Larissa
Tietävä tietäjä
Tosta piti vielä sanoa, että aika hassua miten sekavaa infoa antavat siitä, että miten simppojen tulos ilmoitetaan. Viikko sitten kätilö sanoi puhelimessa, että tulos annetaan vain ja ainoastaan miehelle joko puhelimitse tai kirjeellä ja vasta loppiaisen jälkeen, kun aiemmin ei ehditä. No nyt sitten eilen ja tänään yrittivät saada mua puhelimella kiinni (olin töissä) ja eivät vastanneet kun soitin takaisin. Olin ihan WTF, että mitä niillä on mulle asiaa, kun tiesin mistä soitto tulee ja ooteltiin että soittavat vaan miehelle viikon päästä
Nyt kun vihdoin pystyin vastaamaan siihen soittoon niin tämä sama kätilö ilmoittaa iloisena miehen näytteen olevan ok ja sovitaan jatkosta. Pikkuisen ristiriitaista, mutta sama kai se, kun tulos on ok 
Murkku, huippua että perustit sen ryhmän! Kohta varmaan saat liiityä sinne jo itse höpisemään
Murkku, huippua että perustit sen ryhmän! Kohta varmaan saat liiityä sinne jo itse höpisemään
kuulostat tosiaan niin onnelliselta! Ja tietysti miksi et olisi! Voi, että kun sitä saisi liittyä joukkoon
Vähän hassua lähettää raskaustestejä jo raskautuneelle... Oishan rfsu:lla liukkareita sun muuta piristystä
Huojentavaa, että vikaa ei ole molemmissa ja et mun "vika" on korjattavissa letroilla