Larissa no voi ei kun tuhru tuli taas.

Seuraavaan kiertoon paremmilla eväillä!
Toivon että letrot toisi teille avun. Itseä vähän pelottaa tuo sun väestöliiton sivuilta laittama teksti. Jos noin monella letrot tai clomit tuo avun, ja täällä on jo kuudes letrokierto meneillään, ehkä mussa tosiaan on muutakin vikaa esim. munasolujen laadun tai kiinnittymisen kanssa.
MrsC, sunkin vuosi kuulostaa ihan kammottavalta.

Sulla on ainakin ihania ystäviä, toivon niin että ensi vuosi on parempi.
Ilpuri, jos ei vv haise tai kutise, niin se voi olla merkki hyvästä! Ehkä sun kilppariarvo on kohdallaan tässä kuussa.
nenna, ei ihme jos olo on epäuskoinen. Turha sitä pakkottaa itseään olemaan onnellinen, kyllä se onni sieltä tulee. :)
Jellis jes, onnea o-plussasta!
diabolicat, hyvää tekstiä imetyksestä ja samaa mieltä olen. Tai no omakohtaista kokemusta ei vielä ole, mutta imetys kiinnostaa joten olen lukenut siitä aika paljon ohjeita jo. Täällä foorumillahan on myös nykyään osio "kysy imetystukihenkilöltä". Me ajateltiin mennä Imetyksen tuki ry:n tilaisuuksiin jo ennen vauvan syntymää, jos siihen asti siis päästään.
Niksu, mulla on vähän sama kuin Katjushalla ja Maggiella. En osaa tsempata itseäni (puolisoni osaa välillä, välillä taas ollaan molemmat samassa suossa) mutta pakotan itseni lähtemään urheilemaan ja tapaamaan kavereita vaikka yhtään ei huvittaisi. Yleensä se toimii ja saan ajatukset muualle, ja sitä kautta paremman mielen. Ja tosiaan, tähän tottuu, ikävä kyllä. Ajan kanssa toivo ei enää niin nouse, vaikka ei sitä täysin voi estää.
Minni tsemppiä testailuun, toivottavasti ovis tulee ajallaan. Ja menkat saa pysyä poissa reissun aikana, mieluiten plussan takia.
Mannikka mahtavaa, nyt näkee puusilmäkin sun testissä väriä!
murkun valkovuoto kuulostaa lupaavalta! :)