Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kaakao, no voi paska miten huono tuuri... :( eik ne ny voi tehä sitä vaikka jossain varastossa?!? Ei auta kuin tehdä superisti kotona talletuksia... :)

Kaakao, voi hitto miten huono tuuri :( ihme etteivät sitten mitään muuta vaihtoehtoa keksineet. Esim toisessa sairaalassa jos tuossa kyseisessä ei tiloja riitä.. Toivottavasti saavat pian kuitenkin tilat fiksattua ettei toista kiertoa joutuisi odottelemaan :)

No johan on tuuria kaakao! :shifty: Ihan typerää, jos tuollaisen takia menee kierto ohi! Mutta kovaa kotitallettelua sitten.

Kyllä on perseestä kaakao! Niin paska mäihä :sad001 itsekin olisin ehkä anarkisti ja ottaisin ylimääräisen letron tossa tilanteessa sekä kärttäisin mieheltä kunnon talletukset.

Viipsukka, toivotaan että ois kiinnittymistä siellä! Onko sulla nyt luget?

Kylläpä on ollut huono tuuri Kaakao. Pahoittelut siitä :sad001

Täällä kp4, ovistestit kolahti luukusta ja harkitten josko alkais aamulämpöjä mittamaan kun muutenkin käytän fertility friendsiä.
Mua vaan niissä ovistesteissä mietityttää se kun ne saattaa näyttää mulle jopa 3 päivää positiivista että missä vaiheessa se ovis oikeasti on.. joten eikö se lämpöjen mittaus sitten auttas tulkitteen oikein? Lämpöjen mittailustakin mulla on kokemusta ja olen onnistunut sen perusteellakin bongaamaan ovulaation.. no ei se ovis mulle huomaamatta edes tuu kun oon niin kipee aina..

Larissa, ei oo. Meistä otettiin kromosomitutkimukset, kun meijän historiassa on neljä keskenmenoa. Prolaktiini otetaan ens kierrossa, kun meni liian myöhäseksi, vaikka kpt oli samat. Kaippa sen gynekologisen tutkimuksen takia ei voitu nyt ottaa. Lääkäri suositteli meille ivf-hoitoa.

Junibea, ainakin ohjeissa lukee, että ovulaatio tapahtuu ensimmäisestä plussasta 24-36 tunnin kuluessa ja testaus tulee lopettaa kun ekan plussan saa. :)

muurahainen: niinhän niissä lukee..:happy: entäs sitten jos saa ensin 2 tasavahvaa viivaa ja seuraavana päivänä testiviiva on vahvempi kuin kontrolli niin onko se vahvempi plussa sitten se oikea o-plussa? Että uskaltaako testaamisen lopettaa siihen kun saa tasavahvat viivat?

Eikös se ole plussa jossa testiviiva on vahvempi? :)

Muokkaan vielä illan omanapailut tähän:

Lugea laittaessa kn oli taas kova ja korkealla. Viimekierrossahan se oli todella pehmeä ja korkealla tässä vaiheessa.

Muurahainen kp 15, dpo 3, yk 23, testaa 10.01

Muokattu viimeksi:
Mulla menee uusvuos töissä tai no iltavuorossa mut vihdoin huomenna 21 jälkeen näen mieheni kun lähettii reissuun erisuuntiin jouluks :) Haluan kiittää jokaista kuluneesta vuodesta ja kuinka jaksoitte aina tsempata kun maailma mureni alta <3

Toivoin että vihdoin meillä että teillä olisi se 2016 se plussavuosi ja haave nyytistä toteutuisi <3 Joten kaikkea hyvää jokaiselle vuodelle 2016 :p

Yk 31 kp 24 ( luomu joten eiköhän sinne kp 40 taas mennä ennen ku täti tulee )

Meille neuvottiin klinikalla viimeksi, että jos saa tasavahvat niin kokeilee vielä seuraavana päivänä tuleeko vahvempi testiviiva. Mulla on kahtena päivänä ollut sama, mutta lämpö ei ole vieläkään noussut. Olo on kyllä "pallo" eli tänään se tapahtuu, ja jospa se lämpö huomiseksi nousisi. Yleensä mulla olis noussut jo tähän aamuun mutta olin eilen lentsussa vuoteenomana, saattaa vaikuttaa lämpöihin
Katjusha kp 13

Heippa !

Pahoittelut kp1 ja muista takapakeista ! <3

Onnea o-plussista ja haamuille vahvistumisia <3

Tulin huutelemaan oikein hyvät vuoden vaihteet teille kaikille ja ensi vuonna ( jo alkuvuodesta) saa tämä ketju tyhjentyä ja kaikki nauttia ihanista plussista, se on mun toive <3
Ootte ihania <3

Mariska ja pätkis 24+1

Kaakao, onpa huono tuuri teillä käyny :(

Viipsukka, toivotaan tosiaan että olis kiinnittymistä ;) varpaat ja peukut pystyyn!

Täällä totaali hajoominen eilen :D
Täti kurvas kylään eli ei tarttenu testailla :(
Kierron pituus oli 28päivää eli ainaki lyhyempi ku yleensä.
Mut ovis oli kp 16 muistaakseni eli dpo 12 aSti vaan taisin päästä :/ onks se ookoo pituus ees?
Mies vihdoin sano et voitais alkaa selvittelee onko kyse vaa huonosta tuurista vai mikä mättää. Sano olevansa valmis purkittaa tavaraa jos tarttee :D

Eli uv lupaus on että alkuvuodesta soitan omalle hoitajalle ja kysyn kuis edettäis :)

Meritähti kp 2/28-32

Kaakao, onpas huono tuuri sen vesivahingon kanssa :( toivottavasti järjestävät tilat ens kiertoon..

Meritähti pahoittelut tädistä :( muoks hyvä et mies suostuu "purkitukseen" ;)

Kp31/28-33 dpo10 tai 15. Testissä ei edelleenkään kummempaa.. Tosin eipä myöskään näy tätiä

harmillinen takaisku kaakao, josko tulis kuitenki luomust tulosta inshaAllah :)

mitenkäs mariska voi?

mitäpä kaikille kuuluu?

täällä ei ihmeitä ukko ajeli sinne tänne eilen iha turhaa eikä tehny voittoa, tänää saa nähä saako rahansa firmasta. minä heitin sit sille idean jos mä alkasin tarjoamaan perus terveystarkastuksia raskaanaoleville ja vauvoille. mittais pituuden, painon, päänympäryksen, kattois vähä tuota tarttumista et osaako vauva tietys iäs tehä perusjutut ja tietenki raskaana olevilla kattos verenpaineen, hempan, sf-mitan, painon, kyselis vointia ja jos ois doppler ni kuuntelis sydänäänet. eli vähä samaa systeemiä mitä suomessa. eli kehittäs täällä toimintaa vähä modernimmaks ku nyt ei tarkasteta mitää.

Meritähti, pahoittelut tädistä :( mutta mahtavaa kun mies otti puheeksi tutkimukset :)

Haikara, mukava kuulla siusta pitkästä aikaa :)

Viipsukka, oispa kiinnittymisestä jomottelut, miulla ainakin tuli joten tutulta kuulostaa :)

Gatusa, eikö siellä ole tosiaan käytännössä mitään neuvolaa :o siulla kyllä ainakin ideoita riittää, voikun miehesi tajuaisi kuinka paljon teet töitä pelkästään miettiessäsi mitä voisit tehdä auttaakses perhettänne ja mies vaan torppaa kaikki ideat... :/

Takaisin