrot yhdellä ihmisellä käyttäytyy lähes poikkeuksetta samalla tavalla joka kierrossa. Clomit sen sijaan voi kai heitellä enemmän. Mua jännää, ehkä nyt on vihdoin kunnon tsäänssit. Toivotaan. Lääkäri sanoi, että soittele sit kun oot raskaana ;)

Mrsc, hienoja uutisia :) oliko sulla nyt eka seurantaultra? Ja seksiä oikein lääkärin määräyksellä :D mies luuli ensin vitsiksi, kun sanoin että tässä kuussa saadaan mekin lääkäriltä samanlainen määräys :'D

Joo eka letrokierto ja sen folliultra siis. Kaksi kunnon follia löytyi, joten annos on kuulemma hyvä, kaksosriski vähän kohonnut mutta kuitenkin vain 3%. Oon ihan fiiliksissä, kyllä nyt voiskin alkaa jo tapahtua ja limiskin oli niin hyvä! :)

Diabolicat, itseasiassa oon koko aamun käyttäny googlettelemalla banaanireseptejä, ja ajattelin illalla kun mies tuo lisää banaaneja, tehdä banaanilettuja! :)
Varmaan on huonoks raskautta ajatellen, mut voin niin huonosti ett koitan välttää nyt hetken aikaa ainakin maitotuotteita ettei kokoaikaa närästäisi ja pystyisin syömään edes jotain kun ei kurkku olisi kipeä. Ja itseasiassa tänään ei oo närästäny, eli ruokavaliolla on väliä! :) tosin banaanit ja kaura ei oo kovin kummonen ruokavalio... :D
Tein itseasiassa herkkunälässäni jo banaanikaurakeksin mikrossa. Eli vaan banaania, kaurahiutaleita ja vähän kanelia. Kohta ollaan erottamattomat banaanin kanssa, se on kyl niiiiin hyvää lämmitettynä! :D

Kiva, nyt mun kaikki vastaukset täällä liittyy vaan banaaniin.. No tää olkoon viimenen! :D

Mrsc, mahtavaa kun letroista on hyötyä, toivottavasti on myös reilun parin viikon päästä testissä hyöty näkyvissä :)

Larissa, ei liuskatestit mee pilalle vaikka ne pakkasessa joutuu olemaan, kuhan ne on huoneenlämpöiset silloin kun käytät. :)

Mrsc, seksiä lääkärin määräyksestä! :D ihana, "soittele sit ku oot raskaana" :)

Larissa, oon siis joskus itsekkin pähkäillyt saman asian kanssa :D

On: tänne ei mitään erikoista, huominen testaaminen jo vähän jänskättää. Oireita varmasti löytyy jos alkaa kuuntelemaan. Hetken kun paikallaan autossa on, niin johan on vaikka mitä tuntemuksia. Ihme kihelmöintiä, värinää ja nippailuja...
No huomenna sen sit näkee mitä testi näyttää.
Epäilen kyllä vahvasti että mitään plussaa tulisi. Ei oo kahteen vuoteen tullu. :( nyt yritän olla vielä tihrustamatta, että jos ei näy helpolla ni sit ei näy. Katsotaan käykö uni toteen vaiko eikö? Mut jos käy, niin en tänne pääse laittamaan sitten kuvaa, kun vieraat tuli unessa häiritsemään kuvausta :D

Muurahainen kp 21, dpo 9, yk 23, testaa huomenna aamulla :)

Murkku, mie kyllä jaksan totisesti uskoa siun plussaan! Jänskättää enkä malttais odottaa siun aamusta testaamista, niin jännää jos siel jotain näkyykin! :)

Murkun huomista testiä odotellessa!! +++++

Mannikalla selvä plussa. :) Onnea vielä <3

Oi mitä ihania o-plussia! Ja tallettelut kunnossa. Yhteispiina on parasta kun saa jonkun kanssa yhdessä piinata.

Jännittääkö kukaan muu Suomen junnujen peliä tänään???

Plussapuhalluksia ja Suomelle voitto!

Maggie rv 6+5

Nenna, vitsi naureskelen sun banaanijutuille. :) Just hyvä!

Larissa, jos ei noilla tikuilla saa ovista kiinni ni jo on! Toihan oli mun vinkki, että tikuttaa ja täsmäiskulla munasolua vastaan :) plussa kolkuttelee jo ovella. ++++++++

Ainii en ookkaa muistanu tän kierron kikkakolmosia kertoa :)
Eli alkukierrosta oli käytössä vehnis ja pellavansiemenöljy (pahempaa ku vehnis :eek: ). Söin myös päivittäin pähkinöitä. Oviksen lähestyessä banaania (yöks ). Päälle tietty vitamiinit: multivita, foolihappo, c-vitamiini, d-vitamiini, sinkki. Pupuilua oli reilusti, joka päivä dpo-6 - 0 :D osana päivistä kahdesti :p ja normaalista poiketen oli aika monta iltapäiväsessiota, eikä pelkkää iltatouhuilua.. Oviksen jälkeen oli rentoilua ja koska joulu ja loma niin muutama alkoholiannoskin tuli nautittua. Ja ananasta tuli myös syötyä! En sit tiiä mikä toimi :D

Jellis, sulla on hyvä asenne!! Täytyy niin ottaa susta mallia! Tykkäsin sun kirjotuksesta kokonaisuutena en siitä et viime vuos oli kurja. Enemmänki siitä et oot vahva!<3

Mrc, kuin hyvä toi sun lääkäri kun oikeen mustaacalkoselle kirjottanu et seksiä lauantaille ja sitte toi soita kun oot raskaana. Taitaa siis olla varma sun plussaavan ;)

Nenna, sinä ja sun banaanit!!! :D ekaks kauheet viestit kuinka banaani ei mee alas ja inhoot hajuakin ja nyt jo erottamattomat!!! ;) hyvä kumminkin jos jotain menee alas. Varmaan helpottaa tulevilla viikoilla?

Muurahainen, sun vuoro plussata seuraavaksi!!! ;)

Maggie, täällä me myös meinataan miehen kanssa katsoo peliä!! :) SUOMI! :)

On. Kuumetta/lämpöö ei varmaan enään oo mut pää täynnä räkää edelleenkin :(
Eilen ja tänään siivoillu kaappeja ja muutenki koko kämppää. Toi -20 meinaa varmaan tulla sisälle asti kun on niin kylmä! Siis tosi kylmä vaikka patterit on päällä ja mulla on aina kuuma. No eipä tarvi valittaa et hiki valuu :D

-mymmelisti kp25/30 yk41/1

Mannikka, sullahan on ollu kaikki aseet käytössä! Luulen et ehkä se rentoutumien on ollu kaikkein paras lääke ja varmaan osuutta oli useilla lemmen hetkilläkin ;) onnea!

Oliks se nenna vai kuka kun osti luontaistuotekaupasta sitä foolihappoa???
Mä haluisin ostaa vahvemman ja just jonkun paremman kun ton foliren.. Joku täällä puhu siitä sen imeytymisestäkin? Oliko muuten vinkkejä et minkä nimistä kannattaa ostaa?

Takaisin