Larissa
Tietävä tietäjä
Nenna, ainahan se mahdollisuus on, mutta enemmän on toiveet ensi kierrossa :) Mitä sinne kuuluu pahoinvoinnin lisäksi?
Murkku, sanos muuta! Miksi sellaista testiä ei voi olla
Vaikka semmoinen, joka kertoisi, että onko munasolu hedelmöittynyt tai joku super-hyper herkkä testi joka kertoisi tyyliin dpo 5-7 että onko kiinnittyminen tapahtunut 
mannikka, joko testasit???
Aloitin huvikseni terolutit kierron loppuun, kun ei oo lugeja tähän kiertoon ja teroja oli vielä kaapin pohjalla. Ne ei ehkä pidä tiputtelua poissa, mutta ei niistä haittaakaan voi olla :) Luge-reseptin kuulemma uusivat mulle ensi kierrosta alkaen taas! Eli sekin on hyvä uutinen, vaikka tietty toivon että pelkät letrot riittäisi
Ai niin, mulla on yleensä vasen tissi kipeä oviksen jälkeen mutta nyt kipeytyikin oikea
Oon huomannut, että yleensä sen puolen tissi kipeytyy millä puolella oviskin tuntuu. Mikähän yhteys siinä muka on 
Larissa dpo 4?
Murkku, sanos muuta! Miksi sellaista testiä ei voi olla
mannikka, joko testasit???
Aloitin huvikseni terolutit kierron loppuun, kun ei oo lugeja tähän kiertoon ja teroja oli vielä kaapin pohjalla. Ne ei ehkä pidä tiputtelua poissa, mutta ei niistä haittaakaan voi olla :) Luge-reseptin kuulemma uusivat mulle ensi kierrosta alkaen taas! Eli sekin on hyvä uutinen, vaikka tietty toivon että pelkät letrot riittäisi
Ai niin, mulla on yleensä vasen tissi kipeä oviksen jälkeen mutta nyt kipeytyikin oikea
Larissa dpo 4?