Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Diabolicat, IVF:llä. Nyt en tiiä monesko kierros, mutta epäilen 3 tai 4.
Itsellä on pala kurkussa oman tilanteen vuoksi, kyllä tää liian rankkaa on kun 11. vuosi käynnistyy niin vaikea kaivaa positiivista tästä. Tai no sen voi kaivaa, että edelleen ollaan naimisissa.

Katjusha, toivon todella että teilläkin sinnikkyys palkitaan <3<3<3

Ninukki, pahoittelut tädin saapumisesta. Uuteen kiertoon iso plussapuhuri!!

Mannikka, hieno o-plussa. Talletteluja vain!! Ja tosta pahoinvoinnista raskaana, niin toivottavasti myös ei-pahoinvoivilla voi olla terve lapsi, koska mä en voi pahoin ja pelkään henkeni edestä ettei siellä ole ketään eikä raskaus jatku... Tää piina on hellittämätön. Vasta tammikuussa ultra ja sitten lisää tietoa.

Plussapuhalluksia ketjuun!

Maggie rv 4+6

Maggie, siul on niin pienet viikot et katotaan sitä pahoinvointia viikon päästä uusiks :D mut ihan terveitä lapsia tulee myös ei-pahoinvoiville :) lähinnä liitty siihen et jos hormonit on korkeella, suurimmalla osalla on pahoinvointia..

maggie älä panikoi mä oksensin ainoastaa kerran tytöstä, välil menee ohi pahoinvointi/etominen ja välil tulee takas mut kaikil ei tul ees pahoinvointia joten ei kannata stressata asialla koska sillä saa vaan pahaa aikaseks.

Katjushka :hug013Sanat eivät riitä, teidän tie on niin raskas ja olette urheasti sitä kulkeneet ja jaksat vielä tukea polkuasi koskettavienkin polkuja, olipa kosketus lyhyt tai pitkä. Olethan armollinen itsellesi, sinä urhea nainen :Heartred

Maggie kaikki on varmasti hyvin <3 ja vaikka ei olisi niin sulla on kaikki meidät tukemassa! Näiden avulla itse pääsin pahimman yli <3 nyt iisiä ;)

Katjusha toivottavasti teidän odotus palkitaan <3

Pikanapa! Vuoto loppunut, eikä mitään tällinkejä tarvinnut tänään housuihin! Kyllä alkaa jo halujakin olemaan tässä pikkuhiljaa selibaatin jälkeen :D Voikun seuraava papu pysyisi kyydissä! <3

Km jälkeen kp 7 (normi menkkojen ajan kesti vuoto)

Maggie: Mun kaveri saa tällä viikolla vauvan ja sillä ei koko raskauden ajan olle ollut pahoinvointia eikä mitään :D ja kyllä sieltä pitäis ihan terve tulla ;)

Jos on ovisviiva on selkeä mutta haalea ja muuttuu yli 10 minuuttia jälkeen tasavahvuiseksi, merkkaako se jotain? Ovis pitäis olla keskiviikkona.

Vielä kaks työvuoroo ja sit pääsee rauhottumaan joulun viettoon!
Ihan kamala kiire, tuntuu että päivässä ei tunteja oo tarpeeks ja silmäpussit vaan kasvaa ja tummuu :D

Etukäteen kaikille ihanaisille oikein mukavaa ja rauhallista joulua! <3 olette korvaamaton tuki olleet tällä raskaalla matkalla :"(

Täällä olis kait dpo4 menossa. Tissit oviksesta asti ollu vähän arat ja aika kosteena edelleen paikat :p katotaan josko nyt vihdoin saatais tärppi. Jos ei ni sit katsotaan mitä vuosi 2016 tuo tullessaan.

No mulla ei oo alkuperäispakkausta, enkä mä niissä yksittäispakatuissa tikuissa kyllä mitään ohjetta nähny. Muistelin joskus nähneeni mutta viime yönä ei silmä ainakaan osunut. Oon tilannu niitä verkkokaupasta eikä ne tulleet niiden omassa alkuperäispakkauksessaan.

Diabolicat, millainen oli testitulos tänään? Tosin jos se tasavahvaksi muuttui, niin kyllä se ovis lähellä on. :)

On: jes jes jes -9kg kesästä! Aivan mahtavaa!!! :) kerrankin onnistuu edes jossain!
Ens viikolla pääsee tikuttaa taas ovista.

Muurahainen kp 7/35, yk 23

Diabolicat, netistä löytyy ohjeet varmaan kaikkiin merkkeihin maailmassa. Kato siitä yksittäisliuskan paketista testin koko nimi ja googleta. :) Mulla kun tummu o-testi ni se tuli tosi nopeesti ja ihan kirkkaaksi. Tietty riippuu merkistä mut jos ois nyt just ovis ni luulis et tummuis heti, muutamassa minuutissa. Laita kuvaa?

Meritähti, hyvää joulua sinnekin! Plussatuulia!

Murkku, oot paras!!

Hyvää joulua naiset!

Tänään tuli täyteen 5 vk! :)
Maggie
Rv 5+0

Takaisin