Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tosta piti vielä sanoa, että aika hassua miten sekavaa infoa antavat siitä, että miten simppojen tulos ilmoitetaan. Viikko sitten kätilö sanoi puhelimessa, että tulos annetaan vain ja ainoastaan miehelle joko puhelimitse tai kirjeellä ja vasta loppiaisen jälkeen, kun aiemmin ei ehditä. No nyt sitten eilen ja tänään yrittivät saada mua puhelimella kiinni (olin töissä) ja eivät vastanneet kun soitin takaisin. Olin ihan WTF, että mitä niillä on mulle asiaa, kun tiesin mistä soitto tulee ja ooteltiin että soittavat vaan miehelle viikon päästä :eek: Nyt kun vihdoin pystyin vastaamaan siihen soittoon niin tämä sama kätilö ilmoittaa iloisena miehen näytteen olevan ok ja sovitaan jatkosta. Pikkuisen ristiriitaista, mutta sama kai se, kun tulos on ok :grin

Murkku, huippua että perustit sen ryhmän! Kohta varmaan saat liiityä sinne jo itse höpisemään :wink

Jee Larissa mahtavat tulokset. Nyt vaan letrojen kanssa tai pelkästään jo niiden ajattelulla munasolut kuntoon ja plussat testiin! Voihan tässäkin kierrossa se ihme jo tapahtua :) :) :)

Mannikka, huomista testiä odotellessa!

Viipsukka, ei ois yhtään huono suunnitelma plussata, vaikka sen koulupaikan sait. Ja siis onnea koulupaikasta! Houkutelkoon se plussan paikalle! :)

Diabolicat, mulla nousi lämmöt oletetun kiinnittymisen aikoihin tai vähän sen jälkeen lähelle 37. Toivotaan että sun notkahduksen jälkeen lämmöt taas kipuaa! ++++++++

Murkku, en malta odottaa sun testiä! On niin vahva fiilis! :) :) :)

On. Sain rfsu:lta hyvityksen kun lähetin reklamaatiota niiden r-testien heikosta viivan laadusta. Tuli kolme pakettia raskaustestejä! :)

WP_20151223_002.jpg

WP_20151229_001.jpg

Täällä oireina palelua mutta eipä vieläkään juuri pahoinvointia, ehkä vähän epämääräinen olo mutta ei kovin paha. Sykkeet nousee helposti ja nännit edelleen tosi arat, on ollu jo siitä oviksesta asti mutta muuttunu vielä aremmiksi. Eipä kuitenkaan hirveesti haittaa oo aiheuttanut.

Isomman asunnon etsintä jatkuu, tänne kerrostaloon ei oikein vauva sovi. :) En oo uskaltanu ostaa vielä mitään vauvajuttuja, haluun odottaa maanantain ultraa, silloin rv 6+6. Kunhan sykkeet näkyis! <3

Suuret plussatuulet tähän ketjuun, vahvat naiset!! +++++++++++ Murkun uuteen ketjuun kaivataan väkeä :) :) :) Pian tämä ketju tyhjäksi.

Mä olen niin kiitollinen, että hoidot on nykyään niin tasokkaita. Meillä olis varmaan menny vielä vuosia ilman lääkitystä. Olen onnellinen. <3

Rv 6+0 <3 <3 <3

Onnea Viipsukka! Nythän se tosiaan olis hyvä hetki plussata ;)

Maggie aivan ihana lukea miten onni oikein tihkuu sinun sanoista! Olette kyllä tämän niin ansainneet :) Nyt on sitten r-testejä! Voit pissiä tikkuun vaikka joka päivä ja otat sitten testirivistöstä kuvan ja laitat vauvan ensimmäiseen valokuva-albumiin testitikuista kuvan :)

Larissa, hienoo! Kohta säkin plussaat! Mun chattikavereista yksi ilmoitti viime viikolla raskaudesta 9 v jälkeen, ja tänään sain kaksi raskausuutista vuosien yrittämisen jälkeen. Apuna ollut clomidia ja luonnonrohtoja :)
No, pääsinpäs minäkin jotain "tihrustamaan", kierto on siis niin sekaisin: kp 12 ja ovistesti tässä:
ImageUploadedByVau Foorumi1451416932.894614.jpg

Katjusha joka ottaa nyt stay-upit käyttöön ja punkkaan!!

Oo Maggie :love7 kuulostat tosiaan niin onnelliselta! Ja tietysti miksi et olisi! Voi, että kun sitä saisi liittyä joukkoon :oops:

Larissa, hienoja uutisia! Kyllä noilla tiedoilla kelpaa taas tallustaa eteenpäin!

Kiitos letrokokemuksista! Täytyy nyt vaan yrittää luottaa siihen, että yksi kaunis ja hedelmällinen folli siellä nyt tässä kierrossa kasvaisi. Tässä kierrossa tullaan varmaan kovaa ja korkeelta, mutta jotenkin sitä vaan toivoo, että olisko tämä kerto nyt vihdoin se kierto. Täällä ollut nyt perinteinen alkukierron masis tänään. Vaikea uskoa, että onnea suodaan meille. Kulunut vuosi on ollut uskomattoman raskas ja pelkään pahoin, että ensi vuosi ei tule meitä säästämään. Mutta toivoa on pakko, toivon meidän kaikkien puolesta!

Mrsc kp3/28

Larissa, ihania uutisia! Eiköhän plussa pian seuraa perässä - letrot voi juuri sopivan pikku boostin antaa ;)

Maggie, nauti! <3 Olen aidosti iloinen joka kerta, kun täältä joku plussaa!

Katjusha, hommiin vaan! Jännäyskerhoon mukaan, pitkä pari viikkoa taas... :)

On. Ovis jäi johki matkalle :o Testi ei tummunu enää eilisestä, enkä noista tehdyistä mitään vielä plussaksi lue. Talletuksia on joka toiselta päivältä, harjoitus jatkukoon ;) :P Ehkä ovis kuitenkin on omalla paikallaan kp 15-16.. eli 31.12 tai 1.1. We'll see.

Hileinen kp 13/?? Yk 16

Katjusha, siellähän on mojova o-plussa! Nyt vaan hommiin :wink Ja on se mahtavaa kuulla raskausuutisia ihmisiltä, joille se raskauden alulle saaminen on ollut hankalampaa!

Mrsc, halit sinne alkukierron masikseen <3 kyllä teille ja meille kaikille se onni vielä suodaan, on täällä saatu jo niin monta hyvää esimerkkiä pienistä ihmeistä!

Maggie, kas kun eivät lähettäneet kumeja sulle reklamaation hyvityksenä :laughing021 Vähän hassua lähettää raskaustestejä jo raskautuneelle... Oishan rfsu:lla liukkareita sun muuta piristystä :grin Mutta pissi ne testit ihmeessä pois, ihan tieteen nimissä :wink

Minni, mulle oli jo paras joululahja, kun mies halusi sen näytteen antaa :grin Tämä hyvä tulos oli vaan piste iin päälle :joyful: Huojentavaa, että vikaa ei ole molemmissa ja et mun "vika" on korjattavissa letroilla :happy:

Kiitos tytöt kun elätte mukana :)

Hileinen, eiköhän se ovis tule sieltä eli jatkakaa vaan "harjoituksia" :wink

Katjusha, onnea hienosta ovisplussasta! :)

Larissa, voi kumpa, mut katsotaan nyt... :)

Hileinen, eiköhän se sieltä ole tulossa :) jatkakaa vaan harjoituksia :)

Katjusha, jos nyt sait o-plussan niin ovishan olisi huomenna tai ylihuomenna eli kp 12-13. Eli aikaisin, mutta ei liian aikaisin :) Eipähän kierto ainakaan veny!

Larissa, joo katotaan jos tuo vielä tummenee huomiseksi niin sitten kirjaan ovispäiväksi torstain.
Lääkärin kanssa puhuin tänään, ei vieläkään verikoetuloksia. Aika masentavaa on, kun ei tässä muuta oo tarjolla ku kortisonia ja ostomunasoluja. Jos niitä sais rutosti, niin vois yrittää jatkoviljelyllä karsia heikoimmat alkiot labrassa jo pois. Tähän asti kasvatettu 3 pvä - ehkä jatkossa 5 pvä ikäiseksi ennen siirtoa. Huoh. Rukoilen ettei niitä tarttis miettiä!! Kiitos!!!

Katjusha, onnea upeasta ovisplussasta! Yhtä hienot viivat sitten parin viikon päästä kans testiin ;) :)

Larissa, mahtavaa kun miehen tavara on priimaa! Jospa siulla kävisi samalla tavalla ku miulla etkä edes kerkeisi hakemaan letroja ;)

Täällähän tulee monilla ajoissa ovis, hyvä vaan kun ei kierrot veny turhaan :)

Mrsc, joo ei ookaan normaaleille. Koskaan vaan en oo näin aikaisin ovuloinut - epäilen. Ja ku follit on niin poloisia, vähän hirvittää - no näillä mennään.
Ja en täksi päiväksi taida ovista merkata, kun lämpö on vasta 36,35...

Tää on kyllä niin tylsää tää odottelu et pääsee testin tekemään... Pari viikkoa vielä... Miks ei vois olla sellaista testiä meille malttamattomille, joka heti kertois et onko tapahtunut mitään? :D
No tänään alkaa taas luget, tapahtuu edes jotain... :)

Muurahainen kp 15, dpo 3, yk 23, testaa 10.01

Takaisin