Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna, ainahan se mahdollisuus on, mutta enemmän on toiveet ensi kierrossa :) Mitä sinne kuuluu pahoinvoinnin lisäksi?

Murkku, sanos muuta! Miksi sellaista testiä ei voi olla :grin Vaikka semmoinen, joka kertoisi, että onko munasolu hedelmöittynyt tai joku super-hyper herkkä testi joka kertoisi tyyliin dpo 5-7 että onko kiinnittyminen tapahtunut :rolleyes:

mannikka, joko testasit??? :wink

Aloitin huvikseni terolutit kierron loppuun, kun ei oo lugeja tähän kiertoon ja teroja oli vielä kaapin pohjalla. Ne ei ehkä pidä tiputtelua poissa, mutta ei niistä haittaakaan voi olla :) Luge-reseptin kuulemma uusivat mulle ensi kierrosta alkaen taas! Eli sekin on hyvä uutinen, vaikka tietty toivon että pelkät letrot riittäisi :wink

Ai niin, mulla on yleensä vasen tissi kipeä oviksen jälkeen mutta nyt kipeytyikin oikea :grin Oon huomannut, että yleensä sen puolen tissi kipeytyy millä puolella oviskin tuntuu. Mikähän yhteys siinä muka on :grin

Larissa dpo 4?

Aijoo, testasinhan mie ;) ei kyllä mitään kummaa näkyny.. Kai. Kun malttas vielä ootella :D

Liitteet

• 1451464927519.jpg
    1451464927519.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 197
Ainiin, tuosta aikasin raskauden havaitsemisesta.. Mietin just eilen et voisko kiinnittyminen dpo5-6 näkyy testissä jos sopivasti testaa :p miulla meinaa oli nyt kp15 melkein ovisplussa ja kp17 nous aamulämmot, mut sit kp21&22 tulikin o-plussa (dpo5-6 ) ja kp22 oli lämmöt noussu lisää.. Mietin siis kaikkee tyhmää :'D mut yhen tapauksen löysin mis o+ tuli kahesti, oviksen aikaan ja sit dpo6 ja dpo12 r-testiin plussa..

mannikka, mikä kp/dpo sulla on? Ei tuossa taida oikein näkyä, mutta eilenhän näkyi vasta kuivuneena. Ehtii se vielä plussaksi muuttua! :)

Muoks. Itse olen myös kuullut, että kiinnittymisen hetkellä jos sattuu testaamaan niin saattaa jotain näkyä, kun hcg:ta saattaa silloin erittyä pieni purkaus. Mutta itse en jaksaisi testejä niin aikaisin tuhlata :grin

Mietin, että tilaisinko pitkästä aikaa ovis testejä ensi kiertoon, jotta varmasti ollaan oikeassa aikataulussa petihommissa letrojen kanssa :grin :p Mistä olette viime aikoina tilailleet? Oliko ne vauvalan o-testit mistään kotoisin..? Tietty voisin tilata ebaysta, mutta niiden tulemisessa saattaa kestää useampi viikko ja testien laadusta ei ole takuita.

Larissa nyt on kp30/29-33 ja dpo9 tai 14 riippuu mistä laskee. Ff antaa lämpöjen perusteella dpo14.. Kyllä mie vauvalan o-testeillä sain eka melkein plussan ja sit plussan. Sofit, pct ja raskauskeijun vanhat oli hyviä, niin ja kiinatestit toimi kans..

Hmmm eli vauvalan o-testit voisi laittaa tilaukseen, sitten kun menkat alkaa :wink Harmittaa kun davidin o-testejä ei saa enää mistään, ne oli tosi hyviä! Niillä sain joskus tällaisen o-plussan, ei ollut epäselvää :grin

DSC_0684.JPG

Muoks. Hitto noita davidin o-testejä löytyisi ebaysta! Sama pistää tilaukseen niin niillä olisi pari viikkoa aikaa saapua :grin

Larissa, ainahan kaikki on mahdollista :P miulla muuten olisi jonkun verran ylimääräisenä liuska ovistestejä, jos kiinnostaa :)
Kiitos kysymästä, nyt kuuluu paljon parempaa. Ostin pahoinvointirannekkeet enkä oo oksentanu kahteen päivään! Sen kyllä huomaa ett nyt uskaltaa hengittää ilman ämpäriä, en muistanuka millasta elämä oli ja nyt vaan opettelemaan uutta elämää :)

Nenna hyvä et pahoinvointirannekkeet toimii :)

Katjusha hieno o+!

Laskeskelin vähä, ni sunnuntaina viimeestään pitäs alkaa menkat..jos siis on alkaakseen. Jos taas nyt on dpo 14 ni ootan selkeetä haamua ylihuomiselle.. :p

Katjusha, onko teillä tulossa alkionsiirto nyt tähän kiertoon? :)

Täällä odotellaan edelleen o-plussaa.. Ehkä jo tänään. Ajatukset ovat kyllä jo ihan tammikuun inseminaatiossa ja sen tukitoimissa.

Hileinen kp 14

Mannikka, juu suosittelen kyllä kokeilemaan, jos joku joskus kysyy/valittaa jatkuvasta oksentelusta :)
Mie en kyllä valitettavasti tuossa tänpäiväsessä testissä mitään näe, mutta toivottavasti huomenna/ylihuomenna on kunnon selkeä haamu jos testaat! :)

Katjusha, tosi upeet o+! Toivottavasti siellä on otettu kunnon kasvuspurtti ja ovis on just sopivaan aikaan eikä yhtään liian aikasessa :)

maggie tsemppiä ultraan :)

nenna hyvä et rannekkeest on apua, ainaki tiät missä mennää.

larissa plussatuulia :)

kaikille plussatuulia ja tsemppiä :)

mä kerroin mun eilisest oksetus kohtauksest ukolle ni kysäs et pitäsköhä ostaa testi. tyttö otti kevyet n 3h päikyt. mulla väsymys on jotai iha kauheeta siis ja nälkäki useammin taas, voi johtua stressistä ja imetyksestä :)

Mannikan ylihuomiseen testiin tuplaviivat! Tämän päiväisessä en kyllä näe mitään, mutta parin päivän päästä sitten :)

Hienoa Nenna että pahoinvointi helpottaa :)

Pistähän Gatusa ukko testiostoksille!

Katjusha, hieno o-plussa! Siittiöiden siirtelyyn sitten vaan, hophop :wink

Napaa. Voi PERSE! Ihan uskomattoman mahtava mäihä... Soittivat tänään sieltä lapsettomuuspolilta. Siellä on ollu vesivahinko juuri siinä päässä polia, jossa inseminaatiot tehään, eikä niitä huoneita nyt voi käyttää eli ensi viikolla ei sitten päästäkään inssiin. Voi pyhä rysäys! :mad: Kerkesin jo olla ihan fiiliksissä kun laskeskelin miten lähellä on ivf:ään pääsy. Nyt se sitten siirtyy taas... Tekisi mieli ottaa yksi ylimääräinen letro tähän kiertoon, josko se kasvattaisi yhden sijaan kaksi follia ja parantais vähän mahdollisuuksia tärppiin kotikonstein :p

Takaisin